Indlæg af Ramaskriget


    Ja hvis det så bare var mig der så det, og ikke en veninde ;)

    Det her afsnit blev sendt 6 måneder efter hændelsen. DR sendte ikke afsnittet før de fik lov til det af alle parterne. Plus, der er et afsnit hvor de er inde i studiet og fortælle om det :D


    Så døm lige på forhånd ja !! ;)

    Quote

    Oprindeligt indlæg af Boris
    Til alle dem der synes den er plat eller dårligt lavet, kan jeg lige sige at:
    Det er en julekalender til VOKSNE, der er gamle nok til at huske Jullerup færgeby....FFS.


    [Blocked Image: http://img221.imageshack.us/img221/6664/jullerupnf8.jpg]


    Hvis ikke man er gammel nok til at huske den, er den måske ikke helt lige så sjov. Men den må I tage med jeres forældre. ;)


    Tvivler på mine forældre synes den er særlig morsom. Eller det ved jeg de synes den ikke er.


    Der er blevet lavet mange gode ting på et lavt budget, men det der er bare åndssvagt. Og at du har set Jullerup Færgeby, tror jegi kk gør den særlig meget sjovere :s

    Jeg er blevet forelsket i det, så meget kan jeg sige :D Synes det er super nice at kunne udvikle sin "character", til at få bedre våben, udstyr og forskellige evner. Og så holder gameplayet 100% !

    Kan huske at nogen af mine venner havde samme problem. Og problemet er Vista! De fik løst det på en måde, som jeg desværre ikke kan huske.
    Tror det var noget med at deaktivere alle netforbindelser man ikke brugte, og slå nogle protokoller til og sådan :S


    Men indtil da, så brug Hamachi. Så burde det virke!

    Quote

    Oprindeligt indlæg af recruit



    he he. Det er sku lidt skærmmende at du selv mener at du kan køre bil bare fordi du har kørt lidt i din vens bil. Selv når man har fået kortet så har man stadig meget at lære.


    Heller ikke det jeg mener. Jeg kan sku ikke køre på motorvej eller i byen, og kender ikke betydningen af alle skilte mm.


    Men jeg kan finde ud af at køre en skide bil! :D Starte, skifte gear, blinke osv. Altså bogstaveligt talt at kunne køre en bil!

    Quote

    Oprindeligt indlæg af Boris


    Det er også hamrende ulovligt..... X(
    Desuden er der altid mulighed for at der dukker cyklist op bag et sving og hvis så ham uden kørekort panikker, fordi der pludselig dukker noget uforudset op og knalder ham ned.....Ja så er det ikke så god en ide mere, vel.....


    Det er derfor man kun gør det på en øde landevej ;) Hvor der INGEN sving er.


    Jeg har selv været ude og køre i en vens bil som lidt øvelse. Starter på kørekort på mandag, og er virkelig glad for at jeg kan finde ud af at køre bil, før jeg skal ud og prøve det i trafikken med kørelærer og det hele ! :D

    Quote

    Oprindeligt indlæg af Izaka


    Skal vi så holde øje med fyren bag alle damerne hvis vi vil få et glimt af dig? :))


    Vi står 2-3 drenge bag dem, mig i den sorte skjorte, hvidt slips, og kort hår ! :D Kig efter mig!


    Fordi jeg stod HELT oppe foran, med 5 af mine veninder lige foran mig :D Piger sælger!