Indlæg af TWIsM

    Hej jeg har en ASUS W1N Notebook og har lige installeret vista på den. Alt virker perfekt med undtagelse af lyden :(


    Jeg har haft installeret en af de tidligere beta versione hvor lyden fungerede uden problemer. Men med den officiele release du det så ikke!!!


    Nogle der har prøvet det samme eller har kendskab til en driver der kunne virke, har surfet nettet tyndt for at finde noget dog uden held!


    Vista installere selv en driver og siger at den virker... det gør den bare ikke... jeg er ret sikker på at den driver jeg leder efter er til realtek- eller c-media ac97.... ANYONE!!!???

    Hey tak for kommentarerne...


    jeg har købt såen en tt big typhoon til min cpu... men den er ikke super stille :I


    tror lidt jeg skal ud i såen en cf900 for at få mit gfx til at være stille.


    men er der ikke nogen der kender til et program som kan få gfx blæseren til at slappe af (regulere volt)?


    takker

    Hejsa...


    Jeg er ved at forsøge at gøre min comp lydløs så startede med at købe en super køler til cpu'er men det har ikke hjulpet helt vildt meget.


    For det først kunne jeg godt tænke mig at finde ud af hvilken køler det er der stadig larmer (har fået det kørt ned til enten grafikkort el chipset). Er der nogen der kender til et program der kan regulere disse, så jeg evt. kan regulere dem så de ikke kører max hele tiden??


    Hvis det er chipset køleren... hvad er så en god og lydløs køler til at erstatte denne?


    mit bundkort er A8N-E...


    Takker,

    Hey hey


    Hurtigt spm...


    Jeg skal bruge en STILLE og god køler til min amd x2 processor som er socket 939.


    Den skal helst ligge omkring 400.- i pris.


    Har selv kigget lidt på en Zalman men har ikke så meget erfaring på området.


    Det skal heller ikke være et stort monster da jeg kun har et midi-kabinet.


    Nogen bud??


    Takker :D

    Jeg vil gerne have min computer til at kører lidt bedre i BF2 men er lidt i tvivl om hvor jeg skal gribe ind, med andre ord hvor den største flaskehals ligger? Mit system ser ud som følger:


    P4 1.8 Ghz Northwood @ 2.4 Ghz
    ASUS P4S8X Motherboard (onboard lyd)
    1 stk. Kingston 512 MB PC3200 DDRRAM
    1 stk. Kingston 512 MB PC4200 DDRRAM
    Diamond Maxtor 160 GB HD på 7200 RPM
    ATI 9600 PRO med 256 MB RAM


    Opdateringen skulle helst kunne begrænses til et par tusinde...måske lidt mere!

    Min bf2 demo lukker ned, starter i sort skærm (kommer ikke engang til ea logoet) 2 sec efter genstarter min comp af sig selv uden jeg kan gøre noget....


    Har efterhånden fundet ud af at jeg ikke ligefrem er den eneste der har problemer med demoen.


    Men mit kort ATI 9600 PRO 256 MB ram er understættet så undre mig over hvad det er da, jeg som mange andre ikke engang kan komme ind i spillet..


    Nogen der har en ide?


    PS.. mit system er langt over min specs for spillet

    sidder lige og skal til at bestille ASUS vento 3600 kabinetet men kommer i tvivl om hvorvidt det er en godt ide at bestille blæserne ved siden af eller bare tage dem som kan bestilles med kabinettet. Nogle der har dette kabinet??? Vil selvfølgelig gerne have det så støjsvagt så muligt...