Indlæg af ksl

    NFI Lanparty NForce 4 mobo
    Radeon x800 XL 256 mb DDR RAM. PowerColor
    AMD Athlon 64 3200+ Winchester
    2x512 mb GeiL DDR RAM
    Chill Innovation 400W


    Er helt ufattelig interesseret. PM mig med en pris og vi har en deal!

    Seriøst hvis du tænker på at få optimal udnyttelse af dit vandkølingssystem så lad VÆRE med at gå efter Polarflo.. Hvis du udelukkende går efter performance så gå efter noget lignende DD RBX eller hvis du vil have det bedste af det bedste så se om du kan skaffe en LittleRiver cascade G5... Er enig med dig i at Polarflo ser godt ud men til de priser de ligger i vil jeg kun holde mig fra dem...


    Iøvrigt tror jeg godt du kan sætte hvilken som helst slange på Polarflo.. Tror der er plads til clearflex 1/2" (mener de har en OD på 19mm) ;)


    Radiator valget er ok.. du kunne evt. istedet købe en black ice extreme II.. så slipper du for at købe fanshrouds ;)

    Hey der!


    Ja så prøver vi lige eeeen gang til.. sidste køber hoppede fra! :(


    Jeg er ejer af dette fantastiske vandkølingssæt som jeg desværre bliver nødt til at skaffe mig af med af økonomiske grunde
    Som overskriften angiver er der tale om Asetek Waterchill powerkit hvilket vil sige at det inkludere følgende:
    -Hydor L30 pumpe (pumper 1200 Liter i timen!)
    -Waterchill antarctica med 3 studse!
    -Waterchill northbridge kølerhoved
    -Waterchill GFX kølerhoved
    -Pumperelæ der styrer pumpen således at pumpen starter/stopper med computeren
    -Dual radiator (Black Ice extreme II) med tilhørende 2 * 120mm blæsere
    -Waterchill Reservoir
    Slanger samt vand additiv (holder alger med mere væk) medfølger og hvis det ønskes kan jeg også presses til at give lidt UV-DYELITE som gør vandet grønt og UV-reaktivt (ser pisse fedt ud).
    Billeder af hele sættet kan ses her:
    http://www.tweakup.dk/HTML/casemods/mod.php?id=1982
    Ved ikke helt hvad jeg skal have for det så giv et bud! sættet er FULDSTÆNDIG intakt og har kun været brugt i ca. 5 måneder og fremstår altså helt som nyt!


    Ønsker i at se sættet fra nyt kan det ses her:
    http://www.midtdata.dk/asp/index1280.asp?&
    Her er også nogle oplysninger angående de sockets den kan anvendes på (tror det er alle undtagen Intels nye socket 775)


    Iøvrigt skal det lige siges at det er det vildeste vandkøling jeg til dato har haft. Har også haft erfaring med andet udstyr men jeg må sige at det har været utroligt lækkert med dette kit!!! nemt at montere og udtrolig fed ydeevne! Kan eksempelvis nævne at min P4 2.67 gHz @ 3.3 gHz idler ved max 27 grader og ved full load i lang tid ligger den på omkring 33 grader!


    Er du interesseret må jeg bede dig/jer om at sende en mail til sustain5@hotmail.com så kan vi lige finde ud af noget!



    Forresten så er jeg gud i denne tråd hvilket giver mig magt til alt!!! wow....


    **-----EDIT-----**
    Sælges for HBO 1500,- pp
    ellers sælges det til slå-til-prisen 1800,-pp

    Sorry men nu har jeg efterhånden læst EN DEL om vandkøling og Twilight jeg vil virkelig anbefale dig at anskaffe dig en anden pumpe ala mcp650/D4 eller mcp600/Aquaextreme 50z.. Det ville virkelig nedsætte dine temps det er jeg ikke et øjeblik i tvivl om. en RBX med acc. nozzle #5 (som bliver en ufattelig restriktiv blok) vil dit flow blive mega nedsat. Derudover er en rimelig nederen ting for L30'eren at den har et relativt højt heatdump som igen medfører høje temps.


    den er godt nok opgivet til at have et flow på 1200 l/h men det er --langt fra-- den faktiske værdi man vil opleve i sit system. derudover har den en efter min mening meget lav løftehøjde hvilket vil medføre at du meget hurtigt får en lav flowrate gennem dit system i takt med at vandet passerer de restriktive køleblokke. Har en pumpe større head pressure (resulterer i højere løftehøjde) vil flowraten kunne forblive nogenlunde høj i takt med at den passerer restriktive komponenter...


    bare lidt pumpe teori :)


    Btw. fjern chipset-køleblokken. Som andre har nævnt tilfører den KUN varme og mindsker flow. Std. køling er rigeligt for de fleste systemer! Med mindre man ikke går udelukkende for performance men mere et silentsystem kan jeg følge dig. Jeg vil klart gå efter performance :)

    Hey der!


