Indlæg af Psychoras

    Quote

    Originally posted by rasmusvn


    Så læs dog de links!


    Jeg har set flere udemærkede guides deriblandt dem du har postet, men såvidt jeg kan se er der ingen af dem der forklarer hvordan dælen jeg kan komme til et nyt sted når jeg løbende mister damage?


    Der er ikke noget under skelethovedet der kunne tænkes at have noget som helst med det at blive vampyr at gøre.


    Hvor får jeg den potion?

    Quote

    Originally posted by SlackeR Rejs om natten, så holder livet meget længere :)


    Lyder smart nok, men hvis jeg trykker t og venter til det er nat dør jeg. Hvad kan jeg så gøre?

    Hej.


    Jeg er gået ret død i Oblivion. Jeg blev en vampyr og tog til et chapel for at starte en quest så jeg kan slippe af med det. Jeg tog så til et par forskellige steder for at snakke med forskellige mennesker. Efter jeg har snakket med den sidste skal jeg rejse tværs igennem verden men pga. jeg har fået en vampyr sygdom der gør jeg løbende mister liv kan jeg ikke bruge fast travel og hvis jeg bare går eller rider der til er jeg død længe før jeg når frem :/


    Hvad kan jeg gøre?

    De smager simpelthen GUDOMMELIGT!! Men det er efterhånden længe siden jeg har spist dem - har ikke spist slik siden sommerferien.


    Burger > Jeg tror en af grundene til du har smagt dem og endda solgt dem når så mange af de andre ikke har hørt om dem er at den danske importør bor lige udenfor Herning. Så de har været i en del butikker i omegnen.

    Quote

    Originally posted by Burger
    Dan Brown - Da Vinci Mysteriet


    Det burde ikke være tilladt at nævne den uden også at nævne Engle og Dæmoner af samme forfatter. De er begge suveræne.


    Den 3 bog der er oversat til dansk - Morderisk Bedrag - skulle også være god, men har ikke haft lejlighed til at læse min endnu.

    Quote

    Originally posted by HuleFanden
    Hej. Du skal gå på bibloteket og bede dem printe et stort faktalink ud om ''Nazisme'' - De har spiceal adgang til alle de vigtigeste dataer. Det er den eneste brugbare info. Hvis du mangler nogle infos i løbet af ugen skriver du bare så vil jeg være behjælpelig.


    Historien med Jonni Hansen går i al' sin enkelhed ud på at jeg ringede på hans private nummer og han råbte og skreg :))


    Hey.


    Er det muligt du kan skrive nogle titler på bøger og adresser til hjemmesider du har brugt?


    Det omtalte faktalink, er det det som hedder "Højreradikalisme og nynazisme i Europa"?
    Så har jeg nemlig fundet det på Faktalink.dk - men det koster 20 kr, og jeg har ikke mit kort på mig.