Indlæg af TheSnake

    25. Du 5kr1v3r 5åd4n h3r og 5yn35 d3t 3r 53jt.
    26. Du tror man kan løbe med en para og skudsikker vest i flere timer mens også hopper glad rundt.
    27. Du tror at man overlever op til flere skud i brystkassen fra en Glock 18 uden skudsikker vest på.
    28. Du bruger forkortelser som: \"ss, IRL, lol, hp, NVG, HE, lamer, cw, newbie og hs\" IRL.
    29. Du kan selv forstå alle punkterne fra denne liste.
    30. Du har viden nok om emnet til at lave en liste over \"Tegn på at du spiller for meget cs\".
    32. Du forlader din lejlighed via ventilator skakten.
    33 Du savner dine buyscripts når du går ind i et supermarked.
    34. Du går ind i døre fordi du tror de åbner når du rører dem.
    35 Du beskylder folk for at bruge AimBot når de rammer dig med en snebold.
    36. Du når ikke bussen og bliver sur fordi dit SpeedHack ikke virker optimalt.
    37. Du hopper hver gang du smider noget.
    38. Dit scroll-hjul har drejet flere kilometer end din bil har kørt.
    39. Du tror at du kan samle ting op ved at gå over dem.
    40. Du dukker dig for at ramme mere præcist i en pudekamp.
    41. I en dansk time er der en anden der rækker hånden op før dig, og du klager over at din ping skodder.
    42. Din mor beder dig om at gå udmed skraldepose, og du besvare med et \"Roger that\".
    43. Din vennide beder om et billed af dig, og du giver hende et hvor du står med et splattergevær.
    44. Du bliver tilbudt at holde nytårsaften med dine venner, men afslår da du regner med din klan så kan have en hel Jubii-server for jer selv.
    45. Du er på klasseudflugt til et kedeligt musseum, og du spørge din lære, om I ikke skal finde et ny map.
    46. Du begynder at skændes med folk du ikke kender, over om det hedder en awp eller en awm.
    47. Når en af dine venner siger noget sjovt, råber du højt LOOOL
    49. Du ser din lærer mandag morgen og siger \"Enemy Spotted\"
    50. Dine homies drikker dit sidste cola, og du siger \"Negative\"
    51. Du er til bowling med dine venner som laver STRIKE... du kalder dem camper, lotto, statskælling.
    52. Du banker på hos en Kammerat og han ved at det er dig og du kalder ham Wallhacker

    Lidt mere :D


    Tegn på at du er en nørd:
    1: Din hjemmeside er mere populær end dig.
    10: Du kan snakke med en kvinde om din hardware uden at mene noget sexuelt.
    12: Du spørger kvinder om deres e-mail adresse fremfor deres telefonnummer
    13: Du har aldrig mødt de fleste af dine venner
    35: Du har overvejet af få en tatovering, der siger "Intel Inside"
    41: Du har forsikret din computer for mere end dine børn
    55: Det tætteste du kommer sex er at hente nøgenbilleder hjem fra Nettet.
    59: Du ved præcis hvor meget fri plads du har på hardddisken, men du kan ikke huske din kærestes/kones/mands fødselsdag
    62: Du har reservedele til din computer til at ligge rundt omkring i huset
    63: Du efter en nat på et hotel går ned i til receptionisten og siger "goddag jeg vil gerne logge ud."
    64: Nogle spørger om din yndlingsfarve og du svarer " #fce503 "


