Indlæg af supermand71

    har faktisk selv været udsat for præcis det samme.. jeg var på vej ind for at handle da han kom med PRÆCIS samme historie.. hans engelsk var midlest talt uforståeligt, så jeg fik fat i det på den måde at han ville have mig til at sende det til italien for ham fordi han skulle være i billund om 2 timer (bor i kruså) og at han så ikke kunne nå det selv.. Doh


    men er da egentlig ret glad for jeg ikke "hoppede" på den...


    hvor mødte du ham henne??

    jeg stødte for nylig på:
    Nick Cave And The Bad Seeds feat. Kylie Minogue


    "Where The Wild Roses Grow"


    den er dælme også ret fed, slet ikke noget man troede kylie sang, men fed er den da.


    ellers hører jeg meget gammelt heavy, som iron maiden, bad religion, Megadeth, og hvad der ellers falder ind under kategorien metal.

    omg.. ja sry for ot! men den ser dælme spas ud, men ser nu ingen muligheder, andet end til min gamle oldemor, så jeg kan gå ture med hende om søndagen.. overvejer lige lidt .. :D

    nææ godt nok ved jeg ikk en dart om alt det der, men da en skrev at man kunne prøve det hvis der kørte for mange proggys i baggrunden! gjorde jeg det..


    for at sætte prikken over i´et valgte jeg at glemme alt om hvad jeg havde lavet, og har så siddet og rodet med det et par timer her til aften.. hehe


    man lærer af sine fejl!


    edit: men mine bookmarks i ildræven røg sig altså en tur! dog har jeg lige formateret, så skaden var heldigvis ikke så stor!

    Quote

    Oprindeligt indlæg af zweb.dk
    du køre nok for mange programmer i baggrunden
    prøv det her


    start > kør > msconfig > start > deaktiver all > ok > genstart ...


    så skulle den være der :T


    det var dog det lammeste jeg længe har prøvet!


    min comp gik totalt kold, alle programmer kunne ikke startes, og mine bookmarks er long gone!