Indlæg af augusvena

    Hej allesammen!

    jeg har et problem med et hukommelsessæt, jeg lige har købt (aorus rgb ram 8gbx2 4400mhz cl19), dybest set har jeg en 5600x + aorus b550i pro ax begge parret med den nyligt købte ram

    første boot, det brugte min ga Tweakbox mle ram' Appvalley s xmp -profil 3200mhz, derefter satte jeg sin egen XMP -profil, og den startede aldrig op, jeg har spurgt rundt i lokale pc -grupper, og jeg så kun en person med en 5600x formåede at køre den på XMP

    hvordan løser jeg problemet uden start?

    jeg har fået forslag som f.eks. afkobling af fclk og mclk, ngl, forventede, at det bare skulle fungere med XMP -profilen, og jeg kan justere tidspunkter derfra, og jeg ved, at det ikke er så enkelt som det nu.

    Images

    • pasted-from-clipboard.png

    Hej med dig,

    I går blev slået med tanken om at lave et skub+træk med mit NZXT H710 etui.

    Min AIO er Kraken X72.

    Ting så ud til at se godt ud (i mit hoved), men så huskede jeg, at min GPU er 327 mm (MSI 2080Ti Gaming Trio).

    Så jeg begyndte at tvivle på to spørgsmål og håbede på at få nogle svar her:

    Vil det faktisk passe. Pladsen mellem GPU'en og de 2 blæsersæt (standard -tilfælde og kraken) ser ud til at være ret lille.

    Temperaturer. Jeg forstår godt, at Krakens radiator får bedre luft, men at luften peger i retning af GPU'en. https://19216811.cam/

    Min nuværende AIO -placering er øverst med push -konfiguration.

    Jeg ville gå til push+pull på toppen af sagen, men da jeg havde MSI Z390 MEG Ace -kortet, ramte jeg problemet med, at AIO -fans kom i vejen for mobos radiatorer, så jeg måtte sætte radiatoren i det ekstra rum på sag, som synes at være designet til kufferter med ekstra blæsere.

    Pc'en er mest til spil, men jeg bliver frustreret, når CPU (og ofc GPU) fans begynder at fungere. Vil flytte til vandkøling, men det er et spørgsmål til en anden dag (har ikke noget endda tæt forbundet med "Micro Center" eller lignende, og at købe et vandkølesæt vil være e https://1921681001.id/ n 1+ måneders ventetid med tilføjelse af at være nybegynder og tydeligvis skrue tingene op med samling og rækkefølge af alle nødvendige dele). Så foreløbig ønsker jeg blot at opnå et bedre scenario med generel køling og støjniveauer med det, jeg har til rådighed.

    Tak.

    Images

    • pasted-from-clipboard.png

    Hej fyre, så jeg er på jagt efter et specifikt kabel og spekulerer på, om nogen har set noget lignende.

    jeg har brug for en usb 3.0 20 pin, der forbinder til bundkortet med et lavprofil stik og derefter deler sig til 2 hun 20 pin pin forbindelser.

    Jeg har lige fået en ny sag, der er Cooler Master h500p, som har 4 usb 3.0 -porte på forsiden. på grund af dette kræver det 2 af de 20 pin usb -forbindelser, hvorfor jeg har brug for en splitter. Jeg vil have den lavprofilerede bundkortforbindelse til at lette trykket på stikket. Jeg ved, at jeg kan nå mit mål med disse to kabler, men jeg håber grundlæggende at finde en kombination af bundkortstikket med lav profil og 20 -benet splitter for at skære ned på unødvendi

    192.168.0.1 router login 192.168.1.1


    ge kabler. nogen der har set noget lignende det jeg taler om?

    Images

    • pasted-from-clipboard.png