Indlæg af VojenZ

    Hallo


    Håber der sidder nogle oldschool w3 spiller der ude.


    Jeg spiller lidt forskellige tower defence maps, en gang imellem, andre har lavet. Men jeg vil ændre nogle af towerne, hvis jeg vurderer de laver for meget/lidt dmg.


    Problemet er at jeg har ændret et tower, men der sker det ingame at det ikke er alle skud det tower fyrer af der laver dmg, faktisk kun hver 3-4 skud, måske mindre endnu.


    Nogen der ved hvad årsagen til dette er og hvad skal jeg i så fald justere. Har selv prøvet forskellige ting, men ingen resultat.

    Mellem 5-6K afhængig af køber. Dine to ssd hhd trækker meget op.


    OT: Dog vil jeg ikke kalde det en super spille computer, med det GFX, som "bare" er middel i dag...:D

    Ja primært de i de ældre spil at 560 vinder.


    Men 6950 vinder i AVP, metro 2033 og 3dmark 2011. 3 meget krævende spil/programmer.


    Så der tegner sig et lille billede af at 6950 er bedre end 560 i dx11. Kun i BC2 at 560 vinder.


    Desuden er 6950 bedre i crysis.


    Resten vinder 560 i.


    Men som jeg skriver, vælg kort efter hvilke spil du spiller. Da de ligger relativt tæt.

    Ja som er blevet sagt, det kommer an på hvilke spil du spiller. Find tests af de spil du spiller og vælg gfx efter det. Hvis det gælder fuldstændigt overall i alle spil, vil jeg mene at 6950 er og kan blive hurtigere end nvidia 560.


    Evt kan du bruge dette som lidt inspiration, 1 gb versione performer som 2 gb, man kan dog ikke flashes til 6970 med samme performance som 2 gb versionen.


    http://www.techpowerup.com/reviews/AMD/HD_6950_1_GB/1.html

    Hej


    Jeg står og skal til lave bios update på mit bundkort for første gang.


    Hvis jeg anvender den nyeste bios, har den så alle de med der kommer inden også ?


    Her er lige linket



    http://www.asrock.com/mb/downl…odel=N68-GE3%20UCC&o=BIOS


    Jeg har nu 1.0, men skal jeg første upgrade til 1.10 og så 1.30 bagefter, eller får jeg det hele med 1.30 ?


    Eller med andre ord, bygger en bios update oven på den eksisterende eller sletter den den gamle og sætter en ny en ind ?


    På forhånd tak for svarende.

    Hej


    Jeg overvejer at mit næste bundkort skal have sli/crossfire feature. Hvad skal man kigger efter her. Jeg har set nogle med 16x og 4x og nogle med 8x og 8x på de to pci express porte.


    F.eks. ovevejer jeg ASUS SABERTOOTH P67 Sandy Bridge B3


    Her står der: 2 x PCI Express 2.0 x16 ( CrossFireX: x8, x8 mode; SLI: x8, x8 mode; single kort: x16 mode )


    Er det de bedste settings på pci-express portene man kan have til sli/crossfire ?, Vil bare gerne sikre mig at det kan udnytte to gfx bedst muligt.

    Ok tak for svaret.


    Men tænkte på, hvis OEM version først er knyttet til en computer, kan man så reinstall/formatere win 7 så mange gange man vil, på samme computer, altså hvor man ikke skifter hardware, men bare formaterer ?

    Hej


    Ved godt der er ligende tråede her på sitet, men vil gerne lige bekræftes om jeg har forstået det rigtigt ?



    Jeg overvejer at købe win7, men ved ærlig talt ikke hvordan det fungerer med licenser.


    Har kørt med crack XP siden 2001 og der var det som sagt ikke været noget problem omkring dette og derfor er jeg så blank.


    Hvis jeg køber Full edition kan jeg så have 1 computer konstant som kører med den og kan man bare formatere lige så meget man vil (gør det ofte) ? og kan jeg bare skifte computer bare sådan og så bare installere mit win 7 ?


    Hvis det er OEM, skal man så købe nyt bare man skifter hardware dele ?


    Derudover, hvilken version af win 7 vil i recommend, hvis det bare er til skrivning (Office) og gaming ?

    Ønsker at sælge følgende:


    Sælger ikke i dele og sælger kun afhentet (Gider ikke bøvle med posthus, samt CPU køler er for stor til at sende, hvis det er samlet.)


    Samlet bygselv computer, har altid kørt stabilt.


    Der er stadig garanti på CPU (Fra januar 2010 SHG), Ram(Fra August 2010 Proshop), Bundkort(Fra januar 2010 SHG),GFX (Oktober 2010 Komplett) og kvitteringer medfølger på disse.


    CPU: Intel E8400 3 ghz @ 3.6 ghz (Standard Voltage)
    RAM: HyperX DDR2 1066MHz 4GB CL5 DIMM (Kit of 2x2GB)
    Bundkort: GIGABYTE GA-EP45-UD3LR
    HHD: Raptor WD 36.2 GB 10.00 RPM og 360 GB WD 7.200 RPM
    GFX: EVGA GeForce GTX 460 768MB PhysX CUDA
    Kabinet: AeroCool I-Curve, No PSU, Black (Nogle ridser på den ene side)
    Køler CPU: ThermalTake Sonic Tower R2- 4in1 Cooler (Stor Passive Køler, der kan påmonteres fans på)
    PSU: 450 W NorthQ
    Sort DVD/CD drev


    Kan komme med XP 32 bit installeret.


    Befinder sig i Aalborg (Ø) Kan leveres i/og omkring Aalborg hvis prisen er tilfredstillende.


    HBO: 2500 kr.

    Ja mange tak, fandt ud af det selv samtidigt. Tror jeg skrev indlæg lidt for hurtigt..:D Tror jeg er for træt til at tænke mig om..D: