Indlæg af Sl33py

    Jeg synes at det er utroligt at man skal finde sig i sådan en dårlig service som privatbruger. Der er ingen tvivl om at firmaer får en noget bedre service. De er åbenbart ligeglade med os små brugere. Meget dårlig indstilling må jeg nok sige :boxing:

    Jeg vil lige bruge lidt tid på at komme af med lidt galde.
    Vi var 4 som d. 1 december sidste år bestilte hardware til en mini-itx maskine(en lille computer mindre end en dvd maskine). Vi bestilte alt vores hardware hos compumail, men da de kun havde 1 ud af 4 af de motherboards vi skulle bruge på lager, bestilte vi 1 board og bestilte derefter de resterende 3 hos shg. Vi bestilte for ialt 14.000kr. Leveringen gik som planlagt og vi fik alle de bestilte ting tilsendt. Alt dertil var fint. Ingen problemer med Compumail. Men der stoppede det så osse.
    Vi begyndte at samle vores maskiner. Det motherboard jeg havde fået fat i, som var det vi købte hos compumail, viste sig at være defekt. Den antistatiske pose havde været lukket op og en lille lås til at holde cpu køleren fast til motherboardet var knækket af. Jeg ringede til Compumail og sagde at mit board var defekt og at de meget gerne måtte sende et nyt med det samme, så ville jeg selv sende det samme dag. Jeg fik at vide at de ikke havde flere af de boards hjemme og at de ville undersøge det nærmere. Jeg ventede et par dage før jeg fik svaret at der ville gå ca. 14dage. Det var der jo ikke noget at gøre ved så måtte jeg jo vente på at få samlet min maskine. Jeg sendte boardet retur et par dage efter og fik allerede et par dage efter (d.12 dec) et board sent tilbage. Jeg var glad da jeg så slippen fra posten om at min pakke fra compumail var kommet. Jeg hentede den næste dag og fik pakket boardet ud. Det viste sig at de havde sent mig et helt andet board end det jeg havde sent til dem. Det vi havde bestilt var et Epia M10000 board og det jeg fik tilbage hed så vidt jeg husker V10000. Boardet var tydeligvis meget ældre, havde slet ikke de samme specs, var ikke i antistatisk pose og kostede 300kr mindre.
    Jeg var lidt sur over det men sendte boardet tilbage til dem. Det eneste de sagde til det var at beklagede. Jeg er en stille mand så jeg gjorde ikke mere ud af det.
    Op imod jul mailede jeg compumail igen da der var gået 14dage. De kunne så meddele mig at de ikke havde fået boardet hjem endnu. Jeg hørte ikke noget til compumail før d. 28 januar. De skrev at de fik boardet på lager d. 31 januar. Det var jo lækkert at de endelig havde fået det på nettet.
    d. 7 feb skrev jeg igen til dem da jeg endnu ikke havde fået noget board. De ringede så til mig her i morges d. 9 feb og sagde at de desværre havde lavet en fejl. De havde fået boardet hjem d. 31 jan men af en eller anden grund havde de glemt mig(han gav deres pakkedrenge skylden). Han kunne sende boardet til mig så jeg kunne modtage det torsdag d. 10 feb. Jeg ville overveje det og sendte idag en mail til dem hvor jeg skrev at hvis ikke de kunne give mig en form for kompensation så ville jeg have mine penge tilbage. De svarede tilbage på den mail at jeg ville blive kontaktet af deres salgs afdeling og ville få mine penge tilbage. Nu venter jeg så på de penge.


    Det skal siges at jeg forgæves har prøvet at få kontakt til den sælger vi havde kontakt til i starten. Jeg droppede til sidst at få kontakt med ham over telefonen. For det første skulle jeg stilles igennem til compumail via DCS som vidst nok ejer compumail. Jeg har prøvet at ligge beskeder til sælgeren om at han skulle ringe til mig. Men enten sad han i møde eller var ikke på sit kontor.


    Så alt i alt føler jeg mig MEGA dårligt behandlet, og vil råde alle jer der læser dette til at holde jer fra Compumail.
    Jeg vil meget gerne høre om jeres meninger eller jeres erfariner med dem.


    :lame: :( ;(