Indlæg af DE(OM


    hehe funny s... kører du ikke live for speed mere deet kunne være coolt med sådan en tweak race aften jeg var desværre ikke hjemme sidst i kørte :(

    Quote

    Originally posted by Hellm@n
    Hey... Jeg har lige fundet ud af at det er efter jeg har installeret en hvis "Nimo Codec Pack" at den ikke gidder at afspille noget som helst hverken filmklip eller musik... ;( Men nu har jeg fjernet den igen... Men er der nogen der kender nogle gode sider med codecs?


    http://www.divx.com/

    Quote

    Originally posted by Hellm@n
    Hey.... Jeg ville lige afspille noget musik i winamp... Men så sagde den "Bad Directsound driver" eller sådan noget og så stod der "please install a proper version"... Men hvordan gør man det?


    hvis du kører winamp 3 ¨å bare klik på winamp med venstre museknap og bagefter tryk ctrl+p for instillinger også er der en tab der hedder driectsound
    også vælger du bare i output device dit lyd kort eller primary sound driver på mit lydkort nvidia(r) nForce(tm)

    Quote

    Originally posted by learner


    he he det kommer lige fra winxp pro serial tråden 8) bare i orden så kan han se hvad vi mener herinde! :))


    ja og det ser da ud til der er enighed

    Quote

    Originally posted by GrillRotten
    Syntes i at det er i orden at folk snakker om warez her inde / udveksler ulovlige ting ?.....


    Personligt syntes jeg de skulle have en røvfuld. 8)


    ja hvis de vil snakke warez kan de sku da gøre det på et af de mange sort smuskede site`s der gør i den slags