Indlæg af Japsejin

    Det skal ikke overclockes, gider ikke bøvle med det. Det hele må vel koste en 6000-7000 for GFX, CPU, MB og strømforsyning.


    PS. undskyld hvis det hele virker lidt uforståligt er lidt halvstiv efter en forfest

    Det skal ikke overclockes, gider ikke bøvle med det. Det hele må vel koste en 6000-7000 for GFX, CPU, MB og strømforsyning.


    PS. undskyld hvis det hele virker lidt uforståligt er lidt halvstiv efter en forfest

    Hej skal ud og anskaffe mig noget nyt hw til min pc og er forvirret og alle de muligheder der er.
    Har selv kigget lidt på det og har selv fundet ud af lidt omkring hvad jeg har tænkt mig:


    CPU: Intel Core Duo 6420
    MBO:?
    Ram: Twin2X 2x1024MB DDR2, PC6400 DDR800
    GFX:?


    Jeg har selv HDD og den skal bruges til spil.

    Syntes at det er dybt latterligt at de udlover en dusør, det er med til at begrænse vores ydrningsfrihed. Har for noget tid siden læst i JP et inteview med Frank Hvam, han sagde at han var bange for at fornærme muslimer pga. de voldige tendeser der er blandt nogle få fanatiske muslimer.


    Har også set nogle aviser fra mellemøsten, de havde intet problem med at fremstille fx. Ariel Sharon som en slagter og nedgjorde ham. Derfor syntes jeg at det er meget dobbelt moralsk at sige at man ikke må tegne ham, vi her i Danmark lever i et demokratisk samfund og der er fri ret til at tegne dem man vil indenfor lovens rammer, derfor syntes jeg at alle dem der ikke kan acceptere dette flytte til et andet land hvor disse dejlige ting forekommer.


    Jakob Lorenzen,
    Dansk statborger og træt af muslimer der ikke kan acceptere demokratier.