Indlæg af BasHuus

    Hej.


    På Windows Vista Ultimate, Enterprise og Business (de eneste jeg arbejder med) mangler jeg den feature fra Windows XP, hvorledes, når jeg trykker ctrl+alt+del, jeg får muligheden at connecte til f.eks. et VPN fobindelse inden den loader min brugerprofil.


    Jeg har søgt i gpedit.msc, søgefunktionen, controlpanel og på google, men har ikke haft heldet med mig. Nogen gode råd, hvordan jeg kommer videre? Alternativt er at logge ind som brugeren, og så connecte til VPN, men i startup sequence ligger jo en del ting, som tjekkes bl.a. antiviruscheck og drevmapninger o.lign, så derfor er den ikke optimale løsning.

    Quote

    Oprindeligt indlæg af svedel77
    Forhistorien til programmet, er at engang jeg skule lave et program til min gamle arbejdsplads, og skulle præsentere den allerførste betatest til min chef, så gav jeg han det her program (dog uden lydeffekt). Han kom forvildet ud af sit kontor, og postulerede at jeg led af op til flere psykiske lidelser :))


    Og jeg som kun troede det var fordi man blev kulret af at være arbejdsløs .... det er så ikke tilfældet alligevel :$

    Lidt OT: Men når man er på skole, er det så ikke for at lære? Jeg forstår stadig ikke meningen med dit spørgsmål, medmindre du går på en uddannelsesretning, hvor I udvikler spil o.lign.

    Blandt alle os fotoentusiaster/amatører og hvad der nu findes af betegnelser for godtfolk i denne kategori, hvordan


    Sikrer I jeres linser og kamerahuse, når I tager billeder på stranden, hvor det måske fyger rimelig meget?


    Hvordan fjerner man bedst urenheder fra linsen?


    hørt hørt .... selv vi unge på 30 med 4 børn har samme opfattelse :9xo

    Så teaseren dertil, og har også set klip fra den Amerikanske udgave. Ved ikke rigtig om jeg skal grine eller græde. Fatter ikke at folk vil medvirke i sådan et show så både én selv og familien udstilles. Ja se bare her - Hun er da ikke ligefrem jublende over, at han svarer rigtig :boxed:


    Det er jo ikke bare småting der graves i ..... og ja faktisk ret pinlige ting.

    Quote

    Oprindeligt indlæg af Marquis


    Lige det jeg prøvede at komme frem til :P


    Ang. arbejdstøj og sko, så er det bare noget der skal være der IMO(mener det er et krav med sikkerhedssko) og pas på med ikke at acceptere gammelt værktøj,det nytter ikke noget at få en slidt skævbider.


    :drink: Jeg må have drukket pis eller sovet mens jeg tjekkede tråden hehe .... de 2 indlæg ligner jo hinanden meget godt lol.


    Sko, arbejdstøj o.lign må ingen relation have til lønnen. En god arbejdsgiver værdsætter nemlig sine medarbejdere, og giver dem det gear det er nødvendigt for at få hverdagen til at køre. Ellers er det en god ide at holde sig ajour med reglerne hos den lokale sikkerhedsrepræsentant eller tillidsrepræsentant.

    Pas på med, at du ikke kommer til at virke som én der bare vil have fra dag 1. Med din arbejdsindsats afspejler der sig også en lønmæssig fortjeneste. Du skal se arbejdsgiveren an, og omvendt. Ellers skal du tage det med i dine overvejelser, når du skal til samtale. Dine papirer fra tidligere kan du ikke bruge til noget som helst - Rent kvalifikationsmæssigt er mange af dine forcer derfra ikke nyttige i dit kommende hverv.

    Den afslører helt ned til hvor du bor, dog tror jeg ikke, medmindre du kontakter du øverste instanser indenfor IP-tildeling, du får adgang til sådanne oplysninger. Hvad skulle almindelige dødelige danskere bruge disse informationer til? Jo ifm IT-kriminalitet, men så kender politiets IT-afdeliong nok hvad det drejer sig om.

    "Hål din kæft" eller "vix din moue i æ ræu" når vi har jargonsnak i afdelingen .... Ikke særlig pænt men effektivt i kampen omkring hvem der skal starte en lille mini slåskamp :D

    Cerutti Deo, Armani Mania (Eau De toilette = EDT), Cubana GOLD (EDT - Aner ikke om de kan købes herhjemme, da jeg har købt dem i New york), Lacosta Green i sprøjteflaske og Bvlgary Blv Deo og EDT.
    Sidstnævnte er og bliver min foretrukne, efter mange års brug af Boss i alverdens afskygninger.

    Ja du har faktisk selv svaret på dit spørgsmål.


    Udbyderen registrerer én mac-adresse på jeres WAN side, dvs. jeres routers, og så kan du på LAN siden have adskillige pc'er på. Mere indviklet er det ikke :-)


    Jeg forstår dig godt, men sagen er den at mange kvinder lider af "amme-hjerne". Jeg troede også det var løgn, men dét begreb findes faktisk. Ja endda min egen søns mor som så heldigvis er min kone har haft det. Sådan noget som drejer sig om at komme afsted i byen med 2 forskellige slags sko, glemme dankortet ved kassen, kun få halvdelen af det på indkøbssedlen med hjem.


    Men ja, før jeg blev far kunne jeg selv godt se dine ovenstående synspunkter. Nu smiler jeg bare og nyder at Fakta gerne vil have vi blir lidt længere ;)


    Thja. men hjvad værre er ... kvinder faktisk KAN multitaske !!! ...... derfor ser du en Odder-deluxe-med-ekstra-dimse-dut-tuttenut i en overfyldt Netto. Det var aldrig sket for en mand. Han havde ladet børnene siddende skrigende ude i bilen ventende.
    Ha nu lidt respekt for kvinder ... de skal trodsalt føde dine børn.

    .... det første der slog mig (nok en typisk tanke for forældre med børn) ..... Tænk hvis én anden lastbil kørte frontalt ind i dig med den vægt du havde bagi. Jeg ville nødigt have mærket en kasse Royal komme flyvende i nakken på mig. Ud af dette kan du så læse, at jeg aldrig fylder mere i min bil, end hvad jeg kan have i bagagerummet. Jeg tør det ikke .... ikke engang noget ligget på hathylden.