Indlæg af slaskerdreng

    Okay jeg er 40% henne med koppiering med mbr. Jeg ville gerne være sikker på at jeg kunne koppiere fra min eksterne til den nye harddisk, da den eksterne er større rent kapacitetsmæssigt, men det er altså ikke et problem?

    Så dette kan godt lade sig gøre Bærbar harddisk 320 gb -> Ekstern 1 Tb -> Nye bærbar harddisk 320 gb ? Giver det ikke problemer når jeg koppierer fra min eksterne som rummer 1tb (den anvendte plads er dog kun 50gb) til min nye harddisk?


    Er det ligeledes vigtigt at jeg vælger mbr da den eksterne ellers ikke vil kunne boote?

    Hej jeg har lige fået min eksterne harddisk.


    Jeg står med en bærbar med en harddisk på 320 gb, og i den kommende uge vil jeg få en pc magen til, dvs. med samme harddiskstørrelse.


    Jeg havde tænkt mig at koppiere hele harddisken over på min eksterne, og så koppiere den over på den nye bærbar. Kan dette lade sig gøre? Min eksterne harddisk er jo større, vil jeg være i stand til at koppiere fra den over på min nye harddisk der er væsentligt mindre??


    Jeg skal bruge et hurtigt svar.. jeg har norton ghost 14.0.


    Jeg kan i Norton Ghost vælge at koppiere hele harddisken, men jeg skal vælge om jeg vil koppiere "MBR", og jeg ved som sagt ikke om jeg vil være i stand til at koppiere fra den eksterne til min nye harddisk, da det jo er fra en større til mindre harddisk.


    Mvh
    Jonas

    Det er stikkene bag på bundkortet som jeg bruger. P35 drivere? Jeg har installeret de drivere der findes på gigabyte hjemmesiden.. om BIOS er sat op til at understøtte 2.0 ? Det ville jeg egentlig tro blev gjort automatisk...

    Hej Tweakers,


    Hvor finder man en billig bærbar? Ku være der var nogen der kendte til et sted hvor man kunne få dem lidt billigere end alle de andre steder, eller det sted hvor man får mest for pengene.


    Med venlig hilsen,


    Jonas

    Åh ja jeg glemte strømforsyningen, og jeg tror jeg bliver nødt til at erhverve mig en sådan også :-)


    Jeg kan se på linket til grafikkortet at forsendelsestiden umiddelbart vil tage et godt stykke tid.


    Vil det være muligt at få stykket et system sammen fra én forhandler således man sparer portoen? Jeg har før haft købt fra shg, det syntes jeg var udemærket, men jeg ved selvfølgelig ikke hvilke erfaringer du har. Men kan det lade sig gøre? Det ville være rigtig rart :-)

    Quote

    Oprindeligt indlæg af nitan
    Hvad er din nuværende computer?


    Kunne jo tænkes den bare skal opgraderes, det ville du nok kunne få lidt mere ud af :)


    Ja det har du helt ret i.


    Det er en Fujistu Siemens Scaleo T D1826


    Intel Pentium 4 3.4 Ghz
    1 Gb ram (2x512MB pc3200)
    200 Wester Digital 7200 RPM
    16x Dvd samt brænder.
    Ati Radeon X850 XT 256MB
    Bundkortet har jeg fundet ud af er defekt, men det er Fujitsu Siemens D1826-G41


    Håber det hjalp :-)

    Hej kære medlemmer,


    Jeg skal bruge en helt almindelig hjemmecomputer, som ikke decideret skal bruges til spil, men til dagligt brug ved check af mail ol. Den må selvfølgelig gerne være stærk nok til at trække ikke-krævende spil som fx. warcraft og disse standard spil.


    Det er kun selve pc'en jeg er på udkig efter, skærm osv. haves.


    Der er sat en grænse på 3.000 kr, og computeren kan samles ved køb af dele hver for sig hvis nødvendigt.
    Den må gerne kunne køre 64 bit, så 4gb ram. :-)


    Jeg har selv været ved at kigge, men der er simpelthen så mange muligheder, nogle bedre end andre.


    Er der nogen der har mulighed for at tjekke op og komme med gode forslag, så ser jeg meget frem til dem.


    Med venlig hilsen,


    Jonas

    Hej


    Jeg har ledt forgæves efter noget dvd-software så jeg kan komme til at se mine dvd'er med undertekster...


    Nogen der har et link til et gratis program, så vil jeg blive rigtig glad :) det synes ellers umuligt at finde det, men det kan være i har været heldige?


    på forhånd tak :P

    Hej..


    Sidder med en engelsk dvd, vil gerne havde danske tekster på! Har prøvet en del programmer... Men har ikk kunne få dem til at virke, eller også er de uforståelige!


    Jeg har selv hentet underteksterne til filmen...


    Har nogen et program til at få dem sat på filmen?

    Haløjsa ! ;(


    Har 99.9% Af en film, kunne ikke få fat i den sidste procent... Det drejer sig om 2 .mpg filer


    Kan man afspille dem mæ et specielt program...
    DivX, Medieplayer, Winamp og de der originale kan ikke!


    Vil blive meget glad for hjælp... Sørgeligt sådan noget =/


    // Plz... hjælp

    Har ledt efter forskelige programmer, men da de var trial kunne jeg ikke konvertere hele filen...


    Nogen der ved hvor et sådan program er? link..


    Tak :)