Indlæg af ninjastyle

    Citeret fra "HerrMansen"




    Njaa... det burde ikke være umuligt at finde 4x8GB stænger brugt. Der er stadigvæk folk der sælger ud af deres DDR3 alder ting for at få DDR4.
    Ok fedt jeg må kigge på DBA :)

    Citeret fra "ninjastyle"




    Citeret fra "ninjastyle"

    Hvis du beslutter dig for at sælge er jeg meget interesseret i CPU.
    Hvad tænker du prismæssigt?
    Omkring de 1000,-
    Men alle skal jo være glade - hvor befinder du dig i landet?
    Uha, hvis jeg sælger min CPU, og opgraderer er jeg også nødt til at sælge mobo og ram. :S Befinder mig i både Haderslev og København. Men kan ikke sælge den alene hvis jeg stadig er usikker.

    Citeret fra "HerrMansen"




    Njaa... det burde ikke være umuligt at finde 4x8GB stænger brugt. Der er stadigvæk folk der sælger ud af deres DDR3 alder ting for at få DDR4.
    Ok fedt jeg må kigge på DBA :)

    Citeret fra "ninjastyle"




    Citeret fra "ninjastyle"

    Hvis du beslutter dig for at sælge er jeg meget interesseret i CPU.
    Hvad tænker du prismæssigt?
    Omkring de 1000,-
    Men alle skal jo være glade - hvor befinder du dig i landet?
    Uha, hvis jeg sælger min CPU, og opgraderer er jeg også nødt til at sælge mobo og ram. :S Befinder mig i både Haderslev og København. Men kan ikke sælge den alene hvis jeg stadig er usikker.

    God beliggenhed, arbejder selv i Kbh. Så vi ville kunne lave en face2face handel, hvis du beslutter dig for at sælge den.

    Jeg er på jagt efter sådan en 4790K til et build. Jeg vil derfor gerne høre fra dem som har noget liggende. En 4770K er også interessant for mig. Jeg befinder mig på Sjælland med bil, så der er bestemt mulighed for face2face handel.