Indlæg af Happy^

    Quote

    Oprindeligt indlæg af _WHAT_
    Det med at ændre speed i steam skulle vist ikke rigtig ændre noget.... Det eneste den del bruges til er at vise valve hvilken linie man har så de ved hvor meget spil må kræve i fremtiden.


    Mange siger den har noget at sige men er vist aldrig bevist nogen steder.


    Jeg har prøvet at ændre den, og alt efter hvad man vælger, så sætter den ratesne anderledes - så det passer til den linie man har valgt.

    Programmet Ghost kan sagtens ;) Det kan ligge på en diskette, og virker hamrende godt :T


    Dog skal den have en FAT32 disk at lægge et image på.


    Så prøv at høre her: Webspeed er faktisk det bedste net overhovedet til gamere! Så klart at du ikke lagger ..

    Der står:


    "To search for a file, click the Start button, and then click Search" - Altså prøver den at finde en fil på din computer ;)


    Jeg kan kun slutte op om Avant - den browser er virkelig god!

    150W ..


    Hvad siger din logiske sans dig ? :T Tror du at en bærbar ville holde mere end et par minutter på batteriet hvis den trak 150W ?? :]


    Men ja, den omformer er kraftig nok :]

    256 som min. er at foretrække :)


    Men med de rette indstillinger kan du godt game på en 128 :)


    Der er ingen forskel på en 256 og 2048 - det det handler om er DIN svartid til din ISP udbyder! Jo lavere den er, jo bedre ping vil du have på serveren.


    Samtidig har det også rigtig meget at sige hvor serveren er hostet henne. De forskellige udbydere har forskellig linie til hinanden og forskellig kvalitet af denne linie.
    Så selvom du har rigitig god svartid til din udbyder - omkring 15ms - så kan du sagtens ha meget høj ping på en server fordi at dit net og det andet net ikke snakker godt sammen.


    Pyyh det var en længere forklaring ;)

    Quote

    Oprindeligt indlæg af Dalingo



    Ville løsningen ikke være at trykke enter et par gange før billedet så blir sat ind?... Det får det nok til at se mindre dumt ud


    Men når han så skriver lidt mere end to linier, så forsvinder pladsen nedeunder, og det vil se dumt ud med de to extra linier :D

    Man skal vist ikke handle hos Digital4u ..


    Nu ved jeg ikke, hvad der er vigtigt for dig ved et kamera – om det er meget zoom eller en høj opløsning…? der er jo mange kameraer i prisklassen 4000 kr.


    Nu kan jeg ikke ud fra dit navn alene se, om du har købt det kontant ved afhentning i butikken eller om du har fået det tilsendt med posten. I tilfælde af at du har valgt afhentning er der jo ingen returret – hvorimod der ved tilsending af varen er 14 dages returret


    skod?

    Quote

    Oprindeligt indlæg af Aerial
    Nogen speciel grund til at du har rykket dit signatur-billede 5-7 cm op fra bunden ?


    Måske bare for at fylde lidt mere i landskabet ? :))


    Det har han heller ikke, men hans avatar er så stort nedad at det tager en del extra plads ;)

    Quote

    Oprindeligt indlæg af OriGiN


    ja det sagde min far også.. og det er det skam, ved så ikke hvor de har fået det fra :boxed: det er købt ved http://www.digital4u.dk


    Nice Nice, jeg købte i sidste uge et Minolta Dimage Z2 hos dem - men LCDen er ulden og det er meget svært at tage gode billeder, så det ryger sgu tilbage.

    Quote

    Oprindeligt indlæg af ShakaleN


    flot, burger.. :roller: ..du er så klog.. :rolleyes:


    Jeg var ikke helt sikker på om det var med et eller to l'er, så jeg satsede på du havde skrevet det rigtigt ;) Og det andet var nu også ment som sjov hvis du ikke kunne se det :T :crazyeyes: :]

    Quote

    Oprindeligt indlæg af OriGiN
    dejligt cam :) elsker det, har overhovedet ikke fortrudt købet.. bare noget lort der var tysk manual med :roller: længe leve google igen :D


    Hvis det er købt i danmark, så SKAL der også være dansk manual med! Det siger loven ;)