Indlæg af Muffe

    Ved godt man ikke må spamme med fødselsdage, men det her er simpelthen et glædestopic !! :D :clap:


    I dag har jeg Fødselsdag(17/06) og bestod mit kørekort HELT uden fejl, og i går fik jeg sgu også lige min bil, så det hele går bare perfekt..


    http://muffe.frac.dk/ford3.jpg - My love ! :D


    og så fik jeg sgu lige et arbejde midlertidigt til jeg får læreplads, fuldtid på daghold, niiice!


    Det hele går bare som det skal !?? :D :D :D :D

    Jeg skulle have været derovre, men det blev droppet pga. penge og transport problemer.. sååh..


    Men det ville have været SÅ godt.. Var der nogle numre de spillede rigtig godt ? Eller var det hele bare mega godt? - Damn jeg vil gerne have været der!

    Hehe.. Lidt skummelt faktisk, jeg havde sgu bare rippet den ud, og samlet ledninger til tastaturet igen.. men de kan da ikke have så store databaser til at logge alle de der dell computere? Vi taler om MANGE mennesker der sidder og skriver på sådan en..


    edit: og ja, gu fanden er det ulovligt !! :P

    Øh ? Jeg kan seriøst ikke se det sjove i det ? :rolleyes:


    Men min humor består nok ikke af en neger, i en trillebør, som bliver skubbet af en anden neger, på et dårligt lavet PS2 cover.. :rolleyes:

    En kort forklaring på hvorfor dette sker er at Windows Media Player viser film via nogle Layers(lag) den ligger på skærmen, så du ikke kan tage et screenshot, pga. copyright osv.. også derfor at det kræver at dit TV er primary skærm for at kunne vise film fra TV-out, medmindre man leger med layers i et TV-out tweak program..

    Hvis du er nervøs så tag til lægen! - det koster jo ikke noget og det tager sikkert ikke lang tid så har hun fundet ud af om du fejler noget..


    Og du kan da forhåbentlig gå helt rolig og lettet fra lægen igen :)


    Jeg havde en knude bag min ene brystvorde en gang, og troede jeg skulle dø.. viste sig bare at være noget væv som var uskadeligt, men var mega nervøs indtil lægen fik set på det.. Tag derned, også for dine nervers skyld :)

    Jeg er også glad for push-in.. det eneste minus er faktisk at man ikke ordentlig ved om det er tæt før det køre.. men man lære hurtigt at håndtere de push-in fittings..


    Kan også godt lide helt almindelige studser.. - Det ved man hvad er, det er noget man både kan se og føle om er tæt :)

    Nu ved jeg godt man helst ikke skal blande sig ude fra når man ikke har forstand på spillet, men sad og læste af interesse fordi jeg overvejer at begynde på WoW, og damn det du skriver er noget volapyk når man aldrig har spillet WoW! hehe :P


    Men kunne forestille mig det er noget stort i har slået ihjel ;) Gratz!


    (Har da selv spillet UO et stykke tid en gang :) )