Indlæg af TroelsHansen


    Tusind tak for dette fine svar, det give svar på alle min spørgsmål... Bortset fra om det er muligt at udbygge en Zepto computer...


    Iøvrigt, hvor meget mere er det værd at ofre for at få Dual layer brænder fremfor "alm."

    Hvad er forskellen på:



    - "DDR2 800MHZ/PC6400" og "DDR2 667MHZ/PC5300"?


    - En hardisk med "5400omdr." i forhold til en der køre "7200omdr"?


    - Hvad er en "DVD-RW Dual Layer DVD Brænder"?



    Jeg søger selvfølgelig en forklaring på hvad forskellen er. Men også ligeså meget om man har brug for det, hvis bare man skal spille lidt spil og sådan... er det bare lir? Vil man opleve en forskel?



    Er det muligt at udbygge sin Zepto computer med tiden, eller er man låst, så hvis man vil opdatere, så skal der en ny computer til?

    Quote

    Originally posted by Malk
    Jeg kører vista 32 bit og har haft det i et par måneder nu.


    Syntes at vista (selve OS) er bedre og mere stabilt end XP, men Nvidias driver til 8800 kort stinker og hart haft flere defekter.
    Så hvis du kan leve uden nogle af de ting der stadigvæk ikke virker i nvidias drivere, så er vista klart anbefalelsesværdigt IMO.


    Performance er kun 5-8% efter XP i langt de fleste spil og programmer.


    Så hvis man overvejer at købe en bærbar med GeForce 8800 så vil du anbefale XP?

    Quote

    Originally posted by jacobask


    Det er meget svært at svare dig på, når du ikke skriver hvad du skal bruge maskinen til.


    /ask


    Jeg skal redigere lidt billeder, spiller lidt FM (Football Manager) og surfe o.s.v.... du ved

    Quote

    Originally posted by KreaTive
    Hvor mange penge har du til rådighed?
    Hvor stor/lille må den maksimum være?
    Hvor lang tid skal den holde før den går ud? (altså batteriet)


    Lidt nemmere at give dig et bud hvis du kort lige svare på de spørgsmål ;)


    HAR REDIGERET MIN FØRSTE BESKED!

    Hej allesammen...


    Jeg skal have mig en bærbar computer. Men aner simpelthen ikke hvad jeg skal vælge, jeg skal bruge den til at spille lidt Football Manager og redigere lidt billeder, messenger, skype og den slags. Har kikket lidt på den PC fra Zepto zom hedder 2425W.


    TILFØJELSE:
    Jeg havde tænkt lidt på en 14-15" men hvis prisen forskellen ikke er stor til 17" så er det selvfølgelig sådan en!
    Jeg vil egentlig gerne have en så billig bærbar som muligt til de krav jeg stiller. Den jeg har nævnt koster 6999,-
    Batteri kapiciteten er ikke afgørende da den for det meste vil blive brugt med direkte strøm, vil bare gerne have den frihed at jeg kan rejse med den. Men selvfølgelig jo længere batteri kapicitetet jo bedre, men ikke noget jeg vil betale MEGET ekstra for.


    Skal man vælge "Vista" eller "XP?


    M.v.h. Troels

    Hej...


    Min computer fucker helt i op! Hvis jeg spiller et spil eller noget det kræver lidt mere af computeren end bare at surfe, så melder den fejl og går kold.
    Bare det at tænde computeren og komme ind på den side har taget næsten 20min. Den kører bare sindsygt langsom!
    Computeren har ellers 3ghz, 1024ram, Geforce 7800GT, 120gb hd. Så vidt jeg ved, skulle det var fint nok.
    Er der nogle der ved hvad der kan være galt, eller skal computeren bare formateres? Jeg aner ikke hvordan man gør, men hvis du gør og bor tæt på Skive (7800), så er jeg villig til at betale for at få det gjort.
    Første gang fejlen kom var efter at jeg havde installeret Need For Speed - Carbon og begyndte at spille det!


    PLEASE HJÆLP MIG!

    Hej allesammen...


    Håber der er nogen der kan hjælpe mig, hver gang jeg prøver at logge på en "Counter Strike Source" server, så efter 10-15sekunder i spillet melder den en fejl... DENNE FEJL:


    "Disconnect : Error verifying Stream UserID ticket"


    Jeg har købt spillet original, intet er ulovligt?


    KOM NU HJÆLP MIG!


    M.v.h. Troels Hansen

    Hvordan kan jeg tjekke de forskellige ting?


    Kan jeg installere det på lydkortet?


    Mit headset er ikke defekt, så meget kan jeg sige?

    Du har nu chancen for at få fingrene i et lækkert Olympus E1 kamera med super lækre objektiver. Kameraet har vundet flere test´ for de bedste hudtoner, ovre kameraer i helt andre pris klasser (30.000 - 45.000,-). Kameraet leveres i original emballage med rest garanti fra Olympus Danmark på 24måneder. Udover selve huset følger der også "standard" objektivet 14-54 (28-108mm) f. 2.8-3.5 som også leveres i original emballage og med taske, der er selvfølgelig også 24 måneders rest garanti på objektivet. Udover det lækre standard objektiv følger der også det fede zoom optik 50-200mm (100-400mm) f. 2.8-3.5 som også leveres ved alt og med 24 måneders garanti og taske. Sidst men ikke mindst får du også en original Olympus fjernudløser (kabel) med. Både kameraet og digital objektiverne er opdateret til nyeste firmware. Alt udstyret er købt i en dansk butik, altså ved Olympus Danmark. Jeg sælger udstyret da jeg desværre ikke rigtig har tid til fotografering.


    Billeder:
    - http://whatdigitalcamera.com/albums/...pus_e1_001.jpg
    - http://www.dpreview.com/news/0303/pm...lens50-200.jpg
    - http://www.dpreview.com/news/0303/pm...elens14-54.jpg
    - http://www.pictureline.com/images/me...180_200698.jpg

    Hej...


    Jeg har et lille problem med mit headset, når jeg spiller Counter Strike vil jeg gerne snakke med mine kammerater. Men den giver ikke noget udfald. Når jeg f.eks. vil teste den i "Windows Lydoptager" sker der hellere ikke noget, men når jeg snakker i den uden program eller noget så kan jeg hører det i højtalerne.


    Hvad er der galt?

    Jeg skal bruge et program til at tjekke min computer for SpyWare, har I noget forslag, jeg har tidligere brugt et program, men kan ikke helt huske hvad det hed men, Ad-Aware????????