    For Meget Counter Strike 52 Punkter


    1. Du kikker dig nervøst omkring, når du går rundt i gaderne IRL - også i skyggerne bag kasser.
    2. Du nynner jævnligt operaen fra cs_italy.
    3. Du ser krigsfilm og automatisk højlydt genkender våbene brugt i filmen.
    4. Du checker kirketårne IRL efter snipere, før du går ud i det fri.
    5. Du ser noget sjovt IRL og leder efter din ss-tast.
    6. Du lige har dræbt en fra dit eget hold, og kun er ked af det fordi det påvirker dine stats.
    7. Du går rundt om aftenen på en mørk vej, og mukker over at dine NVG ikke virker.
    8. Du ser ppl IRL stå for tæt sammen og bemærker, at de er et let mål for en HE.
    9. Du svarer din telefon med \"reporting in\".
    10. Du kan automatisk ikke lide små usle autistiske hyperaktive cafe-børn med rund ryg og tomme øjne, fordi der er en risiko for, at de er bedre end dig til cs.
    11. Du siger \"fire in the hole,\" når du er på toilettet. Og \"bomb secured,\" når du skyller ud.
    12. Du har din egen private stol nede på den nærmeste Net-Café, og de kender dig bedre end din mor kender dig. 13. Du har droppet hæren, fordi de tydevis ikke havde forstand på hverken taktik eller våben-brug.
    14. Du ved præcis hvor du er placeret på forskellige serveres statistik over spillere.
    15. Du har diverse cs-relaterede websites som startside i din browser.
    16. Du bruger flere penge på cs/hardware/café-timer end på din kæreste.
    17. Du sætter tempoet ned når du IRL skal gå omkring et hjørne, mens du lytter efter fodtrin.
    18. Du kalder folk newbie, når de går i vejen for dig på strøget eller fortorvet.
    19. Du forslår at i skal afgøre sagen i en 1 vs 1, hvis du bliver uenig med en bekendt.
    20. Du råber kritik til dine medspiller, mens du spiller, selvom de egentlig ikke kan høre dig.
    21. Du løber planløst rundt helt alene på banerne fordi du synes, det er sjovt.
    22. Du udøver vold på din skærm eller mus når du dør i cs, i den tro at dit udstyr derved kommer til at virke bedre.
    23. Du kalder dine venner fra din cs-klan deres nick IRL i stedet for deres rigtige navn.
    24. Du har flere venner på #counterstrike.dk end IRL.



    FORTSÆTTES:

    Quote

    Originally posted by RoadRage
    jeg har en Samsung Syncmaster 1100DF der er ca 1,5 år.


    Har aldrig prøvet at købe noget herinde før, så i må lige rette mig hvis jeg kører en forkert stil eller noget :ph34r:


    Men!


    Hvad vil du have for den?

    Quote

    Originally posted by urbananen
    Kan være at jeg har en "liggende" om en uge's tid.. Som du sikkert kan få billigt.


    -Hvis jeg har, skal jeg så kontakte dig?


    Ja, tak - Tror min email står i min profil ... ellers retter jeg det lige :D



    Quote

    Originally posted by SilverShadow


    En Sony G500, 3 år gammel, fejler Intet, har Kvitt på den.


    hmmm et eller andet siger mig, at når den er 3 år gammel, så er der ikke ligefrem flere hundrede års levetid tilbage på den...

    Tror nok det er noget i den stil her:


    Lav en "inf systemfil" thingy, kald den AUTORUN og skriv:


    [Autorun]


    open: "Navn på diasshow på CD'en"


    EDIT:
    AutoRun runs a program when a CD is inserted into a Windows computer - see below for advice on Apple Macs.


    If Windows finds a (plain text) file called AUTORUN.INF in the root directory of a CD then it follows the instructions in this file to run a program. This example AUTORUN.INF file tells Windows to run program setup.exe (from the root directory of the CD):


    [autorun]
    open=setup.exe
    icon=snazzie.ico

    Hey, jeg kan ik helt finde ud af at "joine" jeres team eller hvad det er, prøvet at kigge lidt på Buddylist osv, men syntes ik rigtig der står noget :/
    Nogen der kunne fortælle mig hvordan det gøres? :idea:

    Hey


    Ved godt der er lavet MANGE tråde om dette emne, men jeg laver nu et nyt et igen. Ville høre om der er nogen derude der kender nogle fede numre i stil med:
    "Freddy Father meets Locana - Bom Bom Suenan [Cascada Remix] og Andy Lopez - Noche Del Armor [Tune up! DJ Manian mix] "
    f.eks. altså Commercial Trance / NRG Trance genren tror jeg det hedder. Vielen dank :hb:



    PS: Please lad vær med at flame mig fordi jeg poster "endnu" en tråd - Ikke skændes over genrene :ph34r:

    Heysa, jeg har en gammel Windows 98 stående...


    Målet var at få formatteret skidtet og så installeret Windows 98 igen.
    startede med at formattere den, og så troede jeg den kunne boote op på CD'en og bare køre installeren derfra. Sådan gik det dog ikke!
    Nu sidder jeg med en computer der ik kan boote op på min Windows CD og den
    boot diskette som jeg lavede gør heller ikke underværker.


    Håber i forstår hvad jeg mener og kan komme med lidt hjælp.


    :rules:

    Quote

    Originally posted by Macimuz


    Hehe ... har du link til lige det du bruger .. eller gætter nok på det er tilgængeligt på themexp.org ?


    Du har PM ;)


    EDIT: Læg mærke til hvor hurtigt vi har svaret hinanden :cheers: