Indlæg af detro


    Hvad for nogen dårlige oplevelser har du haft med http://www.shg.dk? Og hvem handler du egentlig hos?

    Nu har jeg lige rippet en gammel cd ned på computeren og konverteret filerne til mp3. Lyden er bare temmelig høj, så hvis jeg hører et andet nummer og derefter skifter til filerne fra den gamle cd, spiller det meget højt. Er det muligt at indstille volumen på alle filerne med noget software? Gerne alle filer på èn gang.


    Er lidt i tvivl om hvor denne tråd skal ligge...


    Jeg kan ikke finde nogen links på nettet om hvorvidt det er lovligt eller ulovligt men programmet har været omtalt en del og været med i tv udsendelsen "Rabatten" hvor de tydeligt siger at det er lovligt.

    Quote

    Oprindeligt indlæg af SplatDK
    kunne være man skulle starte en 'butik' ala iTunes, man kunne jo blive stinkende rig på alt det musik i 'køber ' :T


    Ellers kunne vi bare bruge Stationripper, som er gratis og lovlig, og lade være med at betale for musikken? :boxing: :]

    Nu har jeg haft det dejlige program StationRipper i et stykke tid, men er begyndt at få et voksende problem. Når jeg nu har rippet/optaget masser af forskellige kunster med forskellige numre er min musik mappe blevet fyld med mapper og musik filer. Det er let nok at smide alle numrene lavet af en kunstner ind i en mappe, men hvad med alle numre hvor man ikke har flere af samme slags/kunstner/album? En mappe hvor der kun er blandede musik numre i bliver let uoverskuelig.
    Hvordan opdeler i jeres musik mappe? Med et specielt system eller?
    Og hvad med jeres yndlings numre? Ligger i dem et bestemt sted så i hurtigt kan finde og afspille dem?
    Evt. et billede af jeres mappe? :)

    "I doubt any of them play sports so you can pretty much guess that there are lots of gay boys and fat little pale-faced Wiccan girls on the servers who hate themselves and escape into virtual characters so they don't have to deal with their pathetic lives."
    Gad vide om det passer? :boxing: Det må nogen af jer WoW spillere da svare på 8)

    Har for nylig hørt en sang som jeg nu gerne vil høre hvor man kan købe... I sangen blev der konstant gentaget: Running...Running...Running... Punktummerne betyder at der er et kort ophold. Hvad hedder den og hvilken cd er den på?

    Hvor meget er for meget? Hvor højt skal man skrue op for headset/earbuds før man risikerer høreskader? Personligt skruer jeg aldrig særlig højt op, men har lagt mærke til, at mange skruer det så højt op, at man kan høre det flere meter væk. Det virker som en ny trend, at skrue så højt op at alle kan høre det. Bliver man ikke permanent høreskadet af det?
    Hvor højt hører i det? Hvordan ved i at det ikke er for meget? Hvordan ved man når det er for højt? Ens mp3/computer/anlæg fortæller jo ikke antal db. Kan man mærke det på øret eller hvordan ved I når det er for højt?

    Quote

    Oprindeligt indlæg af budii-mj
    det der er selvfølgelig fake.. Det kan alle tænke sig til, og den er selvfølgelig anbragt derinde af manden selv, bare for at lave lidt sjov..


    Hvordan fanden skulle den ellers være kommet derind ?


    Rotter er utrolige feksible, de kan næsten komme ind over alt. Det er hvad de overlever på. Små kloakrør, huller osv behøves ikke være store for at en rotte kan komme ind igennem.

    Undskyld ulejligheden har fundet den :D Jeg mente nok at jeg havde set den i et af mine gamle engelsk hæfter, og der var den også ;) Ang. teksten havde jeg husket helt forkert, der står "How does it feel to take the life of an 8 year old?" Plakaten er lavet af Amnesty International. Nu skal jeg bare have fundet et sted på nettet hvor der er et billed af den. Har prøvet på google uden resultat. Nogen forslag?

    Leder efter en plakat hvor der cirka stod "Would you kill a six year old?" med store bogstaver. Plakaten er lavet i et forsøg på at afskaffe døds straf i U.S.A. Nedunder den store tekst står der noget omkring en døsdømt der havde en mental tilstand der svarer til en seks årige :dots:


    Undskyld den måske lidt provokerende oversrkift...