Indlæg af FlowingLil

    Quote

    Oprindeligt indlæg af Dare_Devil


    Du gør da bare som os andre? Bestiller den i US - hvor svært kan det være :finger:


    Arg det er vel UK xD Hmm er der nogle som har erfaringer med firmaet?

    Quote

    Oprindeligt indlæg af HyPe
    Jeg har faktisk også overvejet det Phillips meget...! Computercity havde det til 4500 kr. for nogle måneder siden! Så jeg håber de får sådan et tilbud igen snart :)


    Men vil det ikke være at fortrække med en digital tuner? Her i min by sender de DR1, DR2 og TV2 digitalt nemlig.


    Det kan jeg godt forstå, hmm tror det er 5322 du har kigget på, den har ligget til de 4500 på et tidspunkt. Det er dog en udgået varer så den kommer ikke igen. 5522 har digital tv-tuner, dog mener jeg ikke at man kan bruge det til så meget, da der er relativ få kanal ifh. til hvad analog kan tilbyde af kanaler. 5522 står til 5499,- ellers har de det der hedder 7762 på tilbud til 5799,- som har et afsindig godt billed kontra pris. Det er også en seriøs overvejelse værd.


    Mvh Chris

    Hejsa


    Så har det været d.1 og jeg skal have et nyt dslr, jeg er meget interesseret i et Canon 20D eller lignede. Eller evt. et Sony Alpha 100. Andre kan også have interesse. Skriv lidt info om kameraet også kigger vi på det.


    Evt. bytte med en HTC Touch m. 4gb kort til, kan komme på tale.


    Mvh Chris

    Quote

    Oprindeligt indlæg af Dare_Devil
    Jeg skulle bare lige høre, om der var nogle tweakere, der ejede den omtalte maskine :)..


    Tror nemlig snart, at jeg bestiller et eksemplar eller 2! Så hvis der var nogle med erfaringer/råd/whatever så smid en besked :P


    Nææ, men hvor bestiller du fra? Fordi så kan det være jeg gerne vil have en med :D

    Jeg syntes Grillen har fat i nogle væsentlige ting, enten skal du gå ned i en 26" tommer eller bruge en smule flere penge. Jeg kan selv anbefale et 26" Philips 5522 eller storebroderen 32" 5522, der ligger til omkring de 5k. Der er får du mest fjernsyn for pengene. Og til Overgaard for et 32" til 9k er der mange andre modeller, jeg ville foretrække end et NAD fjernsyn. Så fantastisk fjernsyn er det heller ikke. Og i sidste ende handler det om at afdække Juices's behov og der tror jeg du har skudt over målet. Jeg skrev i den anden tråd at du får rigtig fjernsyn for pengene i et Philips fjernsyn, og de har generelt en god analog tv tuner.


    Mvh Chris

    Jeg syntes du skal kigge på et Philips 5522 32" det ligger til lige omkring 5k i din nærliggende Elgiganten eller Computercity. Der får du rigtig meget tv for pengene og en god billedkvalitet. Ellers undgå Samsung S serien, og Viewpia er heller ikke at fortrække. Sonys billige produktserie syntes jeg også du skal gå uden om, fordi Philips i den prisklasse generelt er gode. Deres analog tv-tuner har faktisk også en god kvalitet. Håber du kan bruge det til noget:)


    Mvh Chris.

    Quote

    Oprindeligt indlæg af GridLock
    Snak da med ComputerCity om de ikke vil tage den tilbage. :)


    Du har jo trods alt lov til at fortryde dit køb.


    Hvis alle tingene er der og kassen er intakt. Så vil de nok gerne, men de tager 5% i returgebyr.


    Mvh Chris


    EDIT: Så lige den var 14 dage gammel, kan godt være de ikke vil alligevel så. Hvis de vil så skal du nok regne med et gavekort eller ligende.

