Indlæg af FlowingLil

    Jeg har selv et Phillips 26" 5522, og det er et super lækkert tv. Jeg ville ikke overveje Samsung S-serien så hellere tage noget mindre og bedre, som f.eks 26" phillips... Det er et mega lækkert fjernsyn og har et godt billede, ville ikke overveje de andre... Kender dog ikke 3312.


    Mvh Chris

    Quote

    Oprindeligt indlæg af Boris
    Jeg kender en der måske er meget interesseret. Hvor meget følger med. Jeg tænker på pedaler, stativer og sådan noget?


    EDIT: Er der ikke byttet om på HBO og slå-til?


    DOH xD Joo det er der:D Det er jo et komplet trommesæt med pedal, det eneste som ikke medføler er trommestol. Og et sæt trommestikker smider jeg gerne oven i.


    Mvh Chris


    EDIT: Høretelefoner og højtalerne følger heller ikke med

    Hey jeg har et Yahama Dtxplorer el trommesæt til salg. Det er ca lidt over et år. Der fejler ikke noget og sælges pga. jeg har købt et rigtig trommesæt. Ved godt det ikke er forumet for det, men prøver alligevel.
    EDIT: HBO 3200 slå-til-pris 3500
    Mvh. Chris

    Personlig syntes jeg det latterligt overhoved at snakke full hd når det er et 32" fjernsyn. Full hd er komplet ligemeget hvis det er et fjernsyn under 40" IMO. Til de penge ville jeg nok kigge på et samsung R87, den har en super god digital tuner indbygget, den kan godt nok ikke decode mpeg4, men hvis du alligevel kun ser dr1 og tv2 betyder det ikke noget da de køre med mpeg2 decodning frem til 2012. Mhs. til fjernsyne i Aldi, er jeg ret skeptisk, det kan godt være et fjernsyn ser godt ud på papiret, men tit og ofte er der stor forskel i billedkvaliteten!


    Mvh Chris


    EDIT:


    Quote

    PS: HDready kan godt bruges, man skal bare have en boks stående ved siden af, og det er ikke det jeg ønsker. Vel at mærke en boks pr tv til ca. 2000,- kr. stykket.


    Pas? Hvad fanden snakker du om?

    Quote

    Oprindeligt indlæg af HTI
    Jfr. min forhandler, Merlin, koster et nyt batteri over 2000,-.


    Jeg undrer mig en del over at maskinen ikke bliver vurderet højere. Teknisk tilsvarende med 17" skærm ligger nypris på 7.000 - 8.000.


    Jeg vil mene 2k, er en smule lavt sat. En 3k ville jeg nok vurdere den til. En bærbare tilsvarende til den der skal man ikke over 6.5k for at finde. Mhs. til batterieret så er det prisen din forhandler vil have. Et batterier vil ligge fra ca. en tusse og op, så det er merlin der tager røven på dig.


    Mvh Chris

    Quote

    Oprindeligt indlæg af Stillmann
    Se dette link


    http://www.crn.dk/index.php/news/show/id=27861


    Hvad kan man sige................


    Jeg kunne rigtig godt tænke mig at vide hvad for et firma du arbejder for? Hvad er din præcise klemme på lige midt-data. Umiddelfart virker det for mig ret underligt at din første post er om dette, også din minutiøse gennemgang af hele forløbet. Det virker lidt ligesom BiBoB og Happii, utrolig smagsløst.


    Mvh Chris

    Til den pris vil jeg helt klart foretrække det canon kamera, du får et meget bedre kamera end det olumpus. S5is tager nogle kanon gode billeder + det er afsindig nemt at bruge, også hvis man senere vil begynde at tage billeder med manuel instilling. Jeg ville helt klart gå uden om det olympus og gå efter canon.


    Mvh Chris


    EDIT: Det med tasken er også en helt klar fordel, og udsætter ikke dit kamera for unødig slid. Jeg ville nok bare tage den orginale canon taske

    Quote

    Oprindeligt indlæg af HyPe
    Hmm okay...!
    Jeg får nok ikke råd til 5522, men 5322 er en mulighed. Vil det være det bedste valg af de fjernsyn jeg har haft kig på?


    Hmm altså 5522 ligger kun et par 100 over dit budget
    Hifipriser Ellers så har 5522 lige været inde i en ret lang tilbudsperiode, og ved ikke rigtig om de kommer på tilbud igen.