Indlæg af shapeshifter

    Quote

    Originally posted by tAshDa
    jeg ved der et næsten magen til emne i film & musik, men dette er anderledes...
    Vi elsker jo alle Mandrillen (nogle gør ikke), så derfor vil vi jo selvfølgelig have det tilbage på TV!! Skriv under på at det skal tilbage, og så må vi se om det fører til noget :)


    http://www.mandril.skrivunder.dk/


    Det var mig der oprettede den anden tråd, men det her er bare et supergodt initiativ. Mandrillen tilbage på dansk tv...

    Billede 5 med lygtepælen ser godt ud med det grønne lys.


    Billede 6 er også cool, fordi man i baggrunden kan se lidt lys omme bag bakken. Det giver lidt en effekt af noget mystisk som ligger bag toppen. Hvem sagde UFO...


    Jo jeg kan sgu generelt godt lide billederne fordi der er lidt UFO agtigt over mange af dem...

    Quote

    Originally posted by NiEn
    ser man mandril så har man altså ingen humor, det er da så plat, fatter ikke folk gider se det eller syntes det er sjovt.


    Folk har jo ret til at sige hvad de mener om showet. Det er jo ikke alle som er lige så heldige som os, der er udstyret med så intelligent en humoristisk sans at vi rent faktisk kan se det geniale i Mandrillen ;)
    Og så må man jo gerne synes det ikke er sjovt...


    Men stadig... Av for helvede den er varm, har i varme lamper herinde i studiet. Det ku man godt ha fortalt mig...

    Det kunne meget vel være mangel på Ram, din internetforbindelse, processoren osv...


    Du bliver nødt til at sende dine specifikationer med i sådan en tråd før os "nørder" kan analysere noget... :D

    Quote

    Originally posted by SplatDK


    det er så også min holding, selv er jeg mega Hardstyle/hardhouse/jump geek


    hvis du siger technoboy, zany, outblast, Marc accardipane etc. om 10 år er der ikke en normal person der vil ane hvem helvede du snakker om, men hvis du derimod siger Queen, beeatles etc. vil der straks tænde en pære...


    Jeg må jo nok holde med "nørden", som ymer så flinkt kalder ham. Techno er simpelthen for monotont og indeholder ikke variation nok. Desuden er der tit meget lidt tekst, hvilket gør det endnu mindre mindeværdigt og folk kan jo ikke skelne det ene nummer fra det andet.
    Som SplatDK så glimrende fortæller, vil intet af det blive husket om 10 år, derfor: No Immortality!


    Ps. Der er intet galt i at være nørd. Alle som sidder foran tweak er vel en slags nørder og stolte af det...

    Nu vi er ved alt det sjove, hvem ku så godt tænke sig at de sendte samtlige 64 afsnit af Casper & Mandril aftalen igen?


    Personligt synes jeg det er det bedste danske comedy der er blevet lavet herhjemme. Desværre erfarede jeg at mange ikke brød sig om den form for sort humor, hvilket kunne resultere i nogle ret pinlige situationer, når man f.eks. til en frokostpause afbrød med sætningen "luk fissen - Røvsnaps" eller "Fuck asier".
    Så for at blive integreret i det danske samfund igen måtte jeg efter nogen tid droppe at være "sjov" på den måde og gå tilbage til den "gode gamle" Finn Nørbygaard - humor, som vi alle kan grine så hjerteligt af prime time lørdag aften sammen med familien. Æv siger jeg bare...


    Flodheste - Nej Tak!


    Mandriller - Yes Sir!

    Klovn er efter min mening en del sjovere end LFLV. Skuespillet virker faktisk meget ægte, ihvertfald langt bedre end i LFLV, som virkede noget kunstigt med alle de påklistrede jokes der var. Og så slipper man for at høre på Katja Keans uendeligt amatøragtige behandling af jokes som ellers havde været sjove hvis ikke de kom fra hendes næb.
    Og Frank Hvam, han er sjov, ingen tvivl om det...


    Men iøvrigt, det stikker jo ikke Casper & Mandril aftalen. Yes det stank af genialitet, som ingen kan gøre bedre end de 4 friske fyre!


    Flodheste - nej tak!
    Mandriller - Yes Sir!

    Radiohead - OK Computer
    Smashing Pumpkins - Mellon Collie & the infinite sadness


    To albums som jeg sjældent hører, simpelthen fordi de er så suveræne at jeg er bange for at høre dem for mange gange så de mister deres magi. Men det sker sikkert ikke, for de er så perfekte...


    En sang som gør mig i godt humør er Better Man med Pearl Jam, rigtig fed sang...


