Indlæg af Ramaskriget

    Hej Tweakers !


    Nu ville jeg prøve at samle musikafspiller og telefon i én dims, så derfor sælger jeg min ellers elskede iPod touch :b


    Der er INGEN ridser i skærmen eller fronten, dog er der nogle bagpå, men dem lægger man jo aldrig mærke til. Hvem kigger på bagsiden? :s
    Hovedtelefonern e er meget lidt slidte, man kan næsten ikke se det. Og lydkvaliteten er som den altid har været, så ingen problemer der.


    Den er købt d. 2 februar, og der er kvittering på! Den kommer i original kasse med alt tilbehør, så det er næsten som at få en ny!


    I øjeblikket er den jailbreaked, men jeg kan sagtens "formatere" og installere den nyeste originale version på den, hvis det er ønsket.


    Den første der byder 1200 kr. får den!

    Hej Tweakers !


    Jeg står med en lidt delikat sag, som jeg håber en eller flere af jer kan hjælpe mig med !


    Jeg har haft min Samsung U600 i lidt over et år nu, og nu er den fuldstændig død.
    Det startede med at farverne blev negative, billedet var spejlvendt og lignende, når jeg skubbede skærmen op. Det gik på et par uger, hvor den derefter gik helt i sort. Jeg kunne tænde telefonen, men jeg kunne ikke se hvad der skete på skærmen. Nu tog jeg lige telefonen frem igen, og den er HELT død. Jeg kan ikke tænde den, selvom den sidder i laderen.


    Da jeg stadig har min kvittering, og der næsten er et år tilbage af min reklamationsret, føler jeg mig i min gode ret til at klage. Jeg vil meget gerne have den byttet til en ny, da jeg ikke kan vente på at få den repareret - og det gider jeg i øvrigt slet heller ikke.


    Jeg har indtil videre forstået på købeloven, at det er mit eget valg om jeg vil have den byttet eller repareret. Men er det sådan det fungerer?


    Derudover er der også en 2 cm stor flænge i skærmen, men man kan ikke mærke den hvis man kører fingeren henover skærmen, og den har INTET at gøre med det ovenstående problem. Kan den have indflydelse på klagen?


    Og til sidst, når/hvis jeg sender telefonen tilbage, skal jeg så sende den i original æske med alle kabler og det hele?


    PS. Telefonen er købt hos MonaTel, over nettet :b


    Pft! :D

    Hej Tweakers! !


    Nu er det sådan at jeg står og skal holde noget fest herhjemme ! Og udover alle de numre jeg plejer at høre, vil jeg utrolig gerne finde nye numre til min playliste! : )


    Det er her i kommer ind i billedet !


    Jeg søger alt mellem himmel og jord! Og for at gøre det lidt lettere for jer, kommer der her nogle sange som jeg har valgt allerede - For at gøre det lettere for JER ! :D


    In Grid - Tu Es Foutu


    Frank Sinatra - Mambo Italiano


    Hej Matematik - Walkman


    A-Lusion - Perfect it


    House of Pain - Jump Around


    Katy Perry - I kissed a girl


    Steve Angello, Ingrosso, Axwell & Laidback luke - Get dumb


    The Wombats - Lets Dance To Joy Division


    Som i kan se er der mange forskellige genrer! Men jeg leder efter sange med gang i som er klassikere, fede at synge med på, har en dejlig bas/beat, osv.


    Sidder i inde med et nummer i synes er super fedt, så skriv det venligst :D

    YEEEHAAAA ! Det er lige det Tweak har manglet ! :D


    Joke!


    Hvad kan en tømrer konstatere hvis hans kæreste sidder med sæd i begge mundvige?


    At gulvet er i vatter !





    ;D ;D

    Quote

    Oprindeligt indlæg af Navalax
    Jeg har bestilt det til ps3, så hvis alt går som det skal har jeg det på torsdag D. 8... Kan ikke vente :T
    Så håber jeg bare så inderligt at jeg ikke er en af de uheldige, hvor spillet fryser.


    EDIT: Er der nogen der har været uheldige?


