Indlæg af dalacian

    hey... jeg ville gerne høre om det er muligt at spille empire total war ligesom man spille det i campaign...ikke kun hær mod hær... hvor man også kan spille på verdens kort

    hey... jeg leder efter et arbejde som jeg kan arbejde i weekenden og de fri dage jeg har.... det skal helst være et arbejde med vagter som jeg selv kan vælge...helst i københavn området..helst et arbejde der ikke krævet særlig meget... (altså ikke nogen stor uddanelse)
    . ville være evig taknemlig hvis i kunne komme med et...


    p.s. kunne være fedt med nogle links

    hey jeg ville gerne høre jer om noget underligt angående en ps3 jeg ejer...
    min laser i min ps3 brændte sammen, og jeg besluttede at reparere den selv eftersom jeg ikke kunne finde kvittering på den, jeg fik den ordnet osv... men nu er den brændt sammen
    nu gider jeg ikke bruge mere tid på den, så jeg skal til at købe en ny ps3.


    En af mine venner foreslog at jeg kunne prøve at sælge min ps3, eftersom den er ps2 kompatibel så ville der sikkert være nogen der kunne være intresseret i den...


    så ville høre jer om det ville være realistisk at prøve at sælge en ps3 der ikke virker, og hvis ja hvor meget skulle den så sælges for....


    blue-ray laseren er enormt nem at skifte ud, fandt en video på youtube og fik den skiftet ud...

    godaften...


    min harddisk virker ikke mere efter den blev taget ud af xbox'en og ind i min computer.. den kan sagtens se hvilke filer der er inde på harddisken når den er tilsluttet til xbox'en...
    men når den bliver sat til computeren, så kan den kun fidne den men jeg kan ikke gå ind på den...


    er der noget man kan prøve for at se om den virker igen.. elller kan man bare smide den ud ?

    hej.. jeg kan godt lide at læse bøger. . .
    så ville lige høre om nogen af jer kender nogen gode bøger med post-apocalyptic eller apocalyptic handlinger

    er der nogen der kender en god side hvor de viser ufc 100 imorgen... altså live stream ?? har ikke fundet nogen særlig gode

    jeg ville gerne kunne spille ps3 på min skærm, så ville høre jer om i ved om det er muligt at købe en eller anden form for adapter som man kunne sætte et scart stik til sin computer skærm


    har prøvet google men fandt ingen resultater

    kæmpe succes !! !bestilt bare en kes-400aaa og byttede den om... fandt dog nogle videor på youtube som fortalte hvordan den IKKE skulle samles :D... så hvis der er nogen der ude der har få ødelagt deres 60 gb linse så kan i skrive :D:

    eftersom at dem der har lavet WTC, så tror jeg ikke at de har testet om bygningen kan klare at ET FLY!!!!!! flyver ind i den.... hvorfor skulle den ikke kollapse direkte ned...


    hvis i tager en fisk som vejer 2 kg og som er bundet fast til en snor... og den snor er bundet fast til vægt, derefter holder fisken 2 meter oppe i luften gir slip og så kigger på vægten... så ville i kunne se at fisken ikke vejer 2 kilo i et par sekunder men kan sikkert komme op at veje 10 -20 kg...


    så forestil jer en helvedes mange tons etager som i forvejen holdes oppe af meget ustabilt bæreevne, falde lad os sige 2 meter lige ned, fordi at en etage ikke kunne holde vægten mere... så ville det ikke være lidt realistisk at den næste etage og den næste og den næste ikke kan .... osv. ikke kan holde bygningen...


    så er der sikkert 100% af jer konspirations mennesker der siger.... " jamen så ville bygningen ikke falde direkte ned,,, den ville måske kollapse trinvist ??"


    så siger jeg.... hvad har vi at samligne med.... der er INGEN!!! som har bygget en skyskraber og derefter se om det kan holde til at ET FLY!!!!! MEGET STORT FLY!!! ... fyldt med brændstof... flyve direkte ind i den...


    BTW metal bliver svagere jo varmere det bliver :D



    men fortsæt med at lede... måske finder i ud af, at det er bigfoot og chupacabra som er bag det hele

    man finder det man leder efter, hvis man leder efter det nok.... det er det samme som folk der ser jesus i mælken og toast brødet


    For hvordan kan to fly få tre tårne til at styrte til jorden i frit fald?


    DET ER TO STORE FLY!!!!!!

    jeg starter ned at loade min mod inden jeg overhovedet går ind i gamet, enten med min falloutlauncher eller min FOMM


    derefter går jeg ind i spillet og loader mit game.... efter det så.... INTET... nada... der kommer ingen radio signaler som jeg har læst at der skulle komme for at kunne spille mod'en...


    det handler om mod operation anchorage og the pitt....


    jeg har updateret gamet til v1.4


    hjælp tak