Indlæg af Argaen

    Jeg har kørt med KIS i en uge nu og det har fungeret upåklageligt.
    Ingen restart eller hold i opstart. Jeg overvejer stærkt at købe produktet.


    Opholdet kunne måske være fordi den lige skal undersøge opstartsfilerne og/eller kritiske områder, inden den tillader Windows at fortsætte.


    Har du prøvet at ændre indstillingerne?

    Når jeg afspiller en film i VLC, så kommer underteksten kun frem engang imellem.


    Jeg kan se i undertekst-filen, at det hele står der, men det er kun nogle af sætningerne der dukker op. Nogen gange går der et minut, så kommer der lige en enkelt linie og så forsvinder den igen et stk tid.


    Det er .srt undertekster.


    Jeg har prøvet at rode lidt med indstillingerne, men kan ikke få det til at virke.


    Jeg benyttede også VLC før min geninstallering og der virkede det hele fint nok.



    Er der nogen her der kan hjælpe mig med det her??

    Jeg har valgt bare at nøjes med en scanning hver uge, vil hellere have en PC der kører flydende og nogenlunde sikker, end en der er sløv og sikker.


    ...Og så ved jeg heller ikke lige hvilket andet AV jeg skulle prøve..

    Quote

    Originally posted by Marquis
    Tjah, engang når Windows 2000 ikke får sikkerhedsopdateringer længere, og jeg skønner at det er tid til et skifte. Så skifter jeg nok, men om det bliver XP eller Vista, eller noget helt tredje kommer an på, hvad jeg bruger min PC til på det tidspunkt.


    Lige min mening :9xo

    Jeg kører også med Kaspersky.


    Jeg lagde mærke til det samme på min computer, så jeg rodede lidt med indstillingerne og fandt ud af, at hvis jeg deaktiverede Real-time Protection, så kørte computeren igen flydende.

    Fik lige øje på gratis programmet OpenOffice og så ville jeg lige høre, om der er nogen af jer der kender noget til det og hvordan det er at bruge i forhold til MS Office?


    Nu ved jeg ikke lige hvordan du læser den test, men efter hvad jeg kan se, så klarer CPF kun halvdelen (9/18) og ikke dem alle.


    http://www.firewallleaktester.com/tests.php

    Ud fra listen er det Pinball Fantasies.


    Ellers er min All Time Favorite helt klart Dune 2!


    Første gang jeg prøvede det, var til mit første træf.
    Jeg sad i 4-5 timer med tunnelsyn og da min koncentration blev afbrudt, kunne jeg slet ikke huske hvor jeg var og om jeg plejede at sidde lige der..



    Ellers må min Amiga liste se nogenlunde sådan her ud:


    1. Dune 2
    2. Lemmings 2
    3. Settlers
    4. Alien Breed 2
    5. Superfrog


    .. er dem jeg lige kan huske uden at skulle hive mine disketter frem.

    Hjælp!!!


    Jeg har lige installeret alt mit nye hardware og da jeg prøvede at starte op med min gamle harddisk/Win2000 fik jeg meget hurtigt en blå skærm.


    Nå, men jeg begynder så at installere Win2000Pro på en ny harddisk, men efter utallige geninstalleringer dukker der stadigvæk en fejl op hver eneste gang jeg kommer til det punkt, hvor jeg opretter forbindelse til nettet. Så kommer der "svchost.exe fejl, computeren skal genstartes bla bla" efter ca 4-5 min.


    Hvis jeg genstarter og stadig er koblet på nettet, så går der 4-5 min, så dukker fejlen op igen.


    Hvis jeg genstarter og ikke er koblet op, så kører det hele fint.


    Jeg regnede med at det nok bare var driveren til det interne netstik, der var problemet. Så jeg satte et PnP netkort i, men den samme fejl opstår.


    Jeg kan ikke rigtig bruge WinUpdate, da den laver fejl i downloads efter fejlen har været der.


    Hvad sker der???


    Er snart træt af at skulle installere Win2000 igen og igen, siden jeg installerede mit nye hardware..




    Edit: Mit nye hardware er: E6300 Core2Duo, ASRock 775Dual-VSTA, MSI NX7600GT



    Edit2: Kan det være mit bundkort der laver fejl? eller er det Windows?

    http://www.symantec.com/securi…docid=2006-012017-0346-99


    Quote

    Behavior
    ErrorSafe is a Security Risk that may give exaggerated reports of threats on the computer. The program then prompts the user to purchase a registered version of the software in order to remove the reported threats.


    Vil foreslå at køre ad-aware og/eller spybot. Min kæreste havde samme problem for kort tid siden og det fik jeg fjernet vha ad-aware og ad-watch.