Indlæg af b_ball

    Quote

    Oprindeligt indlæg af Torque
    Kræft er sgu det værste - og desværre bliver det stadig mere og mere udbredt :( Altid sørgeligt, når det er børn det går ud over :(


    Men det er sgu alletiders, at tøsen har det godt idag :D


    jeg har også mega melidenhed med hende....


    men jeg villle nu sige at Aits eller hiv er det værste... prøv at tænk på alle de børn i afrika der sulter og så får de aits eller hiv på samme tid... Nu har jeg selv været i afrika og set det... og det er det jeg kalder for slemt!! (det er kræft self også) Det værste er at der er medicin mod det men det vil usa ikke sælge biligt nok da de så ikke ville tjæne så meget... istedet dør der en masse børn... (og voksne....)


    det er snyd i er ældst :O

    Quote

    Oprindeligt indlæg af DanielAndrewLowe


    Selvfølgelig Niklas..


    Så må vi tage noget One on One.. :D


    hehe ja


    gør dig klar til at få tæsk :boxing:

    Quote

    Oprindeligt indlæg af DanielAndrewLowe
    Vinter er til tider et ganske fint tidspunkt.. Man kan bruge mere tid foran skærmen uden at føle sig tvunget til at bevæge sig ud og være aktiv.. Men jeg skal ikke lægge skjul på at jeg glæder mig til sommer, hvor man ikke skal klæde sig på fra hoved til tå for at gå uden for døren..


    Glæder mig især til noget Street B-ball, istedet for at spille i hal hele tiden.. Det skal nok blive en god sommer..


    Ville dog gerne have været på ski i denne vinter, men det blev det desværre ikke til..:(


    så skal vi ud og spille sammen igen :T

    Quote

    Oprindeligt indlæg af sct_nicolaus


    Desværre, TDC kom før dig! :))


    hehe jeg er igang med at købe det af tdc... betaler over netbank :T :boxed:


    så har jeg købt telmore... så drenge.. nypriser!!!


    Tilbyd hos telmore... Snak gratis i mobil 24/7 og gratis sms... :boxed: :ban: :lame: :cheers:

    jeg er igang med at købe telmore... men når jeg vil betale over min netbank siger den dette:


    Din browser er ikke indstillet korrekt.



    Slå cookies til, luk dine browsere og prøv igen.
    Tryk for at vende tilbage til nordea.dk.


    hvor slår man cookies til?

    ved godt denne har været der mange gange men....


    jeg mangler et godt program til at rippe cder med... og det skal kunne dles gratis...

    Quote

    Oprindeligt indlæg af PulsedriverDK


    Nej... man kan da se at det er piger. ;)
    Og Tizok og Crain er så dumme at de sikkert tror at pigerne er kommet for at score dem. :] :]


    jeg tror ikke det er noget problem at det er piger..!! jeg tror bare det er 2 små drenge på 10 år der sidder og prøver på at virke store!