Indlæg af Psychoras

    Selvfølgelig bør du da betale dem, hvad er det for et spørgsmål?


    For mig at se er det et spørgsmål om moral, du er blevet afsløret i at "snyde" SHG for 1200 kr fordi deres afdelinger ikke har kommunikeret tilstrækkeligt, og er nu blevet busted. Hvorfor skulle du ikke betale dem tilbage? :S

    Quote

    Originally posted by redrolf
    Lige nu har Bilka også et latterligt tilbud. 20 liter Mathilde kakao for 95 kr. Det er jo lidt godnat. :crazyeyes:


    Haha, det er jo ikke engang godt? :D - I Fakta kører vi for tiden 1 liter for 5 kr..

    Du bør helt sikker klage over karaktergivningen - og det skal ske hurtigst muligt og inden for 14 dage!


    Såvidt jeg husker er proceduren den at du går til din rektor og snakker med vedkommende som så enten råder dig til at klage, eller fortæller dig at du sandsynligvis ikke får noget ud af det (bemærk at du stadig kan insistere på at gøre det!). Derefter vil der ske det at du, rektor, evt. dine forældre samt eksaminatoren tager et møde og får snakket tingene igennem.


    Det skal i øvrigt bemærkes at der forefindes rigtigt gode notater om alt hvad du har sagt og gjort til din eksamen, dette er nemlig en del af censors arbejde!

    Quote

    Originally posted by Tarantula
    Godt man bor 400m fra en..


    Hvornår gælder det fra? Hva koster de?


    De kom vist i slutningen af uge 3 og koster 18 kr flasken. (½-liter)

    Quote

    Originally posted by Kenny


    Haha det godt det der Rasmus :P Har du tænkt på at det var en Mountain Dew der stort set gik til spilde der? :ph34r: :finger:


    Men håber at jeg får smagt en på mandag :P


    Haha ja, det har jeg faktisk tænkt på.. Men jeg var jo spændt at jeg ikke kunne lade den være selvom jeg godt vidste jeg ikke ville kunne smage noget.. :boxed:

    SÅ! har jeg drukket min første Mountain Dew!


    Desværre kan jeg ikke give en vurdering af dens smag før min forkølelse er ovre og jeg har fået smagen igen.. Jeg er dælme spændt på hvordan den smager :D

    Quote

    Originally posted by JuiCe


    Det jo så en smagssag... :) Har ikke selv smagt Urge.


    Ja selvfølgelig. Jeg kan godt huske dengang Urge kom til landet.. jeg husker den mest som en sprite-klon :/

    Quote

    Originally posted by Butcher
    Det er en ganske glimrende sodavand, så det er da absolut en glædelig nyhed! Havde hellere set Urge, men Mountain Dew er absolut velkommen :9xo


    Hvis Urge smager bedre end Mountain Dew tror jeg at jeg bliver ret skuffet over Mountain Dew :rolleyes:

    Quote

    Originally posted by Kenny


    Haha fedt, det er det nemlig :D Jamen for satan, hvem du er har jeg ingen anelse om :P


    Haha, det havde jeg heller ikke regnet med, jeg poster stortset aldrig her på siden, men jeg lurer en del på hvad i andre skriver.


    Jeg hedder i øvrigt Rasmus og er på Naturvidenskabelig Linje 1..

    Quote

    Originally posted by Kenny


    Hvaa er der noget jeg ikk ved, eller går du på min skole? :P


    Hvis det er dig der var på det billede du postede for et stykke tid siden hvor du havde vundet et eller andet golf-halløj går du i hvert fald i min parallelklasse. :)

    Quote

    Originally posted by CheezEDippaH


    Kender også kun én der... - Den lige over for banegården :)


    - Men okay, kommer relativt sjældent uden for sydjylland...


    Det er i hvert fald ikke rigtigt. Der ligger også en nede ved Fætter BR og en ved Store Torv + en masse spredt over resten af Århus,,

    Quote

    Originally posted by Kenny


    Tror faktisk næsten ikke engang der er såen en butik i Jylland :P hehe ej... Men jeg skal da os ha en når jeg engang kommer hen til en eller anden biks hvor jeg kan købe dem :drink:


    Du må sige til hvis jeg skal tage én med i skole til dig på mandag ;)

    Quote

    Originally posted by Mikkel
    Findes den her i Århus? Så må jeg da se at få smagt den! :)


    7-11's har I i hvert fald nok af, så det ville undre mig hvis den ikke gør :)