    Hvis den fryser, så skal du bare smide PS3'en af internettet. Det skulle virke i de flestes tilfælde :D

    Hej Tweakers ! Jeg har lidt film og spil som bare står og samler støv, og jeg har lovet mig selv ikke at bruge sommerferien på at game. (andet end GTA 4 :D )


    Listen er som følger:


    Mick Øgendahl's Undskyld - skree 150 kr. (inkl. Uffe Holm Show)


    Grand Theft Auto: Vice City


    LOTR: Battle for middle earth


    Black and white 2


    Hitman: Contracts


    Call of duty 4 - gravesauce 150 kr.


    Half life 2


    Warcraft 3 + Frozen Throne


    Klovn sæson 3 - Silan 50 kr.


    Uffe Holm show - skree 150 kr.


    Alle bud der gives er uden porto, som køberen betaler oveni. Helst ingen latterligt lave bud, men jeg forventer heller ikke 95% af nypris :b Så byd løs !


    Mvh. Rama


    (Kører også på Dailyrush)

    Hejsan !


    Jeg hjælper lige en veninde med at finde en gammel børnefilm fra 93. Det er hendes yndlingsfilm og hun SKAL bare ha den... . ........ Tøsebørn.


    Nå, men den hedder Viktor og Viktoria, og den er åbenbart rimelig umulig at opdrive! Har forsøgt de fleste sider der sælger dvd/vhs film, og selv på qxl/dba er der ingen der sælger den.


    Så hvis der er NOGEN her der ligger inde med den, eller kan hjælpe i søgningen. Kender jeg en kran der blir meget glad.


    Muchos gracias amigos ! :P

    Hej !


    Nu havde jeg lige lyst til at spille cs igen, men jeg kan squ ikk komme ind i det ! Det starter fint, men når den så går ind i spillet, stopper den ved den sorte skærm. Den kommer ikk videre ind i cs, men stopper altså ved sort skærm.


    Jeg kan ikke alt+tabbe ud af det, men ctrl+alt+del virker fint nok ! Har geninstalleret det 3 gange nu, hvor jeg har slettet alle filer relateret til CS.


    Hjælp bitte ! :D


    Pft.

    Fordi du netop har så prædefineret en holdning, lyder det ikke til du er åben over for nye film. Jeg vil vædde med, at selvom du tager ind og ser den, vil du tænke "Næ, jeg havde ret, den var slet ikke god", fordi du har den holdning på forhånd.


    Tag ud og vær lidt åben, prøv noget du aldrig har prøvet før. Men med et åbent sind!!


    Jeg vil meget gerne se Sweeney Todd, selvom jeg hader musicals. Men som Carlsen siger, er det Tim Burton der står bag, og næsten alt hvad han har lavet har været fucking godt :D

    Quote

    Oprindeligt indlæg af Mikkel


    Det handler for mig ikke kun om aldersforskellen, men faktisk mere specifikt om HENDES alder. Når man kun er 15 år og fyldt med hormoner og forvirrende følelser er ens dømmekraft måske ikke lige den bedste, slet ikke når man er til fest - Det ved nok alle der har været 15 år engang...


    Ja det er da sandt. Men kan det ikke være ligemeget om han har været 17 eller 26 eller 34? En 15 årig pige til et politisk kursus, kan umuligt være helt tabt bag en ladvogn. Hvem ved, måske er det hende der har udnyttet ham? ;)

    Hun har squ nok ikke gjort modstand skal i se.. Hvis de mødes til et DSU-påskekursus, så er hun jo ikke noget barn. Hvis hun har lyst, og han har lyst, kan jeg VIRKELIG ikke se noget problem i det.


    Jo, der er da en stor aldersforskel, men lad dem om det.

    Quote

    Oprindeligt indlæg af DXC
    God motion får du i hvert fald, for de skraldemænd der kommer ved os, løber HELE tiden, selv når de trækker skraldespanden løber de med fuld løn.. ved ikke om det akkord lønnet eller om de bare på holde fri når de har klaret ruten eller hvordan det forgår, det går bare tjept :D


    Så vidt jeg ved har de fri når de har klaret ruten :D Det er squ god motivation tror jeg!