Indlæg af Jonathan

    Quote

    Originally posted by xenon
    Iran trækker deres penge ud af europæiske banker - som en foranstaltning før evt. sanktioner fra FN - men ehm... som muslim må man da lade andre tage renter af sine penge. Så - ultra-ekstrem ledelse som der sidder i iran må de da næsten også følge den "lov"... giver ikke mening for mig :/


    gad vide hvad de banker de havde deres penge investerede dem i... våbenindustrien måske - ironisk :D


    De må vist ikke betale renter for at låne penge. Jeg tror, at der den vej rundt.

    Quote

    Originally posted by glory
    bare fordi en af mine venner har snakket med Nokia og de sagde det behøves man ikke med de nye Nokia batterier.


    Lad din telefon fuldt op første gang, og så er det ellers bare igang. Jeg har gjort det med mine 3 seneste telefoner, og de har alle kanon batteri levetid.

    Quote

    Originally posted by Marquis
    Har ikke fulgt specielt med i sagen, men så da i Go' Morgen Danmark den anden dag at det slet ikke var noget med hård tortur at gøre !? Det skulle være medierne der har blæst det hele op, og når først folk tænker tortur, så tænker de jo brækkede fingre og afrevne negle og jeg ved ikke hvad... Tror de nævnte at fangerne var udsatte for stressende stillinger, hvordan de så definerer det.


    Stressende stillinger er [vist nok] noget med at sidde på gulvet, ikke få lov til at ligge ned, at skulle sidde i en stol osv.

    Quote

    Originally posted by D-Zs
    Har ikke set reklamen, men titel sangen er "who are you" lavet af "the who"


    Det kunne være de havde samplet fra den...


    Det er det i hvert fald ikke, men jeg ved at sangen fra reklamen også bliver brugt i et afsnit, i sæson 6.

    Quote

    Originally posted by Butcher


    Det er jo heller ikke måde at sammenligne på. Du skulle tage en stat og se op tallet før og efter indførsel af strengere straffe. Der gælder jo forskellige ting for forskellige stater. F.eks. var der mange sorte i new orleans, altså højere kriminalitet...



    Jeg har skrevet om dødsstraf på HTX, her på 3. år, så jeg har lidt info.
    Den stat der står for flest henrettelser(Texas) har en mordrate der er over gennemsnittet. Det sydlige USA har den højste mordrate, men også flest henrettelser. Faktisk har Texas alene henrettet 355(ud af 1005) mennesker.
    På samme tid, er mordrate laveste i de [12] stater der ikke har dødsstraf.
    122 mennesker er blevet frikendt efter, at de blev dømt til døden. 1004 er, fra dagens dato til indførelsen af dødsstraf, blevet henrettet.
    Det giver en "fejlprocent" på ca. 10%. Altså er hver 10. person bliver uskyldigt dømt.


    Desuden, er det heller ikke billigere at dømme folk til døden, da gennemsnits tiden fra dom til henrettelse er ca.12år

    Quote

    Originally posted by learner
    Langt højere fængselsstraffe, måske enda dødstraf ved et knivstikkeri fx.. Ved godt det lyder abnormt, men så må folk fandme til at lære, at såen noget lort virkelig har alvorlige konsekvenser!


    Ja, og offentlig henrettelse for digital pirateri! Eller... ?


    Som fhqwhgad siger, så tror det ville være smart at se på vores nabolands politik.

    Nej, det er han ikke.


    Hvis det er et nyhedsindlæg du har set, så filmer politiet ham først i et lyskryds, og derfor efter stopper de en "rytter" fra SWT Racing. Man kan fx se forskellen i køredragten. Desuden har han ikke kørt ulovligt siden i sommers.

    Quote

    Originally posted by origin


    er det da.. hvis det ik var sket, ville dig og abetis ik ha fået en ekstra post, så det kan i takke mig for :P


    Kaos teori :ph34r:

    Quote

    Originally posted by Tigerplayer
    hehe, så kan M$ bare lave deres stuff ordentligt fra starten af...
    Har de smidt Windows ME på de maskiner eller hvad?


    Nope, M$'s produkter fucker altid på et eller andet tidspunkt, plus at de forlanger en psykopat pris for Xbox 360.


    Er mere playstation typen, så venter til PS3... DUAL SHOCK ROXX


    Overpris? Har du glemt hvad PS2 og Xbox kostede, da de blev lanceret?