Indlæg af lunde


    Hej,
    Mit tv er et HD tv, men viser kun max 570p eller 1080i. Jeg har ikke så mange meninger om Blue-ray endnu, og har ikke rigtigt set noget af det IRL, men det må jeg da lige prøve her en af de nærmeste dage...


    Jeg ville bare ærge mig over at skulle skille mig af med alle mine DVD film, hvis jeg skulle til at skifte til Blue-ray, men kan selvfølgelig beholde dem...


    Min forvirring har bare hele tiden været om jeg ville kunne se forskel på mit TV på blue-ray og alm. DVD film...

    Hejsa,
    Jeg overvejer mig at anskaffe mig en PS3, hvor jeg primært ville til at anskaffe mig Blue-ray film.


    Mit spørgsmål er så, hvor meget kvalitetsforskel jeg vil kunne se på min nuværende Sony 32" LCD TV? Ville jeg kunne hente noget, eller hvor ligger den store forskel op til blue-ray formatet?

    Quote

    Originally posted by martinb
    sendt som pakke 1000 kr.


    Har du kvtt. på dyret? Så tager jeg den til de 1000 kr...
    Kontakt mig lige på thomaslunde[a]gmail[dot].com for yderligere oplysninger.

    Quote

    Originally posted by martinb
    sendt som pakke 1000 kr.


    Okay, regner lige på det når jeg kommer hjem.
    Skriver tilbage ved en 18-19 tiden i aften...

    Quote

    Originally posted by martinb
    Opsummering: næste bud på 950pp løber med den.. Utroligt at en plombering i form af et stykke "apple" tape er 250 kr. værd (købt for 1200 kr.) :D


    950pp, hvor meget er vi så oppe i?

    Quote

    Originally posted by martinb


    Den bliver ikke sendt som post, og budene er stadig åbne...


    Fair nok, og mit bud står ved magt, hvis du ikke skulle komme af med den...

    Quote

    Originally posted by martinb


    Det er jo reelt ikke et bedre bud end Kimiox`på 900pp.....


    Hvis han springer fra hans bud, så er det hvad jeg vil give for den...

    Har desværre ikke meget mere end de 800 kr, det er en stram måned...Skulle jo også gerne kunne leve resten af måneden.


    Jeg kan overføre dem med det samme??

    Hej,
    Nogen der ligger inde med en disk i overnævnte størrelse, som i gerne vil sælge, så er jeg meget interesseret...


    Skiv hvad i har: model, størrelse, alder og pris...


    Hey,
    Fang mig lige på msn: t.lunde@stofanet.dk hvis jeg ender med at købe den, da jeg måske ikke lige ser på tråden :D

    Quote

    Originally posted by KEFiR
    Ja der er kvit. på fra midtdata


    ja det er den lækreste mus jeg nogen sinde har haft stående på mit bord. og den eneste trådløs mus jeg har kunne game med. på det punkt er jeg fuld ud tilfres med den. sådan set samt alt andet ved den.


    ja hvis man trykker på scrol hjulet er den trinløs.. super lækker når man surfer. og når man så trykker igen så har den trin i. en fordel når man gamer som der er en der nævner,


    Hvorfor egentlig sælge den?

    Hejsa,
    Jeg har set et tøjmærke, hvor logoet ligner et C og et omvendt C der er smeltet sammen på midten.


    Hvad hedder det tøjmærke?


    Evt. nogen der kender nogle webshops der forhandler det mærke?