Indlæg af Hawe

    Quote

    Originally posted by Burger


    Hvorfor bruge et program til det, når Windows selv kan klare det? Du kan se det i start --> kør --> msconfig --> startup.


    Det hjalp halvt om halvt... min taskmgr virker igen og jeg får ikke fejlmeddelelser ved startup, men filerne er der stadig og de kan stadig ikke slettes... de kommer igen ved reboot.


    ellers tak alle 3 for jeres svar :rules:


    ellers nogle forslag til hvordan jeg kan komme af med den satan?


    Hawe

    Jeg har fået en virus/orm/trojan/etellerandet der gør at jeg ikke kan opdatere mine programmer, jeg kan ikke få taskmgr frem, og får fejlmeddelelser hver gang jeg starter min computer.


    Det er en fil der hedder onoes.exe der har gjort det hele. Den kan ikk slettes, eller det kan den, men efter genstart er den tilbage igen. Jeg ved ikk hvordan jeg skal komme af med den og har brug for hjælp.


    Nogen der ved hvordan man slipper af med den?


    På forhånd tak!


    Hawe


    Ps. mit engelsk er ikke så stærkt, så links til engelske guides hvordan man fjerner den, vil jeg helst ikke have hvis det kan undgås.

    Jeg har nu fået installeret HLDS (Half-life Dedicated Server) MEN, jeg kan ikk finde ud af at lave en konto til hldsupdatetool.


    Er der nogen der har erfaring med HLDS og som kan hjælpe? Hver gang jeg prøver at lave en konto siger den:


    Checking bootstrapper version...
    Creating account...
    Authentication Server RSA PublicKey failed signature verifcation...


    Hvad gør jeg så?

    Nu virker det squ...! Låste AGP/PCI til 66/33 og har ikke haft problemer med lyden siden... Kørte med den i et par timer i går, og det virkede perfekt.. takker!

    Jeg har ikke rigtig gjort andet end at sætte rammen til 5:4 og ændret på fsb'en... Men jeg vil lige prøve at se om jeg kan låse AGP/PCI...

    Jeg har efterhånden fået OC min cpu en smule, men efter jeg har overskredet de 3 Ghz, så slår onboardlyden fra hele tiden... Kan det være cpu'en der får for lidt strøm siden at den gør det?

    Hey... Jeg har planer om at overclocke min cpu, og vil godt vide om hvor jeg kan hente nogle programmer til at kontrollere temperaturer på chipsæt, cpu, gpu osv. Det skal gerne være 1 program der har det hele.
    Derefter vil jeg godt vide hvor meget ca. jeg kan oc min northwood 2.6'er, med et Abit IC7-Max3 bundkort og med en standard intel køler som man får med cpu'en.
    Til sidst vil jeg vide om det er rigtigt at når man overclocker cpu'en, så følger rammen med?