Indlæg af Formand Miav

    Hey...
    Har fornylig haft en del problemer med min iPod video her den senere tid..


    Her siden december har jeg haft problemer med at overføre mine Ipod konvaterede videoer ind i Itunes.. Når jeg har Converted dem om til det gældene format og siger "ad file to libary" også finder filen, er det som om den ikke indlæser dem. feks. hvis jeg har converted en masse blandet Live Musik og Musikvidoer så undlader Itunes simpelthen at sætte nogle enkelte filer ind..


    Her i December havde jeg nogen Live koncerter med Linkin Park inde på min iPod. så slettede jeg dem en gang for at få styr på tingne, så kunne jeg pludslig ikke indlæse dem igen.. Itunes undlader simpelthen at indsætte filerne, som jeg aldrig havde prøvet på at sætte dem ind..


    Det har indet med filtyperne at gøre da alle mine vidoer er AVI, eller Mpeg. og har prøvet at have de filer indlæst som nu simpelt ikke gider..


    har brugt følgene converters.
    WinAVI MP4 converter.
    Videora Ipod converter.

    Linkin Park er ikke i Opløsning....


    Mike Shinoda er igang med sit projekt sammen med Styles of Beyond kaldet Fort Minor... cden Fort Minor - The Rising Tied udkommer her en gang i November.. MTV spiller allerede singlerne fra det nye album..
    http://www.fortminor.com/


    Chester Bennington er i gang med at hjælpe nogle gamle gutter med at få deres værker til at gå op.. han har bla. lige hjulpet med en genindspilning af Motley Crues gamle velkendte sang Home Sweet Home, som skulle være en støtte til Orkanen Katrina..


    Joe Hahn er igang med en masse grafiske projekter, og er i gang med at færdigøre en Kort Film....


    .................................................................................................
    Mike Shinoda har derved også udtalt at der ligger nyt Linkin park matriale parat til at blive indspillet en gang i 2006, Men at De forskellige gruppe medlemmer lige skal gøre deres eget færdigt først, men de udtaler stadig at; Linkin Park er højeste Priotet.....


    http://www.lpassociation.com

    Har været Stor fan af dem, er os medlem af deres officielle LPU fanklub...


    tjek http://www.lpassociation.com hvis du vil ha nyheder og lign..


    Lige omkring Tour så skal i nok IKKE regne med at de kommer lige det næste år.. Rapper Mike Shinoda er ved at indspille soloalbum. og Chester har os en masse igang.


    Men engang næste år kommer der nok Nyt album, også kommer de vel på World Tour. hvis ikke de aflyser DK Igen Igen !

    Hvis nu jeg har en eller anden form for steaming lyd på nettet, som jeg godt vil ha converteret om til en anden filtype, også få den lagt ned på min Hdd ?


    Nogen der kender et program der kan gøre det, eller der bare kan gøre noget lignene ??

    kan ikke se hvorfor den skulle det. og alligevel skulle det så ikke tage så lang tid, da jeg har 4mbit..
    men okai, må vel bare bikse med det !


    må godt lukke denne tråd !

    Har et problem da jeg forleden prøvede at installere condition Zero på mit nyere system, da jeg tidligere havde kørt det på en anden pc..


    Nu er problemet så, at når jeg skal installere det fra cd'en, tager det godt og vel 60 min at installere,
    og det kan sq ik være rigtigt..


    mit dvd drev er en plextor DVD/DVD-RW "PX-712A".
    den afspiller og copier helt fint, men aner virkelig ikke hvorfor lige dettte spil ?


    nogen der kan have en god id'e ?

    Hej..


    Tænkte på om nogle af jer mennesker, kender til et stk software som kan bruges til at klippe i forskellige lyd formater som Mp3,Wma,Wave osv..


    Vil kunne lave min ejen sammensat sang af forskellige kunstnere, så hvis jeg vil ha en bestem guitar solo plante et bestemt sted med en særlig baggrunds melodi !


    hvor kan jeg skaffe sådan et lign software, om der så skal betales for det ????!

    fandt selv ud af det.. prøvede mig frem igen..
    men ellers tak ;)..
    gik ind i system og start og genoprettelse !


    men i må godt lukke den her tråd...

    i forstår ikke.. skal ikke have den jeg bruger nu, skal ha den ændret, sådan så jeg ikke hver gang starter op spørh hvilket bootup screen jeg vil ha.. noget med Windows XP Home (standard) og Windows Xp home (Nuværende) eller noed..


    skal ha det væk, sådan så jeg slipper for at svare på det hele tiden !

    Hey out there..


    har et lille problem. har ændret min bootscreen..
    men får så hele tiden den besked hvilken bootscreen jeg vil vælge ved startup.. det er egentlig ret latterligt, men alligevel irriterende !.. har gjort det før, men kan ikke huske hvor det er man skal slå noed fra eller til ??


    nogen der ved/kan huske hvordan ? :D

    Hey out there...


    har et problem da jeg forleden blev ramt af en Worm over msn.. valgte så at formatere osv.


    da jeg så nu igen har installeret windows xp igen (home). kan jeg ikke bruge min gamle cd-key..??
    da den siger at den key er blevet brugt for mange gange..


    det er 100% original win-cd og key..
    nogen der har en løsning ?

    Jeg har opdaget et problem,med min stationære computer. Den blev ramt forleden af en worm/spy. fik det så hurtigt lavet. men nu består problemet i at systemgendannelsen er deaktiveret af gruppepolitik.?


    Har kigget lidt i hjælp og Support, men syntes ikke at noget dukker rælevant op


    Jeg ved simpelthen ikke hvordan jeg løser dette problem.


    Nogen der kender til det ?