    Ja så prøver vi lige eeeen gang til ;)


    Jeg er ejer af dette fantastiske vandkølingssæt som jeg desværre bliver nødt til at skaffe mig af med af økonomiske grunde
    Som overskriften angiver er der tale om Asetek Waterchill powerkit hvilket vil sige at det inkludere følgende:
    -Hydor L30 pumpe (pumper 1200 Liter i timen!)
    -Waterchill antarctica med 3 studse!
    -Waterchill northbridge kølerhoved
    -Waterchill GFX kølerhoved
    -Pumperelæ der styrer pumpen således at pumpen starter/stopper med computeren
    -Dual radiator (Black Ice extreme II) med tilhørende 2 * 120mm blæsere
    -Waterchill Reservoir
    Slanger samt vand additiv (holder alger med mere væk) medfølger og hvis det ønskes kan jeg også presses til at give lidt UV-DYELITE som gør vandet grønt og UV-reaktivt (ser pisse fedt ud).
    Billeder af hele sættet kan ses her:
    http://www.tweakup.dk/HTML/casemods/mod.php?id=1982
    Ved ikke helt hvad jeg skal have for det så giv et bud! sættet er FULDSTÆNDIG intakt og har kun været brugt i ca. 4 måneder og fremstår altså helt som nyt!


    Ønsker i at se sættet fra nyt kan det ses her:
    asetek antarctica power kit
    Her er også nogle oplysninger angående de sockets den kan anvendes på (tror det er alle undtagen Intels nye socket 775)


    Iøvrigt skal det lige siges at det er det vildeste vandkøling jeg til dato har haft. Har også haft erfaring med andet udstyr men jeg må sige at det har været utroligt lækkert med dette kit!!! nemt at montere og udtrolig fed ydeevne! Kan eksempelvis nævne at min P4 2.67 gHz @ 3.3 gHz idler ved max 27 grader og ved full load i lang tid ligger den på omkring 33 grader!


    Er du interesseret må jeg bede dig/jer om at sende en mail til sustain5@hotmail.com så kan vi lige finde ud af noget!


    Vi starter ved HBO 1700,-pp


    Forresten så er jeg gud i denne tråd hvilket giver mig magt til alt!!! wow....

    Ja nu skal jeg jo snart have skiftet spanden ud da jeg har fået et mega nice tilbud som jeg ikke kan sige nej til og så vil jeg lige høre om der var nogle tiltrækkende bud. I første omgang skal denne tråd opfattes som en vurdering men kommer der et acceptabelt bud er jeg villig til at sælge. Compen består af følgende hardware:


    -P4 2,67 GHz 533 mhz FSB (ufattelig nice stepping, kan overclockes JÆVNT meget!)
    -Asus TI4800SE
    -1024 mb ram
    -Asus P4PE
    -Western Digital 120Gb
    -Thermaltake Xaser III kabinet
    -Codegen 340 W (mener jeg) (alle kabler sleevet)
    -Lite-on brænder (brænder med 52speed)


    Billeder:
    http://www.tweakup.dk/HTML/casemods/mod.php?id=1982


    Alt gejlet medfører MULIGVIS ikke...


    ;)

    Øhhh hvis jeg forstår dit spørgsmål korrekt.....


    Køb nogle andre studser ????? du kan jo sagtens købe studser med 1/2" OD med den størrelse gevind det nu kræver på dín radiator ???

    Lige en rettelse.


    Evaporatoren ER netop kølerhovedet. Det kapilærrøret er viklet rundt om på illustrationen er suctionline ("sugelinie")


    EDIT:


    Kapilærrøret går ikke FRA evaporatoren men FRA tørre filteret (drier) til evaporatoren...