Indlæg af htdthomsen

    Er rettet.. Nogen der så ved hvilket prog der er godt til at lave et image af ens HDD?? Har en 40 gb som jeg vil lave et image på.,... Tør ikke lave en partition på min s.ata uden backup.

    Kan jeg lave en partition på min hd med de resterende 74 gb? Jeg har ikke et ønske om, at formatere den. Jeg forestiller mig, at man kan dele hdd i to så alle progs. automatisk kommer på den ene og en ren partition på den anden som jeg så kan bruge til at lægge mine værdifulde filer og billeder over på som sikkerhed.. Men hvordan??

    Blæseren er en 80 mm der IKKE kan vendes.. Den sidder i bunden... men min omgivelses temp ligger på 31-35..


    Men min CPU blæser(Arctic Coolin) kører konstant med 2200-2550 rpm... er det normalt?? Jeg har lagt jævn kølerpasta på.. omkring ½ mm over hele kølelegemet... I bios er cpu fan sat til auto... Og der er noget der CPU rated fan det er enabled...?!

    Jeg synes da at det er meget... Nu står mCAFEE fx og kører en virus scan og der ryger den op på 52 grader... under demo af Brothers in arms røg den på 60 grader... Det kan ikke være omgivelserne vel? De ligger på 33-35 grader.. selvom jeg har en blæser siddende foran der blæser luft UD af kabinettet... Derudover der der ikk mange cm mellem bunden af PSU og køler til CPU.. Som i sikkert er klar over, så sidder blæseren i bunden af Chill´en.... altså lige over køleren til CPU´en... med den gamle PSU sad blæseren med front UD af kabinettet.... Min CPU køler er den store Arctic Cooler... Arctic-Cooling Freezer 7, heatpipe, Pentium-4 Socket-775


    en ordentlig sa..n

    Jeg ved ikke om det er nødvendigt for mig at pive, men jeg synes min CPU bliver meget varm... Jeg har nedenstående system, med tilføjelse til PSU det er nu en Chill 510 w og en Arctic Cooling Heat Pipe køler til min 775 CPU... Jeg har fået mig et nyt kabinet, et Vtech med almulig blå lys foran.. Jeg har installeret en 80 mm blæser i kabinettet.. Det skal siges, at det ligeledes er en arctic cooler, men at den trækker luften UD af kabinettet foran..(dette er kun indtil jeg får købt en rigtig til at trække frisk luft ind)... Men jeg har 32-33 grader i kabinettet...


    Når jeg idler står den på 40 grader...pludselig springer den så helt ned på 35 grader...


    Når der er load ligger den nogle gange.. kortvarigt helt oppe på 57 grader... det synes jeg er for meget og vil gerne have det bragt ned...


    Jeg har smurt ny kølepasta på, og tjekket at der er kontakt...


    Køleren kører med 2350-2450 omdr.


    Jeg bruger Asus probe 2.


    Er det mig det er galt med?? Skal jeg være tilfreds??? Jeg overvejer at skifte min CPU køler ud da jeg ikke synes den er så lydløs som de siger.. Nogle forslag??


    Håber i kan komme med lidt konstruktrivt :T