Indlæg af No0ne

    Hey Champs


    har selv haft samme problem med min Laing pumpe - løsning smed et ekstra lille resevoir på els køb eks et XSPC - Passive Alu Reservoir - 250mm så sku vandet nå at ku "falde til ro"


    skal lige forstå det helt ..r det din box el pumpen som tænder og slukket hele tiden


    No0ne


    BTW : laver godt 10600 3dmark påmit 8800 Gts 320 MB UDEN oc på GFX (men skal jeg nok poste i din 8800 oc tråd *g* når jeg får oclidt på det :)

    Hey Nabster



    jeg havde probs med at holde min PWMIC temp nede på mig DFI lanparty UT board, så var nød til at smide et hoved på .. jeg lavede bare et side løbende sys,



    Klart det vil påvirke det flow at gøre, men for mig var det minimalt, og gjore jeg ku hive et par hundre mhx ekstra ud


    Så jeg vil bare sige gå for det

    Heysa


    Jeg ville bare sige takforen hyggelig aften.


    var fedt atfå sat ansigt på folk..... Gentag endelig arangemanget igen :)

    Tarantula > kan godt gi et lift .. kører fra charlottenlund anyway ..


    fang mig på msn madudd44 (at) hotmail.com så finder vi ud af noget

    Heysa


    Jeg vil meget gerne deltage så fremt muligt :)


    har lidt HW som jeg kan hive med :
    4400+X2 + 175 Opteron
    et sæt ocz ocz 4000 gold VX 2*512
    2,4 P4
    Div MB har 3-4 stk som jeg ikk r sikker på om de er defekte el ej

    det er også push on og ikke push in fettings jeg har fået...


    og hvis det er max 5-10 grader ... så tror jeg at jeg går for at skifte


    tyk slange = det er råt ud jaaa .. men nu sidder jeg ikk og glor i min pc men bruger den .. .så er kun for renn preformance jeg har vand på ikk noget bling bling der


    Edit : Alt blev ved det gamle med 10mm ID slange og spændebånd .. tror bare jeg bruger push on studserne til et system på min serv el noget andet sjov..


    tak for input

    Hej


    Jeg har et par spg omkring temp forskelle ved brug af


    ClearFLEX 60 Premium 10mm ID slange og
    ClearFLEX 60 Premium 10 x 7mm (ID)


    Det er på samme system


    Grunden til jeg spg på den måde er jeg godt ku finde på at skifte til at bruge push-in studer istdet for at sku bruge spændebånd på normale


    pft

    Heysa


    mine temps ligger på ca 28 ved idle og 38 fulll load og har 1,5vore


    Jeg skal til at tage mig sammen til at gi den det sidste skud .. og håber på at rive den over de 3Ghz - hvilket var mit mål :)


    ps: min PWMIC temp kan dog gå amok og ryge op mod de 60 grader, som jeg ikk ku helt li, men skal bare skrue op 1 min for mine 2*120 mm fans .. og den ryger ned på 52 vupti og sniger sig op ad igen ...


    men kan se fra en anden tråd her .. at 60 grader ikk er et pr0oblem :)

    Jeg har en 4400 + X2 som pt kører 2920 Mhz


    Prime stabel og kører som min everyday box


    Dog er der vand på


    Held og lykked med din ny pc

    Hej


    Ja shit happens ...


    Så er det hele bestilt, så må jeg jo bare vente på den rare julemand kommer :)


    vedr. de små studer - (er selv på 12mm slange) så er det min plan et løse det ved at køre fra min cpu til GFX - også efter GFX sætter et T stykke (på vej til pumpen) fra T ud i en 10 mm studs/konverter til 8mm som jeg satser på at ku snuske en 6mm slange hen over også trække en 6mm slange til micro hovedet også ned i et Y stykke før pumpen til samling - har fået en 6mm studs med 1/4 gevind :) (til Y stykket )


    Håber det kan løse det ellers så jaa øhh bøhhh tager vi den der fra... ;)

    Takker for den INFO --- er jo dumt at fra tage sig den mulighed .. så vil klart vælge et micro NB hoved i stedet ...


    har du selv NB hoved på dit MB ?? hvis ja har du haft nogen problemer med at sætte det på ?

    Enermax Liberty Series ELT620AWT - ser real nice ud ... lyder som et godt bud ..


    ja den holder ikk hvis du kun ser bling bling ud ...


    Virker som 1Gb OCZ EL DDR PC4000 Gold Series VX Dual Channel kit ku være lige noget for mig :)


    OCZ VX Gold Edition memory modules are rated to handle up to an incredible 3.5V without invalidating the OCZ Lifetime Warranty <<-- Er sød musik i mine øre

    Hejsa


    tak for det hurtige svar , må nok indrømme at jeg ikke et den store ørn til timmings men er vel noget jeg kan læse mig til :) og har ku leget med P4 so far (er jo ren FSB OC) og må indrømme jeg synes ikk det har gjort den store forskel på hvad jeg har sat af timmings på mine CM2x512 - 5400C4pro.


    skal måske nævne at min box i dag er en 3,4 P4 @ 4,2 på et asus P5WD2 Premium


    Tror det så hedder DFI + geil ram + X2