Indlæg af Nicky

    Quote

    Oprindeligt indlæg af Nikie
    lave mad tror jeg nok aldrig jeg kommer til og finde ud af.


    Der er jo en grund til vi har pizzarier og burgerking :)


    Er du udeboende?


    Det er så pisse dyrt at leve af sådan noget... den eneste grund til jeg at havde råd til det var at jeg arbejdede et sted hvor vi bare kunne spise... ellers har jeg sq ikke en 70-80,- til en pizza med udbringning og en 40-50 til en mcd menu om dagen... det er næsten 4000 bare på det... :ohmy:

    Troede kun i havde rammadan og så gav gaver til nytår for at kompensere med vores julegaver? Det var i hvert fald det indtryk jeg havde, fra de muslimer jeg kender... :)


    Men glædelig eid da... ;)

    Quote

    Oprindeligt indlæg af EcoPa
    2. Ja, har altid ville/skulle hjælpe derhjemme.. :) Så lækkert nok man ved i hoved hvordan man lige bikser en frekidellefas sammen.. :P ikke fordi det så tit bliver lavet pga SU og sådan, men stadig lækkert..


    På SU er det da ligepræcis sådan noget man skal lave... tag til slagteren og køb flæskefarset, så er det billigere... I dag kom jeg af med 140,- for 9 koteletter, 6 kyllingebryst og 1 kg oksekød - der er jo til mange dage, så lige lidt karftofler og sovs, så er der billig mad i en uge ller to.. :)

    1. Da jeg flyttede hjemmefra havde jeg arbejdet med mad i 4 år, så ja... men er ikke god til det :P
    2. Kan jeg ikke huske... har altid kunnet lave det jeg ville lave... undtagen sovs, det er jeg ikke for skarp til - <3 Knorr... ;)


    Glæder mig til mine Luxus Koteletter med kartoffelbåde, lidt sovs og agurk og tomat som jeg skal have til aften, uhm :)

    Når jeg endelig er her inde, så tjekker jeg altid Foto og Grafik, som en af de få, inden jeg giver op over alle de nye tråde og dropper det igen... der kan tit gå flere dage, måske uger mellem besøgene, såå ;)

    Hey....


    Efter at have Googlet lidt, har jeg fundet ud af det her er et relativt kendt problem, og ville høre om der var nogen af jer der havde fundet en løsning?


    Sagen er den at jeg kører Vista (shame on me!), har et nVIDIA grafikkort, og et gammelt tv, og gerne ville have skærmen over på TV'et... til det bruger jeg et s-video stik og går til et scart stik. Computeren registrerer fint at der er en anden skærm til, og alle indstillinger for dualview, i de rigtige opløsninger osv er lavet, men der er bare et blank billede på skærmen? Fjernsynet fatter altså ikke noget, selvom computeren registrerer fjernsynet.


    Kører med ForceWare 175.19 hentet fra nvidia.com


    På forhånd tak - det har virket ved tidligere Windows installationer. :)

    Quote

    Oprindeligt indlæg af Hitmanden
    Jeg er ikke typen der tager stoffer. Har aldrig nogensinde så meget som røget fed, selvom jeg har mange venner der gør det jævnligt. Det er en principsag.
    Hvis chancen byde sig, så tager jeg den på fredag, hvor jeg skal i byen! :$
    Uha da! Lyder voldsomt med de trusler! :rolleyes: Håber ikke at det er alt for vildsomt.


    Sund indstilling du har der, hold den!


    Fredag, go for it! Du bliver meget gladere hehe...


    Har ikke haft bøvl med hende siden torsdag... blev indlagt på sygehuset i fredags hvor jeg fik at vide at jeg skulle undersøges for kræft, så hun blødede ligesom lidt op der... (og nej, jeg har ikke kræft, det var betændelse, lorte læger - snak om at smadre ens humør).


    Tror faktisk ikke hun har været efter mig siden onsdag... men det er også fordi jeg har nok til at få hende fyret, og har sagt at næste gang der var noget, så fik hun sparket... :) Men har været smart nok til at gemme beskederne, så hvis der bliver noget i den nærmeste fremtid, så har jeg også til en politianmeldelse - og det ved hun også! :)

    He said it!


    See thats difficult for at guy, you know?
    And you fucking woman is no help!
    What can i do to make you come sweetheart? I wanna make you feel good, what can I do?
    Here's you stupid answer - I don't know, what ever!


    Fuck jeg var flad af grin! So true, so true!!!!


    DXC: Man skal da ikke være ligeglad med one night stands... Rygterne kører, og det kan jo være man har lyst til en tur mere en anden druktur.. ;)

    Det der med stoffer, tror jeg selv du kan se du ikke skal - taler af erfaring, det er for dyrt, ændrer dit liv og smadrer din krop ...


    Anyways, tilbage til damen, lad hende være i mens hun er på Højskole i hvert fald, hvis I begge to stadig er forelskede når hun kommer tilbage, så kan det være man skal overveje at give det et andet forsøg.


    Min kæreste og jeg slog selv op for snart fire uger siden - vi havde været sammen i 11 måneder. Hun synes jeg snakkede for meget med mine veninder i forhold til hende, og derfor måtte jeg vælge mellem hende og veninderne ... vi har ikke været sammen siden. Jeg var så sur i starten at jeg slet ikke savnede hende - vi havde også haft et mer eller mindre on/off forhold i det sidste stykke tid, så det kom ikke som en overraskelse for mig at det var forbi. Efterhånden begyndte jeg at savne hende... Jeg var så i byen weekenden efter sammen med nogle kollegaer, og en meget gammel flirt fra før jeg startede forholdet med hende her (som også er kollega - ups), udviklede sig, og vi endte med at være sammen den nat. Bagefter savnede jeg hende sjovt nok slet ikke!


    Resultatet af den nat, har så medført selvmordstrusler, voldstrusler, trusler om at få politiet til at ransage hytten, flere voldstrulser, chikanering pr sms og telefon i 3 dage - både for mig og hende jeg var sammen med... Det var så der jeg fandt ud af at hun rent faktisk havde den depression hun havde snakket om et stykke tid.. Ved at jeg så ikke har villet snakke med hende siden, har hun ikke rigtig gjort noget for mig, men bliver ved med at skrive til hende den anden hist og pist, og er nu blevet sygemeldt i 14 dage fra vores arbejde.


    Så, sex er en god idé til at komme sig over en kæreste, men også ret farlig åbenbart...


    N.B: Grunden til at hun fandt ud af det, var at jeg arbejder et sted hvor sladderen løber meget, meget hurtigt, og der var et par stykker der var med til festen.. Havde selvfølgelig været ideelt hvis hun aldrig havde opdaget det. ;)

    Quote

    Oprindeligt indlæg af Legolas


    Altså, hvis du højreklikker på dit ikon for din forbindelse på aktivitetsbjælken nederst til højre på dit skrivebord, så få ind under "status" og under fanen "understøttelse" så "reparer" og klik så får du en ny IP adresse......


    Ikke hvis man har fast ip. :)


    Uanset hvor mange gange jeg prøver at få min router til at få en ny ip, vil jeg altid få den samme.. ;)