    Quote

    Oprindeligt indlæg af Raptorrockwool


    Jeg har ikke læst specs. men så skal du købe dig et tv hvor der ikke er digital tuner i men et hul så man kan stikke den digitale tuner in i i oktober 2009 (måneden før det nye net går i luften).
    Som du måske har luret arbejder jeg med radio/tv.


    Man kan jo ikke bruge en dvb-t tuner til noget? Det eneste som går digitalt i 2009 er det mastebaserede sendenet. Det vil ikke have nogen indflydelse for kabel tv. Hmm mener heller ikke jeg har læst noget om man kan bruge CI-porten til tv-tuner?


    Mvh Chris

    Quote

    Oprindeligt indlæg af TaHL
    altså når det kommer til Full HD 1080P, så er sony og pioneer de førende inden for det.. plus sony er de eneste der laver LCD med indbygget digital-dekoder.. så er du fri for at købe sådan en til den tid :D


    Ja og du skal op og have et sony i X serien før det kan betale sig ! Jeg syntes du skal tage det f86, billede på det er fantastisk og så får man bare voldsom meget fjernsyn for pengene!

    Brug de ekstra penge det koster at få en IBM/lenovo evt. en buisness HP, man får virkelig meget for pengene + det holder i en millard år. Køre selv pt. på en R51 der har overlevet 3 år på en efterskole. Evt. kig på en R61 eller en Z61.


    Mvh Chris

    Quote

    Oprindeligt indlæg af xxnymaandxb
    Hej med dig :)..
    jeg har selv programmet på min computer, og jeg har ingen virus, What so ever ;)..


    men har problemer med at starte programmet, da det ikke er kompentabelt med det nye windows lice messenger :)..


    Jeg tror bare at jeg undlader at kommentere

    Quote

    Oprindeligt indlæg af Carlsen


    Jeg har haft en S710, og tastaturet var på ingen måde skrøbeligt - jeg tror ikke det er tilfældet med tytn II, som er en senere generation.


    TyTn II tastaturet er slet ikke skrøbeligt, HTC har generelt en fantastisk byggekvalitet

    Quote

    Oprindeligt indlæg af Simon Bay
    Nogen der ved hvordan grafik kortet er?


    Det er sq okai, jeg kan spille Far cry på min fars dell der har et x3100... Du får ikke noget bedre i den prisklasse.

    Jeg har selv en touch, altså min er ikke langsom. Den kan da bare clockes xD Jeg har selv kigget lidt på Touch Dual, men jeg ville selv komme til at mangle Wifi, og det er der i Cruise. Det med at man skal bruge stylusen for at skrive beskeder, der kan man jo bare installere et t9 tastatur. Forskellen på Elf og Polaris er stor. Der er indbygget GPS i Polaris og processeren er større. Der er også forskel på romstørelsen på de 2. Mhs. til Touchen er grim så syntes jeg det er den fedeste WM 6 mobil der findes, man finder ikke andet i den størrelse, med det design. Jeg må sige at der er den telefon jeg har været allermest glad for. Evt hvis man kunne leve med en lidt større telefon så er HTC TyTn II også sindsyg fed.


    Mvh Chris


    EDIT: Så lige du skrev Iphone.... Jeg har kun en ting at sige FØJ!


    EDIT 2: Hov læste Juices indlæg forkert, mhs til at navigere rundt så har jeg installeret Spb Mobile shell, sindsyg cool program som gør det nemmere at navigere rundt i telefonen. Der findes massere af små programmer der gør det nemmere, jeg har også PocketCM som gør det nemmere at bruge Telefonbogen og har nogle virkelig fede funktioner.

    Quote

    Oprindeligt indlæg af Martin_R
    Lige endnu et spørgsmål...


    Vil jeg kunne se forskel på et tv med 1333 opløsning mod en med 1933(Full HD)?
    Skal jeg evt. bruge et specielt GFX for at kunne udnytte skærmen mest?


    Jeg vil mene der ikke er en jordisk chance for du kan se forskel på hd ready og full hd så længe du er under 40" Et gfx med en HDMI udgang ville kunne gøre tricket i en god kvalitet.