Indlæg af lmg

    Hej Alle sammen.


    Jeg er ved at spare sammen til en ny gamer pc til sommer, når AMD kommer med deres nye GPU.


    Jeg vil i den forbindelse gerne vide hvilken niveau prisen på AMD R9 390 og 390X antageligtvis bliver.


    Er der nogen der har et godt bud?


    Mvh.

    Hej.


    Jeg har 15.000 kr. til at købe ny computer for. Jeg venter dog til sommer fordi jeg tror at jeg får en bedre computer for pengene med, et nyt AMD kort.


    Jeg er casual gamer, jeg spiller mest battlefield 4 og civilization 5.


    Jeg regner med at købe en computer baseret på Intel x99 chipsettet. Jeg har fundet en hos komplett til 13.000 kr. der hedder komplett Gamer premium i60, den ser fin ud, syntes jeg.


    Hvilken skærm kan i anbefale i stedet?

    Hej.


    Tak for jeres svar.


    Jeg vil gerne købe en ny computer til sommer når AMD kommer med deres nye kort. Det er i den forbindelse jeg kikkede på en ny skærm. jeg overvejer at købe skærmen allerede nu.


    Det jeg overvejer er om ASUS skærmen er pengene værd, det er meget for en skærm.


    tiltlægsspørgsmål, kan det passe et komplet er billigst med nye computere?

    Jeg syntes at det brugte kort på hwt blev for dyrt.


    Jeg tror jeg holder øje med om jeg kan få et brugt kort.


    Jeg er dog stadigvæk overrasket over at kortet ikke faldt i pris, før forhandlerne stoppede med at have det på lager.


    Tak for jeres svar.

    Hej.


    Jeg har et Geforce 670 Grafikkort.
    Jeg havde håbet at jeg kunne købe et billigt ekstrakort til Sli, men de falder ikke i pris.


    Er der nogen forhåbninger om at de falder (en del) i pris inden for nærmeste fremtid?


    Mvh.

    Hej.


    Jeg vil gerne sælge min bærbar computer:
    Den virker perfekt.


    HP EliteBook 8540P
    Processor: Intel core i5 m540, 2,5 GHZ
    RAM: 6 GB
    Harddisk: 232 GB
    Grafikkort NVIDIA NVS 5100M grafikort, med 1 GB dedicated DDR3 ram.
    Skærm: 15,6 tommer


    Styresystem: Windows 7 pro


    Den har numerisk tastatur
    Original lader medfølger.
    Den er sat til salg på DBA og Guloggratis til 3.000 kr.


    Kom med et bud.


    MVH.

    Hej.


    Jeg har haft battlefield 4 siden det udkom, og har ikke haft problemer før den sidste nye ekspansion pack udkom.
    Battlefield 4 ligger på mit D drev.
    Windows ligger på mit C drev. C drevet er en 64 gb SSD, hvor der er 14 gb. fri plads.


    Når jeg downloader battlefield 4 fylder det kun på D drevet, næste gang jeg tænder computeren er C drevet fyldt helt op.


    Jeg er helt sikker på at Battlefield 4 er problemet, fordi jeg har gentaget proceduren 3 gange.


    Origin er sat til at:
    Installationsfilerne bliver downloadet til D\Program files x86\catch
    Spil bliver installeret på D\Program files x86\Origin games.


    Jeg håber at kan få hjælp til at finde ud af hvad mit problem er, samt hvordan jeg løser det.


    Mvh.
    Lmg

    Hej.
    Når jeg laver en søgning på min computer får jeg denne besked:


    SSL-søgning er slået fraDette netværk har slået SSL-søgning fra, så du ikke kan se tilpassede resultater.Sikkerhedsfunktionerne for SSL-søgning er ikke tilgængelig. Indholdsfiltrering er måske aktiveret.
    Jeg søger altid via google.Beskeden kommer i alle browser (Chrome, IE fiefox)
    Skal jeg være bekymret?hvordan slår jeg SSL til igen?Jeg har ikke selv slået det fra, det var noget spyware der hedder Qone8 der gjorde det. Qone8 skulle være fjernet af Spyhunter programmet.
    Med venlig hilsen.LMG

    Hej.


    Min plan er at gå fra et bundkort med chipset: Intel H57 Express til Intel Z87.



    Mit windows var OEM, men jeg har siden købt en opgraderings version af windows 8.



    Det lyder ikke som det vil lykkedes mig at slippe for at skulle geninstallere windows.

    Hej.


    Jeg har windows 8.1 på en SSD. Jeg ønsker at skifte bundkort for at få en ny CPU.


    Kan jeg bare sætte Harddisken på et andet bundkort, installere driver, og så fungere windows stadigvæk?


    Mvh
    LMG.