Indlæg af jedimind

    Er der kvittering og hvad er alderen? Hvorfor af med den? En ny koster jo kun 200kr mere inkl forsendelse.


    Men er den forholdsvis ny med kvittering er jeg da interesseret.


    den er omkring 3 måneder gammel, jeg fik en plukliste med hvor der står ordrenr nr osv. så går stærkt ud fra den skulle kunne bruges hvis man skulle få brug for rma.. jeg købte en anden psu grundet jeg havde problemer med vibrationer i mit kabinet, troede det var strømforsyningen, det var det så ikke. gad ikke sende den nye tilbage jeg havde købt.

    Er intra i dit bundkort hvis du stadig har det? :)


    det har jeg, 300pp der medfølger driver cd, manual, bagplade, og 2 stk sata kabel.. skal lige siges, det er måske muligt at overclocke med bundkortet, jeg har bare ikke haft held med det, men ved at rette på nogle indstillinger i bios kan det muligvis lade sig gøre. Jeg har fakturen liggende som pdf fil, så kan sende dig fakturen via email.

    j

    artic freezer 13 pro, er også i et fornuftigt prisleje,
    det vigtigste er at den passer på de fleste almindelige atx kort.
    tak for anbefalingen.
    kan du fortælle om der følger det hele med når man køber den?


    ja det hele medfølger, altså køler , blæser, og montering.

    ud fra denne test køler hyper 212 bedre end vortex plus http://www.hardwaresecrets.com…lus-CPU-Cooler-Review/998 , synes dog ikke jeg kunne finde ud af hvilken larmer mest.. jeg har en artic freezer 13 pro, koster lidt mindre end hyper 212, køler forbløffende godt, ved dog ikke hvor godt den yder iforhold til hyper 212.. min core i5 2500k har jeg overclocket til 4ghz temperaturen kommer aldrig over de 60c. har dog et godt airflow i mit kabinet, kan næsten ikke høre blæseren selv ved fuld hastighed. arctic freezer 13 pro er meget enkelt at montere. det er dog ikke en lille køler, og det er hyper 212 heller ikke. http://www.arctic.ac/en/p/cool…u/365/freezer-13-pro.html

    Bundkort, asrock P67 pro sælges, købt den 31/8/2011 .. der medfølgede et sata 3 kabel til bundkortet, det har jeg desværre fået væk, der medfølger bagplade,manual,driver cd, og 2 stk sata. har fakturen liggende som PDF fil. så kan sende fakturen over email.

    Jeg kan jo lige forklare hvad der er sat til lige præcis den sikring som sprang:


    Der er sat 2-3 tv'er til samt en WD TV Live, Forstærker, PC skærm, PS3, Router, Modem (tror jeg), Antenneforstærker (korrekte betegnelse?), og måske en Wii. Så er der måske også sat en printer til. Jeg ved faktisk ikke hvor meget strøm de tilsammen trækker. Jeg har kørt dette i snart to år. Derved kan jeg jo så også konkludere at det er to år siden, at jeg købte det hele. Den eksakte dato er 17-02-2010. Jeg fik en ny strømforsyning d. 20-02-2010, og siden da har det kørt som smurt og jeg har ikke på noget tidspunkt haft problemer med sikringerne. Det eneste der er kommet til siden 2010 er en PS3, Wii, Printer, to TV'er (det ene erstattede dog en ældre fladskærm)


    Jeg prøvede lige for et par minutter siden at teste det, ved at tage alt ud fra den stikkontakt som forstærkeren, PC'en og dens skærm sad i. Så tilsluttede jeg KUN PC'en, og idet jeg tænder for stikkontakten så sprænger sikringen igen. Derved tror jeg, uden at være en ekspert, at det er min strømforsyning der er død.

    ja så er der vist stor sandsynlighed for en defekt psu. hvis du finder ud af at det er strømforsyning det er galt med og du skal have fat på en ny psu, har jeg en corsair GS600 næsten ikke brugt du kan købe, hvis interesseret, pris kan vi finde ud af.

    Ok jeg tror helt klart jeg venter på en af dem, alt andet ville da være tosset! :)
    Lyder måske dumt men hvor meget bedre bliver et feks 7950 ift 6970'eren?


    Tak for alle svarene gutter i er sku fantastiske! :clap:

    svært at sige før der kommer nogle anmeldelser af kortet, men vil da bestemt tro den bliver hurtigere end HD6970 men hvor meget er svært at sige endnu.

    Hvis du virkelig ikke kan vente, så er HD6970 og HD6950 gode bud (samt GTX570), men vi vil lige på den anden side af nytår se den nye 7xxx serie og synes de er blevet ret dyre de HD6xxx kort.
    Hvis du kan, så ville jeg lige vente den måneds tid og få noget nyere og bedre til samme pris eller det samme til mindre.

    Hvis du virkelig ikke kan vente, så er HD6970 og HD6950 gode bud (samt GTX570), men vi vil lige på den anden side af nytår se den nye 7xxx serie og synes de er blevet ret dyre de HD6xxx kort.
    Hvis du kan, så ville jeg lige vente den måneds tid og få noget nyere og bedre til samme pris eller det samme til mindre.

    prisen for 7950 bliver cirka 2500kr plus moms, prisen for HD7970 er omkring de 3000kr plus moms.. de to grafikkort skulle komme i midten af januar.

    altså du mener om det kan svare sig at opgradere fra GTX260 til HD6970?, isåfald ja.. i nyere spil som eksempelt battlefield 3 vil der være en markant forbedring i ydelse. hvor stor skærmopløsning har din skærm`?

    havde ikke lige set du også linker til den msi bærbar som jeg har linket til. den fra mm-vision har godt nok
    en kraftigere cpu , men den fra msi har til gengæld så et bedre grafikkort, ja den bærbar fra msi har dual core, men den understøtter hyper threading, så den har 4 tråde, men det er selvfølgelig ikke helt det samme som en quad core. Men personligt ville jeg vælge den fra msi grundet den har en lidt hurtigere grafikkort.