Indlæg af DXC

    Quote

    Oprindeligt indlæg af Brtlsn
    Jeg har nu ikke problemer. Hverken på tlf eller computer. Og kan også sagtens ringe. :) Og flere af mine kontaktpersoner er da også online, så helt galt er det vel ikke.



    Det er kommet op igen tror jeg, mit virker i hvert fald også igen :)

    Quote

    Oprindeligt indlæg af secz


    ^^. Det er super sjovt!.. man spiller med blind makker, så man må ikke kommunikere, men skal bytte kort hver runde, og så give sin makker det man tror han skal bruge for at komme i mål. Når den ene makker har sine brikker i mål, rykker man med den andens brikker, og begges skal i mål før man har vundet.




    Præcis, det minder faktisk lidt om Ludo, også alligevel ikke, for jeg kan ikke fordrage Ludo, men Partners er fandme sjovt..

    Quote

    Oprindeligt indlæg af Brtlsn
    Man kan jo håbe at de buede af hende der sang den franske nationalmelodi, for det var da godt nok pinligt... Næsten lige så slemt som da Clemens "rappede" til kampen mellem Brian Nielsen og Evander Holyfield - den var virkelig slem :))



    hahhaha, Det var virkelig dårligt af Clemens.. Nørj det var pinligt at se på!!... Syntes nu slet ikke, at det var så slemt det den franske chick gjorde.. Men den danske nationalsang, syntes hun lavede nogle fejl, eller også er det en ny udgave af vores nationalsang :)

    Quote

    Oprindeligt indlæg af Burger
    Man må da håbe, at Bouadla har fået set det han skulle i København inden kampen, for han kan næppe se ret meget de næste par dage efter et meget nært bekendtskab med Kesslers venstre hånd :D


    Men Bouadla skal da have den ros, at han dælme kan tåle nogle tæsk ;)



    Han var sgu en fighter , det må man sige. Men Kessler skulle jo også vinde den kamp, franskmanden var jo langt under niveau. Men han tog jo også en chance, ved at rykke op i klassen og prøve Kessler.



    Men for fanden det danske publikum skuffer mig! Man buer bare ikke under et andet lands nationalsang...

    Quote

    Oprindeligt indlæg af dasjap
    Skal helt sikkert se begge ting, har dog ikke Canal 9 så fodbolden bliver set på nettet. Og ja det er dybt latterligt at den sendes på en kanal der kan ses af så få.


    Nej det er sgu værd at blive blind pga af penge, men mon ikke lægerne har sagt god for kampen?



    Sidder også og streamer kampen, det bare træls man skal se en landskamp i så ringe kvalitet...



    Lægen har nok sagt god for kampen, men syntes bare det er bedre at stoppe på toppen, men det vel svært at sige nej til alle de millioner =)

    Så er der sport i fjerneren i aften!




    Danmark mod Island som sendes på Kanal 9 kl 20.40 hvilket er dybt latterligt, i hvert fald for mig som ikke har Kanal 9.. Men regner stærkt med at Danmark tager sig sammen, og hiver en sejr hjem, selvom det danske landshold har nået et nyt lavpunkt syntes jeg...



    22.45 skal Kessler bokse, hans "come-back" kamp... Personligt syntes jeg at det er dumt af ham, han har allerede skadet sig selv nok, måske han gerne vil ende som Brian Nielsen.. Han burde da have tjent nok millioner efterhånden, til at kunne droppe boksning. Men han lever vel for det, men sport er imo ikke det værd, at blive blind for...



    Skal i se sport i aften??? Nogle der har kanal 9, der inviterer på en bajer??? :)

    Det sidste brætspil jeg har spillet, er Partners. Der spiller man to mod to, det er et holdspil, og man vinder ikke hvis man ikke spiller sammen med sin partner. Det er rigtig sjovt... :)

    Heya




    Står med en computer, jeg ikke syntes der kører optimalt, kontra indmaden i den.


    Den består af dette:


    MB: Asus Rampage II extreme
    CPU: Intel i7 920 2,6ghz
    CPU Køler: Scythe Mugen 2
    RAM: 12 gb Corsair DDR3 XMS3 Intel I7 9XX Dominator 1600mhz
    GFX: Gigabyte geforce GTX 460 oc 1gb
    HDD: 500 gb sata2 samsung
    DVDbrænder: Plextor PX-750
    PSU: Corsair HX 850W



    Jeg har installeret chipset fra Asus hjemmeside, samt grafikkort driveren fra Nvidia. Men i spil, som den burde køre uden problemer, kan den godt hakke lidt, selv i spil som NFSU: Most Wanted og Heroes of Newearth, den kører smooth nok, men det hakker lidt random. Crysis 2 kører også nogenlunde med alt på high, men det er som om der mangler noget.


    Hvad kan jeg gøre for at optimerer den? Mangler jeg noget?

    Det er ikke verdens sygeste maskine, men hvorfor ikke købe en stationær hvis du vil game? Som habil gamer, kan det altså ikke anbefales at spille på en bærbar, medmindre du har en skærm, mus og tastatur sat til, men så kan man jo ligeså godt købe en stationær... :)