Indlæg af MvK

    Synes ikke det er særlig pænt, men blot skrigende unaturlige farver som spiller dårligt sammen. Men forhåbentlig lærer du noget af det.

    Razer er fedt nok hvis man er til små, lette, plasticagtige muse med "sejt" lys i siden og et antal af DPI som er fuldstændig overdrevet, og lokker folk uden forstand til at tro at deres muse er mere præcise end andre.

    Quote

    Oprindeligt indlæg af tunfisk
    Martin Vedel Kristiansen


    Og hvem kan så gætte mig?


    Mvk, Og flindtdk er ikke værdige nok til at gætte :))


    Men du er værdig nok til at gætte mig? grrrr.....

    Quote

    Oprindeligt indlæg af Spixe
    Lidt ... x)


    Mit navn er: XXXX


    Og jeg synes der skal en ny regel ind (:))): Når man er blevet gættet må man ikke gætte på ham som gættede det. For så er der ingen som har den næste.. ;)


    Du hedder Emil,


    Jeg hedder xxxxxx (hvilket sikkert er pissenemt at finde ud af)

    I source er det jo ligegyldigt da bunnyhopping ikke er tilladt i de mest populære leagues men de fleste folk bruger bare scroll til det når de spiller dm/pub/mix

    Synes ikke om forslag 1 da det er mere eller mindre ubrugeligt. Måske kommer der ikke så meget skriftlig feedback, men lidt kommer der da, og det er meget mere værd en en afstemning, som i øvrigt uanset hvor meget man prøver at benægte det, skaber konkurrence i opgaven.


    Til 2'eren synes jeg det skal være 2 uger for hver opgave, det skulle give flere billeder fra flere brugere og mere tid til at få taget sig sammen til at komme ud og fotografere.


    Forslag 3 er også umiddelbart en god idé, men det bliver forhåbentlig ikke sådan at folk stemmer på det nemmeste emne, men også tør give sig selv udfordringer og tage nogle billeder de måske ikke har erfaring med osv.

    Quote

    Oprindeligt indlæg af Brtlsn


    Lol.. Hørt om kraftvarmeværker?


    Sorry men der findes ikke en maskine der laver mere energi end den bruger...

    Quote

    Oprindeligt indlæg af Stubkier


    Det er altså et komplet mediacenter som du sælger for 1kr?


    Mvh Stubkier


    Sorry men hvad er det du ikke forstår?

    Så vidt jeg ved er det er en gammel HLTV funktion (1.3 beta - 1.?) som gjorde at du som spectator kunne cheer/klappe hvis nogen vandt en runde, som så kunne høres af andre specs.


    Som så er blevet flyttet med til de nyere versioner uden at have nogen effekt...

    Generelt er 60-100 fps udemærket i både 1.6 og Source, men 100 fps er uden tvivl det mest optimale.

    Mange cvars har max/min values. mp_c4timer har min. 10 max. 90 f.eks. Så den runder selv op eller ned til nærmest acceptable værdi.

    Det er bare sjovt hvordan de typiske argumenter træder frem såsom at Source er et nemmere spil end 1.6.


    Ja, source er da uden tvivl et nemmere spil, men det betyder jo ikke det er dårligere. Det er nemt at få headshots, men derfor er der jo stadig nogen der er bedre end andre til det.


    Faktum er at den såkaldte skill-gap er smallere i Source. Dvs at der er rimelig kort vej fra low til highskill.
    Derfor er der ufattelig mange highskilled folk, men det er overhovedet ikke nogen bedrift, da der er så mange. Et godt eksempel er de måske 100 random "highskilled" enemydown hold som for nyligt har deltaget i i33 lan, men hvor det kun er ca. top 5-10 der rent faktisk er gode hold, resten er på cal-open niveau...


    Folk bør bare spille det spil de har lyst til, og honestly lukke r*ven med deres endeløse whine mod det CS de ikke spiller. Jeg har selv spillet Source på rimelig højt niveau, og mixer stadig lidt med meget gode spillere, men jeg har da fuld respekt for 1.6 og dem som spiller det.


    Men når spørgsmålet kommer til, hvilket spil vi bør spille hvis der bliver etableret en Tweak server, så må svaret da være det spil som kommer flest folk til gode. Og for mig at se, bl.a. i den her tråd, er der flest som er med på CS:S.