Indlæg af MN

    Umiddelbart er jeg ligeglad hvilken version det er, er tvunget til at skifte da jeg vil køre med 16GB ram og SSD disk, så jeg skal bare bruge en Win7 64 bit så billigt som muligt og havde foretrukket at hente fremfor at skulle have den sendt. Men hører jeg ikke fra dig inden 20 i aften så køber nok jeg den Ultimate version og får den sendt, den kan da en masse ekstra gøgl:)

    Helt ok, er jo også din :)



    Kan få en ultimate til 500, er derfor jeg ikke ville give mere. Men skriv hvis du ombestemmer dig, så kommer jeg gerne forbi og henter.

    hmm, må indrømme jeg umiddelbart havde forestillet mig noget i retning af 400.


    Er blevet tilbudt en til 400 på hwt incl porto, men må da indrømme det er noget nemmere hvis jeg kan hente hos dig, hvis du vil sælge til 400?

    Det er ligegyldigt om det er OEM eller retail. Skulle jeg købe en helt ny blev det en OEM. Jeg får ikke brug for support fra MS, og vil bare gerne prøve win7 så billigt som muligt.

    Jeg søger et AM3+ bundkort, med sort print. Det må gerne være noget i stil med et Gigabyte, Asus, Asrock 970 Extreme4 eller over. Der skal være SATA600 på bundkortet og min 6 USB.


    Et Asus Crosshair IV kan også gå (ved godt det kun er AM3).


    8 GB DDR3 1600mhz ram (pc12800).


    En billig AMD cpu til sokkel AM2 eller AM2+, den skal bare i et gammelt bundkort. En billig AM3 cpu er også fint.


    Jeg er selv fra Odense, så skulle man bo i nærheden ville det være perfekt.

    hehe, det kommer jo helt an på det enkelte setup.


    Jeg kan f. eks købe et nyt bundkort med 890GX chipsæt fra Asrock til 800, X4 3.4 ghz cpu til 1100 og 4gb ram til 650.


    MEN, det er jo så nyprisen for lige netop det setup, er der så tale om en X6 cpu og andet bundkort er det klart prisen er anderledes.


    Det er lidt svært at sige før jeg ved hvad folk helt konkret vil af med, men jeg har ikke låst mig fast på nogen bestemt pris.


    Du overvejer måske at sælge det i din profil? Hvis du gør så send da gerne en PM og lad os tage den derover?

    Jeg søger et bundkort med enten AMD 890FX eller 890GX chipsæt. Bundkortet skal være med sort print. Asus, MSI eller Asrock ville være dejligt.


    Dertil en Phenom II cpu, fra 3GHZ og op, enten en X4 eller X6 cpu.


    Ram, 2x2GB med lave timings, gerne omkring de 7-7-7.


    Skulle du have en god køler også er det bare perfekt.


    Nogen af jer der vil sælge noget??

    Hej


    Jeg ville gerne høre jeres vurdering af hvad mit system vil være værd i salg.


    Jeg sidder med en E8400, et Gigabyte P35-DS3 bundkort og 2x2 GB OCZ Platinum PC8500 ram.


    Jeg har original æske til bundkort og tilbehøret, men ingen kvitteringer. Dem gemmer jeg aldrig mere end 1 års tid. Det skal siges mit bundkort er udgaven med den helt store NB Silent Pipe køler, ikke den der vises på hjemmesiden


    http://kortlink.dk[...]

    Som overskriften siger søger jeg et MSI GD-70 bundkort. Enten udgaven med FX790 eller FX890 chipsæt.


    Dertil en Phenom II Black edition cpu og OCZ AMD edition ram.


    Afhentning ville være skønt. Jeg bor selv i Odense men arbejder i Kolding, så bor du på vejen dertil sparer vi turen til posthuset :)


    Send evt en PM hvis du har noget af ovenstående?

    Hej


    Er lidt lun på dit MSI. Men i tilfælde af det går i stykker, hvordan så med garanti når der ikke er kvittering? Er meget rart at vide inden jeg smider et bud på det :)

    Hej herinde


    Jeg søger en Phenom II x4 cpu og evt et AMD2+ bundkort så jeg kan bruge mine DDR2 ram.


    Nogen af jer der har lidt liggende? Send evt en pm med hvad i har og ønsker for det.

    Betaboy. Undskyld jeg blander mig i din salgstråd, men det er henvendt til Astrus og for at hjælpe.


    Astrus, det er helt lovligt at sælge en Win XP OEM, og det skal IKKE være med en PC! Du kan tit købe en Win OEM med en mus, harddisk osv, så hvis det nu f. eks er med en mus der fulgte med er det helt lovligt.


    OG Betaboy er vist ikke er forhandler?