Indlæg af epo21

    Min bærbar virker fint på nettet, men den bruger jeg kun i skolen. Min stationær er meget hurtigere og det er den der er noget galt med.

    Nu har jeg haft Clearwire i 1½ år og min bærbare lige så lang tid, så det kan jo ikke være det.
    Desuden har jeg ikke haft min bærbare tilsluttet min Clearwire box i 2 måneder.

    Jeg har prøvet at slukke boksen, men det må jo være min PC der er noget galt med da min bærbar sagtens kan udnytte hele båndbredden.

    hmm...Jeg prøvede at køre hastighedstesten på TDC's hjemmeside.
    Den sagde 75kbps/170kbps. Så den er helt galt med download, men upload er som den skal være.

    Hej


    Hvordan kan det være at jeg med en 1mbit forbindelse lige pludselig kun kan downloade
    med 10 kb/s?? Lige meget om jeg downloader filer eller åbner hjemmesider, ligger den på max
    10 kb/s. Det er computeren der fejler noget, for min bærbar virker fint. Jeg har kørt systemgendannelse, scannet for virus og spyware og kørt i fejlsikret tilstand. Men intet virker...


    Hilfe

    Når jeg prøver at kopiere en fil der fylder 8GB fra min bærbar til min eksterne harddisk, kan den ikke finde plads. Selvom der er 50GB fri plads på harddisken, skriver den:


    Det er ikke muligt at kopiere "filens navn": Der er ikke tilstrækkelig ledig diskplads.


    Slet en eller flere filer for at frigøre mere diskplads, og prøv igen.


    Mindre filer kan jeg godt overføre.
    Hvad kan der være galt?

    Jeg går da ud fra at kablet er intakt, da det ligger langs væggen og bag reolen. Jeg har tjekket endernealtså selve stikkene og de fejler intet. Det er bare mærkeligt for jeg har ikke pillet ved noget siden jeg brugte det sidst.

    Jeg skulle lige til at se en film på mit TV i dag, men farverne er pludselig blevet mørke og lidt grumset. Jeg bruger et 10-meter kabel til at forbinde PC til TV. Jeg ved bare ikke hvorfor det er sket, da det altid har virket perfekt. Jeg har ikke installeret nye drivere siden jeg sidst brugte det og jeg har prøvet at ændre på farverne både på PC'en og Tv'et.
    Plus jeg har installeret nyeste ForceWare og pillet kablerne ud, genstartet computer osv.. Mit GFX er et GeForce6 6800GT
    Hvad kan der være galt?