Indlæg af b34tz0r

    nice nok, viste i at kine'sere tror tallet 9 bringer lykke/held, så de skal have så mange 9'er i deres nr. plade, for så er det et tegn på at man er rig og.. ja heldig :) (det koster selvfølgelig extra hvis de skal have 9 ingraveret ;) )

    sygt jeg viste ikke at orkaner var varme inde i midten.. men det kan man vel sige sig selv :)


    Nogle der evt. ved hvor varm sådan en orkan kan blive/er ?

    Jeg synes nu også den er nice nok, men det er bare svært at finde party (et ordenligt) på Stormreaver. og jeg vil helt sikkert sige at man skal være lvl 50-57 for at få noget sjovt ud af den :S da mobs'ne i starten er 46-49 men inde hvor det bliver sjovt er 49-52 og boss der er 55. Der er ikke så mange elite mobs, men bare store grupper blandet 2-4 elite og 3-5 almindelige.

    Quote

    Oprindeligt indlæg af Facker
    Uldaman er og bliver den værste instance jeg har været i. og lvl req på 35... tsk tsk. Godt den er hævet til 41 nu.


    Ja, jeg synes heller ikke den er særlig fed.. men når man kommer lidt op i lvl og kender den, så er en omgang boss run rimelig sjovt ;)

    kommer an på hvilket våben du har.. hvis du har et våber som slår hurtigt, så får du ikke særlig meget ud af Windfury, hvor imod hvis du har et langsomt er det godt. (2H = windfury 1H = Rockbitter) men nu kan jeg bedst lide flametounge (til 2H 3.0 sec eller over)), da det gir uber dmg :) men jeg er også kun lvl 35 :)


    Men har dog sat min stemme på windfury da jeg tror jeg vil bruge 2H :)

    jeg har kun crit'et på 350 (normalt skud) med min hunter lvl 58 mod et mob på samme lvl.


    Men jeg blev nakket af en 51 rogue som lvl 44 shaman på 1 slag (og jeg havde lidt over 3k hp og næsten 4k armor...)

    Quote

    Oprindeligt indlæg af LoNeX
    hvor kan jeg downloade trailen.. aner ikk hvad den hedder... kan du sige det?


    Hmm måske hedder det Xilisoft 3gp converter (som han faktisk sagde ;) )


    og hvis du ikke selv vil bruge google så Tryk Her

    Jeg har selv lige rodet med en sata hdd, og jeg har samme mobo, jeg skulle installere Raid controller's for, at win kunne se min hdd.. det ligger på den driver cd, som følger med mobo'et.


    Jeg er lidt grøn på det her område så jeg ved ikke om det kan hjælpe, men håber da det gør :)

    Hey, jeg har købt en Maxtor 250MB Sata hdd, men jeg kan ikke få den til at virke... Først var der intet som kunne læse den, men nu har jeg fået Via Raid Tool, til at læse den..


    Desværre ved jeg ikke hvordan man bruger det program, får jeg kan se en masse info på min hdd, men jeg skal lave et "Array" og det kan jeg ikke :boxed:


    Sådan her ser min skærm ud


    Jeg har et "ASUS A8V Deluxe" mobo


    Edit: Det skal lige siges, at jeg har 2 "almindelige" hdd's ATA eller hvad det nu hedder :) Den ene står som master (hvilket min maxtor også gør har jeg lige fundet ud af, mere hvis det har noget at sige:))

    Hey, jeg venter med stor spændning på den nye patch (jeg er hunter :)).


    Jeg ville bare vide hvordan i har tænkt jer at sætte de nye tallentpoints ? Link til hunters nye TP (Interaktiv)


    Jeg har sat 30 i Survival og 21 i Marskmanship sådan her :
    Marskmanship :
    Improved Concussive Shot - rank 5/5
    Efficiency - rank 2/5
    Lethal Shots - rank 5/5
    Aimed Shot - rank 1/1
    Barrage - rank 2/2
    Mortal Shots - rank 5/5
    Scatter Shot - rank 1/1
    Survival :
    Humanoid Slaying - rank 3/3
    Deflection - rank 3/5
    Entrapment - rank 5/5
    Savage Strikes - rank 2/2
    Improved Wing Clip - rank 5/5
    Trap Efficiency - rank 2/2
    Survivalist - rank 5/5
    Lightning Reflexes - rank 5/5

    Quote

    Oprindeligt indlæg af Happy^
    Du skal have skill 250 og så skal du vist en tur til Gadgetzan - der skulle være en trainer.. Kan ikke huske om der også er det andre steder.


    Ja, ham Master engineer'en der står lige ude foran Inn'en kan træne én det, tak happy :) (han kan også lærer én Hi-explosive mithril bombs, dem skal man bruge i en quest i Eastern Plaugelands)