Indlæg af white

    Quote

    Originally posted by recruit
    har du serie nummeret så kan man jo se hvor meget garanti der er tilbage.


    Hvis du gir 1450 kr for den så er det din så har du ca sparet 1000kr på den

    Quote

    Originally posted by recruit
    har du serie nummeret så kan man jo se hvor meget garanti der er tilbage.


    som sagt er den slet ikke åbne for og den er fra maj 2006 står der på warranty mærket

    jeg har vært ved at rode efter den og kan ikke finde den.. men det er jo bare sende disken ind hvis der sker noget.. men jeg har inu ikke haft en wd der er død


    den står til 2300kr inde på edbpriser så kom med et bud

    Som jeg skrev tidliger ville jeg helst sælge den komplet da det hele jo spiller som det skal.. ville være synd at begynde at sælge den i dele

    Nej det er ikke solg inu... ja det kan du godt men da det ikke er et spz dyrt kort bliver den ikke ret meget billiger med vi kan sikkert finde ud af noget

    Nej ville helst ha den bliver solgt som den er.. da den funker 100% har os testet den med windows vista og der var ingen problem med det så alt køre som det skal... syntes det er syn og skam og skille den af

    3.6 ghz p4 570
    Stor og go lydløs zalaman cpu blæser
    Antec 550w lydløs strømforsyning ca 750 kr ny pris i dag
    Asus p5ad2 Premium Bundkort med raid og sata
    Ati x300 128 ram pci Express splinter ny
    2* 512 ddr2 4200 kingston dual ram
    Stort og godt Kabinet med 3 ekstra blæser i Chieftec Dragon sølv kabinet
    Plextor dvd drev
    Western Digita Raptor 74 gb hd ca 1200kr ny pris i dag


    Det hele ryger for 4000kr


    Der er bundkortkasse/grafik kort og cpu kasser med + driver

    Quote

    Originally posted by Axel
    jo der er statuen nede bag ved der kan du lærer noget om ancient knowledge


    Men altså jeg begyndte først at bruge nogle LP ved level 10 havde ikke brug for noget før


    Er level 27 nu


    nu har jeg fundet et par stykke den næste by men damm det er stor det spil :-)

    ja det har jeg læst nu men hvor hunderen finder jeg en som kan gøre det.. der er ingen i den første by

    Når man stige en level i Gothic III hvad får man ud af det udover en masse læning point.. skal man hen til en bestemt person for at få noget ud af det ?


    man får ikke flere livs point eller noget ved at stige hvad jeg kan se.. nu er jeg level 6 og har ikke fundet et sted inu hvor jeg kan bruge dem til noget... nogen der kan hjælpe lidt ?

    Quote

    Originally posted by white
    Er der nogen som bruger den nyest version af Avant Browser 11 ?


    har lige et spørsmål hvordan får man de gammle fortrukne links frem lige som i den gammel Avant Browser 10 version ?


    Håber i kan hjælpe med det


    Slet ingen som ved det ?

    Quote

    Originally posted by Speedy23
    Okay takker :9xo


    Pænt syg cpu du har fået fat i der.



    Ja det må du sku nok sige speedy 23, lige meget hvad jeg laver så har den ikke kommet med nogen fejl inu og det er pænt syge score det får os :-) trode faktisk jeg fik brug for mit vandkøling på grund af varmen.. men med den temp tur programmeren viser sig så ved jeg nu ikke helt :-)


    er bare mega glad for at få sådan et vidunder af en cpu der køre så godt