Indlæg af Belse

    Hej.


    Jeg sidder her med et Sound blaster live lydkort model CT 4830.


    Hvor kan jeg finde driver til dette kort, findes der software til dette kort?


    Hilsen Belse.

    Hej.


    Jeg er begyndt at spille TOCA Race Driver 3, men efter noget tid fryser spillet, og jeg må genstarte.


    Har lige instaleret den sidste nye driver fra ATI.


    Mit grafikkort er et ATI x800 Pro.


    Nogen der har været ude for ligene problem?


    Hilsen Belsen

    Hej.


    Skal til at formatere min maskine men kan ikke få den til at boote op fra min cd, hvordan får jeg den til det?


    Hilsen Belse

    Hej.


    Findes der en vejledning hvordan man instalere WIN XP?


    Grunden til at jeg gerne vil vide det er om jeg gør det rigtig, alså om jeg får det optimale ud af min computer.


    Hilsen Belse.

    Hejsa.


    Søger en "gammel" Puch Grand prix eller monza som jeg kan sætte i stand. nogen der ved hvor man kan finde sådan en til billige penge.
    Der må da stå en sådan et sted, evt i en lade eller garage, som bare står og er blevet glemt.


    Hilsen Belse

    Hej.


    Inden jeg skrev her havede jef kontaktet EA games, men de har ingen løsning på problemet, men så er dt jo kanon med sådan et forum, hvor man kan få en løsning.

    Hej.


    Jeg køre 1280x1024x32 og så høj detaljegrad.


    Har lige prøve at ændre det til Middel og ja så er det væk.


    Tak for hjælpen.


    Hilsen Belse.

    Hejsa.


    Har et problem med Fifa efter jeg har fået nyt grafikkort.
    Skiftede fra et nvidia nx6600 til et Ati x800pro, og efter jeg gjort dett har jeg følgene problem, har instaleret de nyeste driver.



    Videosekvenserne i spillet hakker voldsomt selve spillet kører dog flydende. nogen der har en løsning på dette problem ?


    Hilsen Belse.

    Hejsa.


    Ved ikke om der er nogen der har spurgt om det før, men kan ikke finde det.


    Har ikke så meget forstand på digitalcamaraer.


    Hvad siger i til dette er det et godt valg. Canon PowerShot S2 IS