Indlæg af Rafal Pyszko

    Quote

    Oprindeligt indlæg af Burger


    Og er du så enten radikal eller totalt skizofren, for sikke dog en holdningsændring i løbet af en tråd ..


    Og hvor ved du så fra, at der er brugt penge på siden? .. Det er jo ligesom et .tk domæne, som rent faktisk er gratis for privatpersoner .. Og tid .. Nogen bruger tid på at lave en mærkværdig hjemmeside, og andre bruger tid på at flippe ud over siden .. Hvad er mest tidsspild?


    "time is money"
    jeg er sicialdemokrat
    og du må sq være ude på at irritere folk
    min holdning er s.f.: siden er lam, lidt gas kan vi fleste tage ( ikke dig med fede danskere siden du skal komentere så latteligt )


    ...og danskere der er fede :)) ... synes jeg også at det er kun de svageste sjæle kan føle sig stødt over :)) :)) :))
    Som du skriver de harmløse ting .. det er ok ik' men lige fram bruge penge og tid på at lave en hel side :dots:


    MEN LAD dET NU LÆGGE ALLESAMMEN !!! det er jo bare en tumpe der ikke vidste hvad man skulle denne dag :cheers:


    Jeg kan da god se det sjove på forsiden, der er ingen grund til uddybe.
    Jeg tager det da stille og roligt, synes bare at folk er nogle forkælede tåber hvis de ikke ha' andet og lave end sådanne hjemmesider hvor fint ellers humor bliver til uduelig kontinuation af det samme - altså række ned på andre ! Jeg bliver sq lidt ked af at dem jeg bo og lever sammen med gør sådan noget.
    Btv, er jeg da sikker på at hvis deres far og mor skulle renovere huset og blev tilbudt sort arbejdskraft valgte de det for håndværker priser er da lidt derover hvor :crazyeyes: ;)
    Men lad det nu læge, hele europa har haft og har probs og striheder om og med udlændinger og det bliver ikke løst på 5 min. heller ikke på ellers så fornem forum !
    :cheers:

    Quote

    Oprindeligt indlæg af Wraper


    Dem som tager derop, ska tjene penge til at leve, derfor tager man et ekstra job. det som du tror er det eneste vi laver!


    Knold ? :lame:


    hvorfor fanden tror du Polaker kommer herop for ??? blev dog voksen, i tager afsted for at opleve noget hvorimod Polaker skal tjene lidt til maden. Hvis du læser FÅ du SU, hvis du ikke har et arbejde FÅ du dagpegne. Findes ikke i Polen !! så klap i og lav lidt research om emnet før du udtæler dig X( X(

    Hvis en dansker tager til Norge eller England for at vaske op eller gøre rent så kalder I det STUDIETUR eller noget andet lam udtryk selv om det til forveksling minder mig om polsk slaveindvandring til lille jomfruelig Danmark! føj for satan da, nu mangler der bare PIA K.'s velsindelse af siden! kan godt være at siden er for sjov, men læs dog følgende koments til dette! Der bliver det taget op til diskution om alle de forskelle der er imellem det ene og det andet er jeg sikker på.
    Jeg har sq altrig haft noget imod jokes eller lame komments om Polen og Polaker, men der er sq for meget af det gode på en gang!
    Skriver det ikke kun fordi at jeg kommer fra Polen og prøver at forsvare landet. Har boet her i 9 lange år, er blevet meget dansk og er vant til mærkelig humor men gransen er overskrædet !
    Læs evt. tid. koment :dots:

    du kan også højreklikke på skrivebordet og i indstillinger for skærm / avanceret finder du farve og color indstillinger enten via CATALYST eller hvis du har Omega driver lige som mig så er det ADVANCED 3D. Der har du GAMMA indstillinger

    Quote

    Oprindeligt indlæg af Deuce313
    Ja det var altså nede idag....Jeg ku godt loade forsiden, men hvis man gik ind i under kategorierne kom den med en "fejl side"....Den virker dog nu ;)


    så er der ingen problem vel ? he he !!!!!!!!

    fedt der er nogle der benytter sig af kvalivarer fra mit hjemmeland !!
    til sagen:
    som fhqwhgad skriver understyring er når bilen ikke drejer nok ( forhjul driver bilen ) og overstyring når bilen drejer for meget ( altså baghjulstrukne biler hvor bagenden srider ud )


    det er bedst hvis du kan køre 4x4 bil som trækker på alle 4 hjul ellers er det som regel nemmere at styre forhjulstrukne biler fordi at de er let at komme ud af et sving

    har det samme internet.
    1) komp skal frakobles i 5 timer der bliver din adresse nulstillet
    hvis ikke virker
    2) sluk alt også modem og vendt 5 min og tænd igen
    hvis ikke virker
    3) få fat i DKTV support ( mellem 8? og 16 ) der bliver du startet på ny

    fuckhoveder !!! :dots: (det er min egen privat mening)


    Er selv fra Polen, klart nazihæder, historien forklarer hvorfor.
    Utroligt at mennesker der ellers prøver at være så overbeviste om mange tiln kan være så lame i kraniet og ikke kan finde ud af at drage konklusioner af 2 werdens krig ! Det var sq hele werden der var imod dem og deres ideologi men nej de kører bare videre uden at tenke videre over det. Der er tydelig forskel på mennesker fra de forskellige kontinenter men det gør dem ikke til bedre eller dårligere mennesker vel?.
    Mit budskab er: lær dog noget af dem mens du lærer dem noget om dig selv i stedet for afvise og fordøme dem.