Indlæg af XaVieR

    HP'en er solgt (røg til en kammerat)


    Samsung'en er ca 2 år gammel, står som ny, ingen ridser og ingen pixelfejl..


    har ikke org kasse til den, men sendes selvf i forsvarlig pakket stand..
    Pris på porto er Post dk's eller gls takst (op til køber hvem den skal sendes med, og om der skal forsikring eller andet på)

    Som overskriften siger


    2 stk skærme sælges..


    1 stk HP X22LED . alder 1½ år . står som ny ingen pixel fejl . 450 kr.


    1 stk Samsung Syncmaster 226BW . står som ny, ingen pixel fejl . 450 kr.


    Er åben for bud (ikke skambud) . evt bytte med 24" skærm . eller andet jeg ik var klar over jeg mangler.


    Afhentning foretrækkes hos mig nær ulfborg. kan godt sende dem, men bliver på købers regning.

    RTM


    først og fremmest undskyld hvis jeg har postet i det forkerte forum, jeg har godt nok været her siden 2004 men alle kan vel tage fejl, så ro på ..


    for det andet er jeg ikke interesseret i at vide om du syntes det er godt eller skidt at jeg vil ha mail til at fungere på min server.. det eneste jeg er interesseret i at vide er hvordan jeg får det op og køre..


    endnu engang tak fordi du gad og tage dig tid til at poste dit indlæg, ovenstående er ikke et surt opstød eller ment på en sur måde.. men er ret ubrugeligt for mig

    Halløjsa folkens.


    Håber jeg må trække lidt på den store viden der ligger herinde..
    mit problem består i at jeg ikke kan få mail server til at virke på min synology DS413J ..
    Er der nogen af jer der ved hvad jeg skal gøre..
    den skal kunne sende og modtage mails fra (gerne alle)


    live.dk
    hotmail.com
    gmail.com


    Aner ikke om jeg kan bruge det til noget eller hvordan jeg sætter det op, men jeg har mit eget domænenavn (http://www.johnnyt.dk hos UnoEuro..


    Jeg aner simpelthen ik hvad jeg skal skrive i de forskellige felter når jeg skal sætte det op ..
    Køre forøvrigt med den nyeste DSM 4,2

    Kan det virkelig passe at man er nød til at installere noget FTP for at uploade billeder og video feks ???
    altså jeg mener bare, feks hvis jeg rejser til udlandet på jagt igen, og jeg gerne vil ha tømt mit kamera/TLF for billeder osv, og drøner ind på en internet cafe, så kan det da ik passe jeg skal til at installere alt mulig for at kunne uploade til min NAS, eller er jeg helt forkert på den..
    Min "gamle" nas feks, den generere selv et link jeg kan gi folk sammen med et login, og så kan man ellers forlyste sig som det passer en (selv udfra det adgang admin har givet brugeren)

    Tak for svaret. :)


    Porte osv er åbne.. og jeg kender også godt min ip adr.. problemet er at jeg ikke ved nøjagtig hvilken ip jeg ska gi ham ..


    feks så siger den selv at den ender på port 5000 .. det gør den så bare ikke, for så får jeg fat på den antenne jeg har på taget (køre trådløs internet igennem en lokal forening)


    Skal jeg ha aktiveret et eller andet smart i NAS eller kan jeg bare køre med det som det er.

    Halløjsa kære tweakere..
    så er jeg desværre nød til at trække på den store videnbase herinde..


    Jeg har lige fået mig en Synology DS413J (feeeeeeed NAS) NAS .. og sidder og roder lidt med den, har installeret 4x1TB diske i raid 5 , og det køre bare som en drøm.
    Men men men, ingen glæde uden problemer, jeg har en kammerat der står og gerne vil uploade en masse billeder til mig fra en fælles jagttur vi var på , men hvordan pokker sætter jeg det op, har rodet rundt hele natten og kan simpelthen ik se mig klar på hvordan jeg får det til at virke..
    Er der en herinde der kan forklare hvordan og hvorledes, så ville jeg være MEGET taknemmelig ..
    :rules:

    Som overskriften siger søger jeg en NAS server..


    Gerne synology
    plads til 2 diske eller mere .. (Sata diske 1 TB eller over)


    kom frisk.


    Har en buffalo linkstation der evt kan indgå i handel incl 2 stk 1 TB diske

    jeg fastholder de 2000 i bud..
    onsdag næste uge er min time limit.. for der skal konen bruge en computer.. vil du ik sælge er det fint med mig.. så køber jeg bare en ny :)
    ellers held og lykke med salget.. :cheers:

    Logitech Dinovo Media Desktop Laser. sælges da jeg ikke får det brugt .. sættet er 1½ - 2 år gammel men er kun brugt i max 2 timer, det står 100% som nyt og fungere som nyt..
    Mediapad'en fungere upåklageligt som fjernbetjening til feks musik på computeren, den giver besked ved ny mail, folk der kommer online på msn osv..


    Byttes evt til SSD harddisk, eller Corsair H 50 .. H70 .. H 80 .. eller H100
    Eller andet interessant.


    pris 500 ved afhentning, ved forsendelse betaler du selv portoen..

    Ja det ryger, men nu har jeg en mulighed for at sælge den sammen med min Wacom Intuos board.


    Hvis du er interesseret i begge dele er du velkommen til at byde.

    Dit Wacon Intuos board er uden tvivl fedt.. men jeg aner simpelthen ik hvad jeg skulle bruge det til .. ville syntes det ku være skægt og prøve, men du er nok ik villig til at sælge for den pris jeg vil byde for noget som med al sansynlighed ender i min rodeskuffe fordi jeg bliver træt af det/ik har hjerne eller fantasi til at bruge det ordentlig. :)
    Dit G13 Gameboard er jeg derimod meget interesseret i .. og vil da godt lægge et bud på 300 pp.. mit bud står ved magt til søndag aften .. er der ik besluttet noget inden der, bestiller jeg et nyt..
    og det er ikke en sur bemærkning.. så er vi bare begge på det rene med hvor vi står hver især..
    :cheers: