Indlæg af DanielZing

    Quote

    Oprindeligt indlæg af søndergård
    Jeg kan være intersseret...


    Bruger du messenger: Jakob40004000@hotmail.com


    Okay, men det er ikke sikkert jeg vil sælge det, jeg skal have lidt mere tid til at tænke over det. Men det skal lige siges at hvis jeg sælger kortet bliver det solgt med BOX køleren.

    Hej, hvad ville jeg kunne få for dette kort hvis det nu var?


    Jeg har kvittering. (skal lige finde den,men ved at jeg har den)


    Købt engang i november 2004.


    Har været overclocket, men kun i få min, har ikke spillet spil med OC.

    Quote

    Oprindeligt indlæg af DEVIL_DK
    meget tyder på de sidst nye x800xt pe ikke océr så godt som de gamle.


    hvorfor ander jeg ikke


    okay, men mit kort er købt i starten af november..

    Hej, jeg kunne godt tænke mig at spørge jer om hvor meget i kan overclocke jeres X800XT PE?


    Jeg blev lidt forbavset da jeg fandt ud af at jeg kun kunne OC mit kort fra 520/560 til 549/564 især fordi at det er med en AC ATi 4 køler som jeg lige havde købt i håb om mere OC...:(


    Jeg har brugt ATitool til først at finde max core og derefter max mem.


    Det ville være en stor hjælp hvis i kunne skrive det sådan:


    Core std/oc.


    Ram std/oc.


    Temp. ved overclock idle/load.


    Andre instillinger fx. ændring i ram timings.


    Mods.


    Sådan ser det ud hos mig...


    520/549


    560/564


    34/57


    Nej


    Nej


    Jeg har tænkt på om det måske kunne være fordi at kortet ikke fik nok volt??


    TAK!

    Quote

    Oprindeligt indlæg af Burger
    Hvilken slags skole? Og hvorhenne i USA?


    Jeg ved desværre ikke hvor.. Slags, det er bare en helt nomal skole jeg skal til, jeg tror det er high school efter sommer ferien... Jeg ved det bare ikke.

    Hejsa,


    Jeg skal sandsynligvis gå i skole i usa... i den anledning har jeg søgt på google utallig gange om information omkring at gå i skole i usa, og deres system osv. men har ikke fundet noget jeg kan bruge til noget endnu... ved ikke om det bare er mig som søger med de forkerte ord eller hva...


    Men vil høre om i ville hjælpe mig med at finde en hjemmeside med brugbart information?:) ?(


    P.S Kunne forestille mig at der var nogen som havde lyst til at sige sin mening om USA og det er ikke det jeg leder efter, så venligst lad være med det, tak. ;)


    På forhånd tak.

    Hey,


    Jeg sad lige og tænkt over noget (som jeg ikke har så meget forstand på), hvis man nu vil overclocke sin pc til ens cpu's grænse, er der så nogen ide i at købe pc3200 ram, andet end low timings, giver low timings så meget ydelse så det vil være en fordel have det når man overclocker?


    Vil det ikke bare være bedre at købe nogle pc4400 og overclocke med dem, da de har en højere standart hastighed??

    Hey, Jeg har steam og HL2, Jeg kan se inde på Steams hjemme side at der er kommet en update til HL2 den 22 dec (tror jeg nok) som jeg gerne vil have. Problemet er bare at steam ikke vil update mit spil selvom jeg genstarter programmet og pcen. instillingerne står som de skal for spillet. Er der nogen der an hjælpe mig med det?

    Quote

    Oprindeligt indlæg af WinXioN
    Prøv at reset BIOS, ved enten at pille batteriet ud, vente lidt tid (helst 5min.) så sæt det i igen.
    Ellers hvis du ved hvor din jumper til at resette BIOS er.
    Hvis det ikke virker så prøv at lade den stå uden strøm sat til i et par timer og se.
    Og hvis du kan så prøv at se hvor varm din CPU bliver


    Det virkede!! jeg lod jumperen og bat. ude i 10min og så startede den sku. TUSINDE TAK!!! :)) :)) :)) :))

    En anden ting er at det grafikkort jeg har har fra std en blæser som er temp. styret så hver gang pc starter (da den virkede) ville blæseren blæse på fuld hastighed i 2 sek og så vil den blæse på normal hastighed igen. Men nu når men pc ikke vil starte blæser den på fuld hastighed hele tiden.


    Det kunne være denne info kunne hjælp nogen i at forstå problemet bedre....

    Jeg har prøvet at "clear CMOS" ved at tage bat. ud og rykke på jumper i ca 10sek, men det hjælp sku ik... jeg kan godt prøve at gøre det i ca 5min og skrive tilbage... men hvad kan det så være der gør at den opføre sig sådan??

    Hey, jeg har overclocket min pc til den nævnte hastighed i min sig. Jeg tror sku at min cpu er død.


    Min pc var begyndt at genstarte uden rigtigt nogen grund.. Den kunne sagtens stå en hel nat og downloade uden at genstarte en eneste gang...


    Jeg kunne høre musik og den ville genstarte... men den kunne f.eks godt køre test som 3dmark05, superPI, spille spil osv.


    Når jeg prøver at starte min pc nu siger den med asus stemme uden noget skærm billede at "den ikke kunne køre cpu test"


    Hvad synes i det lyder som? Jeg tænkt måske det kunne være bundkortet??


    Det kunne være rigtig godt hvis nogen kunne hjælp!!

    Hey, jeg leder efter et program som kan vise min nuværende opdaterings hastighed på min skærm. Har søgt på google og fandt intet, også hos producenten.


    Er der nogen som kan hjælp mig med det??


    Skærmen er en Compaq V75.

    Det er en box køler, CPUen får 1,650V og ligger ca på 42C idle og ca 52C load.


    Ramne får 2.6V. Der er vist ingen FSB på et AMD 64 system vel? Det hedder vist Hypertransport(HTT) eller sådan noget? men den er nu sat til 250 dvs CPUen køre 2500 MHz


    Ramnes timings fra std var 3-4-4-8 men jeg har sat dem til 2,5-3-3-6


    Divideren står bare på Auto.


    Sådan noget som Divideren, kan i forklare hvad den gør?


    Og AGP/PCI låsen er sat til.


    I får lige nogen pics med data:


    http://frip.dk/danielzing/pic1.JPG
    http://frip.dk/danielzing/pic2.JPG
    http://frip.dk/danielzing/pic3.JPG
    http://frip.dk/danielzing/pic4.JPG

    Hej, jeg har overclocket min pc til et punkt hvor at jeg ikke ved hvad jeg kan gøre for at overcloke den mere uden den bliver ustabil eller slet ikke vil starte. Så tænkte jeg at jeg lige ville spørge her inde om i kunne hjælpe mig med det?


    Prøv at se i min sig og spørge endlig hvis i skal bruge mere info:)


    På forhånd tak