Indlæg af Rafal Pyszko

    hvad ska jeg være obs på ?

    Ingenting i dette tilfælde, det er som regel i længden der er problemer med at få plads til kortet, der er masser af plads, så sæt bare i gang.
    Husk nu at afinstallere dit nuværende kort korrekt. Afinstaller driver, sluk pcen, strømstik ud, tag kortet ud, sæt ny i, strømstik til, på med strømmen, logind i windåsen, hent nyeste relevante drivere fra nettet og installer og så er du klar :clap:

    Men hvad ville du anbefale? Har haft ringet til mm-vision og brokket mig over det med varmen og de kom bare med kommentaren om at 83 grader ikke var dårligt og det var normalt..


    Så nu er jeg selv nødt til at gøre noget ved det. Hvad skulle jeg mon købe af køler?

    Du skal ikke bare give op og lade dem slippe, ring igen med et forslag om at "deles" om en AIO køler, så du måske kan nøjes med at betale halvdelen af den, eller noget i den stil. Og 83 grader er ret højt ikke ret normalt. Du må argumentere med at de cpuer er kendte for at udvikle meget varme og at din nuværende køler må være får lille / dårligt ydende til den cpu.

    Software opdatering har altid indflydelse på hardwaren, det er sgu da drivere til hw der bliver installeret der, så deres svar er lidt spøjst. Jeg tænker at det kunne være at sådan en opdatering kan gøre at signal styrken bliver ændret. Kan ikke se nogen problem i det, andet selvfølgelig at hvis det bliver lavere så har du ingen glæde af det.

    Reset hjælper nok ikke så meget, det plejer at være rigeligt med et genstart en gang imellem, så kører tingene fint igen. Jeg tænker, at selvom det er forholdsvis nyt udstyr, så er der noget der er stået af. Kontakt Hiper og sig at den trådløse "afdeling" er gået død på routeren og lur mig om de ikke sender en ny :whistling: :T
    Jeg skal lige høre, det er ikke tilfældigvis sådan at i har fået ommøbleret i huset eller bygget noget nyt? Kan være at der er pludseligt mere signal skal igennem og så bliver det svært :rolleyes:

    savner du mereydelse er det ikke svært at hive et par 100 mhz ekstra ud af cpuen og som Comicsdk siger et nyt eller nytbrugt kort vil spare dig mange penge i et stykke tid endnu. Der er altid nogen der skal af med et gfx, kig efter 980Ti 1070 eller RX kort fra amd som der bliver foreslået ... ingen grund til at skrotte sådan en fin maskine :roller:

    The Witcher III ... newer ending story for mig :razz: Der er sååå ufattelig mange timers spil i skidtet og så lidt tid til at spille det at det bliver til flere sommerferier, tror jeg, før jeg kommer igennem. Elsker spillet! Ikke kun fordi at det er mine landsmænd der har lavet det. 4K er så smukt at jeg kan bare stå op på en bakketop og nyde udsigten :T :D

    lørdag, 26. februar 2005, 19:56 - er hvad der står i profilen, har kigget herinde i længere periode forinden og det er sgu her jeg har lært at håndtere hw på en ansvarlig måde :T anede intet om oc, byg selv og deslign. før jeg blev medlem og læste og spurgte. Har vist aldrig rigtig takket folket officielt for indsatsen :whistling: ... bliver sgu helt nostalgisk, barton cpuer, animalmilks 4000+ der kunne rende 3ghz+ jeg fik for et slik, det var tider. Det er skidt ( min mening ) at al debatten er flyttet på en kommerciel platform ( FB lort ) så kan jeg ikke være med længere ... men kigger gerne her. Der er stadig liv, så er der også håb :clap:

    nej Uber, du har ret, man kan ikke regne med folk :oops: ... eller ...


    maskinen solgt, der er skærm, tastatur og mus som bliver sat til salg i nyt tråd

    Nu har jeg haft pcen til vurdering og fik sat lidt priser, så kan vi lige så godt få maskinen ud:


    ASUSTek Sabertooth Z97 Mark 1 bundkort
    Intel i4670K @3.4Ghz m. Corsair H80 Hydro CPU vandkøling
    Corsair HX850 PSU
    16GB Kingston Fury 1600Mhz
    1x WDC HD 250GB - 1x WDC HD 1TB
    Define R4 Arctic White – Window + 2 corsair 140 mm blæsere
    ASUS VK248H 24" Skærm
    windows 10 installeret


    En
    køreklar maskine hvis du har et gfx du kan smide i. Pcen kører 100%
    cpuen clocker godt. Jeg skal dog tilføje at pcen har stået i røg, lugter
    ikke længere men der er spor af det på kabinettet.
    samlet køb 3000
    uden skærm 2500
    Ser helst at tingene bliver afhentet. Ingen emballage.
    Sapphire
    Radeon R9 280X 3GB GDDR5 OBS!!! BRANDT AF OBS!!! kan følge med til
    ”ovnprojekt” kan købes separat, kom med et bud.


    til salg alle steder [Blocked Image: http://hwt.dk/gfx/smilies/tongue.gif]