Indlæg af KeyboardHero

    Jeg har noget gamer grej liggende som jeg ikke får brugt.


    Jeg sælger det derfor her. Der er også et facebook opslag, jeg skal nok opdatere det her.


    Alle tingene fungerer som de skal, og der er stadig 1 års garanti tilbage på MM1000 musemåtten.


    Tingene kan godt sendes, men køber skal betale portoen OVEN i det aftalte beløb.


    Der er tale om disse ting:



    1: Logitech G910 Orion spark. - Pris idé: 500 kr


    2: Corsair MM1000 musemåtte med trådløs opladning og ekstra USB port til mus. Pris idé: 300kr


    3: Corsair Dark Core RGB mus med trådløs opladning. Pris idé: 450kr


    4: Steelseries musemåtte. Kan ikke huske hvilken, det er en udgået model, hard surface, og hvad jeg vil kalde medium stor. Pris idé: 50 kr.

    Hejsa


    Jeg går med overvejelser om at sælge min mediaserver pc til fordel for en seedbox.


    Den indeholder følgende:


    Kabinet: Fractal Design Node 304 white


    Mobo: ASRock H110M-ITX Bundkort - Intel H110 Express - I



    CPU: Intel Pentium G4560 Kaby Lake CPU - 3.5 GHz



    Ram: Crucial - DDR4 - 8gb



    PSU: EVGA SuperNOVA 550 G2 Strømforsyning



    Systemdisk: Kingston SSDNow A400 SSD - 120GB



    Lagerdiske:



    WD Red 2tb
    Seagate IronWolf 4tb



    Der er plads til at udvide med endnu en disk på motherboardet. Min originale plan var at kaste 2 4tb ironwolf diske mere i den på sigt.



    Det hele er lige omkring et år gammelt, de ældste dele er fra 25. april 2018.


    Selv tænker jeg et sted omkring 3-3500, så jeg vil selvfølgelig også gerne høre om det er helt hul i hovedet. :)


    Jeg går som sagt med overvejelse om at skifte over til at benytte en seedbox fra Ultraseedbox, så hvis nogen i samme ombæring har erfaringer med det, så hører jeg selvfølgelig også gerne om det. :)