Indlæg af bauner

    Merci, hvad sker der med dig og vira ?(
    Aner ikke om man kan få en virus på sin mobilos, men med GPRS osv. er det vel lige akkurat muligt.
    Hvis du skal have en ny mobilos så køb dog en. Der er vel ingen grund til at "hustle" producenten af den du har, bare for at få en anden.
    Hvis det med vira er en mani for dig, så tag en seriøs snak med din læge 8o
    Er ikke skrevet i ond mening, men et desperat forsøg på at være lidt morsom. Tænder den store pibe i sympati med Rotten, og krydser fingre for dit "projekt" :D:D


    Yep, inklusive diverse vira.... X(


    Men man har jo fortrydelsesret, når man køber pr. efterkrav.... ;)

    Købte Me da det kom på gaden. Brugte det et par måneder, og opgav det så fuldstændigt. Alle mulige og umulige fejl fik jeg ud af det. Skiftede til W2K da jeg fik nok af det lort X( Kørte m ed W2K til XP kom og jeg har så brugt dét lige siden. Selvfølgelig har det sine fejl, men generelt mener jeg kun det er W2K og XP der virker, hvis man ikke lige er til NT.

    Quote

    Originally posted by The Hans


    5 gange ???.... Er du sikker på at du ikke
    er blondine ? ;)


    Lol


    8) Ikke blondine, men lidt grå hår er da kommet :O

    MX700 efter flere år med trackball´s. Ved sgu ikke lige om den er "verdens bedste", men den har nogle fede features - og så er der jo lige det med den fine lille "vugge" til, så man ikke lige løber tør for strøm..


    Jeg har nu læst den joke fem gange her inde. Hver gang er jeg ved at brække mig af grin. Nu har jeg kopieret den over i et Word-dokument, som jeg skal maile til nogle kvindelige bekendte :D
    Rotte er Gud!!!!!!

    De fleste kan vel huske dagen.
    Jeg var ovre i vuggestuen og hente datteren, da en af pædagoggerne fortalte hvad der var sket.
    Me datteren under armen nærmest fløj vi hjem og fik tændt for tossen.
    Da konen kom hjem sad jeg og så meget underlig ud for hun spurgte ængsteligt hvad der var sket.
    Men underligt at et terrorangreb på USA kan sætte verden i brænd. Det sker jo hver dag i mellemøsten. Dét ser vi jo hver dag i nyhederne, men sker der noget med USA begræder vi de døde og hylder heltene.
    Jeg har næsten samme holdning til det hele som "Rotten" og finder i øvrigt beskyldningerne her lige hårde nok.