Indlæg af Nikke

    Jeg ligger inde med WC3 men ikke installs. De keys de er installeret med er ikk gyldige og ville så høre om der er en måde at smække mine egne keys over i, uden at slette det hele ?

    hey alle sidder her med kæmpe mat projekt ... bruger knappen Bullets meget.. den der laver punkter ud for linier.. så fik jeg dobbeltklikket lii ved siden af den istedet for på den... NU ER DEN GÅET VÆK !! Hvordan får jeg den frem igen ?!?!?!?

    1. Jeg er klar over de kan se hva laver..
    2. admins kan se hva vi laver JA men de er lige glade. de lukker bar for det
    3. til jer der ikke kan læse så blev der sagt FRITID (DET KUNNE måske betyde SKOLEHJEM) så blir der MÅSKE fulgt med i skolen smarte ?!

    Hey
    Jeg sidder her på et skolenetværk og ville meget gerne kunne gå uden om deres sikkerhed, da mange hjemmesider er lukket, og man kan ikke spille online fra skolen i fritiden. Inditl for nylig virkede Proxycap til at tvinge alt igennem deres proxy port og så få forbindelse fra den anden side. Men det virker ikke mere ! Er der noget jeg kan gøre?
    HJÆLP !!

    Hey, jeg siddder bag en skoles lukkede proxys osv.. jeg har lidt info hvilket jeg bruger til at komme på MSN med
    10.244.18.50:8080


    Kan jeg få det ind i WoW så jeg ka spille WoW gennem den proxy?


    Nikke

    Tror sQ ikk lii der er nogle ordenlige progs der køre uden om CS... desuden hvis du gerne vil have enkelte klip ud SKAL du bruge CS... så ka det være lii meget med progs der konvetere til mpg og avi..


    Men har snart en CS film klar :D så ka du se hva man ka lave men en mus :P

    Hey...
    Håber nogle af jer køre over arrownet.. ADSL som køre over antenne...
    Da det startede op for ... 2 år siden? .... Kunne man købe som den laveste 265/256 for 139kr som det laveste... Og det gjorde vi så.. Så her for et par dage siden syntes jeg det begyndte at gå helvedes langsomt og jeg hentede også meget langsomere... så jeg gik ind på deres hjemme side for at finde ud af de har ændret på tingene... deres "billigste" koster nu 229 og køre 128/128...! Har de smækket os på den?! Nogen andre der har arrownet som har haft 256? Vi har intet fået af vide fra dem om noget..


    Til diskution


    /Nick

    AAARgh der er echo i mit CS... OG DET VIL IKK GÅ VÆK... det er ny installeret ..! har prøvet det før men der var det vores server der fuckede op.. nu er det altså mit cs... nogen der ka hjælpe mig?

    HEYA..
    Har lii installeret Breed.. og når jeg så åbner det siger den:
    Unable to create Depth Buffer....
    og så lukker den det hele igen..
    WTF ER DET? og hvordan løser jeg det evt?
    tak

    Hey alsam..
    Har kigget lidt efter det der desktop creator program Samurai.. men ka sQ ikk lii finde deres homepage.. nogen der ka gi en hånd?

    Nogen af jer har måske læst om mine små problemer?
    nu troede jeg så det virkede... det går det da os... sårn da..!
    da jeg installerede sagde den tit ude i DOS (der hvor man booter med CDen, med blå baggrund) at den manglede DLL'er
    små 20 gange :S
    Hvis det siger jer noget:
    msvideo.dll
    msw3prt.dll
    mswdat10.dll
    mswebdvd.dll
    mswmdm.dll
    mswstr10.dll
    msxm12.dll
    msdtcstp.dll
    msvctr20.dll
    mscbde40.dll
    mswsock.dll (vil jeg MEGET gerne ha fat i)
    wsock32.dll
    framedyn.dll(vil jeg MEGET gerne ha fat i)


    det er lidt af et problem!!


    hva ska jeg gøre? jeg ka ikk skaffe mig en ny XP cd :S


    /Nick