    En sang som gør mig trist på en god måde er Farewell & Goodnight med Smashing Pumpkins. Den sang kan lulle ethvert Dampbarn i søvn... :)


    BTW: Pearl Jam udsender et nyt album imorgen d.1. Maj.
    Køb det, det bliver brandgodt! It's a World Wide Suicide!

    Når jeg snakker med damen over Skype falder hendes stemme nogle gange ud eller det skratter helt vildt. Det er ikke noget med vores mikrofoner, for vi kan godt begge snakke med andre. Hun er i England lige nu. Kan det være det? Eller er der simpelthen for mange brugere online til at serverne kan følge med nogle gange? Eller kan det være min egen forbindelse, der ikke opdaterer hurtigt nok?


    Hjælp udbedes...

    Quote

    Originally posted by |Ghost|


    Der er jeg så "lidt" uenig... 3eren er GENIAL! 1eren er også god...


    Håber fandme den blir god den nye, og med saw som kilde til syg humor kan det kun blive godt... :))


    Jeg bryder mig ikke om at de vil blande SAW med i filmen. Sådan en fed film har sgu ikke fortjent at blive latterliggjort i så lavpandet en film, som det sikkert bliver (de andre film appellerede jo ikke just til højeste fællesnævner). Det er for billigt sluppet. :boxed:



    Tja det lyder som om det godt ku blive noget skrald. Lyder umiddelbart lidt idiotisk at omskrive et spil - som omhandler oste, piller, labyrinter og spøgelser - om til en film med en mand, hans pilleforbrug, en labyrint og mystiske stemmer. Tja, hvem ved, måske et hit... måske ikke.


    Korrekt, det er ikke "bare" et fedt beat. Meget imponerende iøvrigt. Også ham Thomas Lang. Spiller selv lidt trommer, men det kan vist ikke sammenlignes med de satanskarle der. Hatten af for dem.
    Jeg gad nok se den sangskriver, som ku konstruere en sang ud fra de trommeanslag de fyrer af der.

    Quote

    Originally posted by Burger


    Den blev fjernet fra markedet .. Der er en underskriftsindsamling for at få den tilbage her ..


    Den der Urge sodavand var da vist ikke det store sus. No wonder den blev pillet ned så hurtigt igen. Jeg tror lige jeg venter med den underkrasser der. Jeg sammenlignede altid smagen med en blanding af tyggegummi og tandpasta... lidt ligesom grøn mintgelé. ;)


    Hey, hvad blev der iøvrigt af bonbon? Jaja de eksisterer stadig, men hvor er det dog tamt at æde "sexchikane". Det kan man jo ikke. Vi skal have noget vi kan forholde os til, såsom bussemænder, hundeprutter, store patter og døde fisk. Total favorit iøvrigt de der døde fisk.

    Ja det var godt nok trist at høre.


    Sjældent har jeg da set en film hvor slutningen har blæst mig ud af sengen som dette gennemtænkte mesterværk (ja ja, den får ikke for lidt). Ligesom en god krimi, bare bedre. Og så med gys. Det var fedt. Glæder mig sindssygt til 2'eren og håber da at de kan producere 3'eren videre til ære for ham.


    R.I.P.

    Quote

    Originally posted by Hardstyler
    Seether - Fuck it


    He he ja Seether - Fuck it. Den er jeg helt med på. Dejlig stille og rolig sang, beregnet til de stille og rolige sommeraftener på verandaen sammen med sin kære familie... Hm måske ikke. Men fed sang :9xo

    Quote

    Originally posted by Don_Jabbe
    Hvorfor i alverden lave en 2'er?


    Ja 1'eren var ret god, men den lagde jo ikke just op til en 2'er. Så jo, man sku sikkert ha stoppet mens legen var god. Kan ikke rigtig se hvordan den historie sku kunne fortsættes på en troværdig måde... :rolleyes:

    Tjah, enhver som har læst så langt i en tråd som denne, som handler om en rekord i et spil, som kunne være udviklet i 80'erne er vel i bund og grund lidt nørdet under alle omstændigheder.


    Hov, der er noget galt... Så må der jo ligge en bette nørd i mig også. Ikke at det er skidt, men alligevel... :$

    Quote

    Originally posted by Macimuz
    Folk har bare ikke andet at gå op i ...


    Hey vi/jeg er faktisk en/nogle stykker som både kan fungere som nørd og fodboldfreak på samme tid. Og for os er det faktisk lidt interessant om den er fake eller ej.
    Jeg blev f.eks. rej da jeg så at Ronaldinho havde stukket min rekord som lyder 3 skud på overliggeren lige rap i og i en bevægelse :$
    Men nu da den er fake kan jeg ånde lettet op og stadig erklære mig selv for fodboldchamp! :clap: