Indlæg af Creepy

    Sælger ovenstående pga skift til SB setup, der er ingen kvitteringer eller original emballage(hvis det skal sendes vil jeg naturligvis pakke det forsvarligt) da begge dele sad i en brugt comp jeg købte, til mobo medfølger der kun et par sata3 kabler og IO shield, hvis en evt køber er interesseret kan jeg smide en Coolermaster Hyper TX3 med, cpuen er rimeligt oc venlig, den kan ihvertfald rende 4ghz(på vand).
    Begge dele er 100% iorden og cpuen har kun været oc'et kortvarigt mens jeg har haft den og vist slet ikke inden jeg fik den, til dagligt har den bare kørt @ 965 0 3.4ghz.
    HBO 600


    link:
    http://www.asus.com/Motherboar...

    Pga indkøb af nyt sælger jeg nu mit EOS 350D 8 mp, der medfølger 2 batterier et originalt og et uoriginalt af god kvalitet og selvfølgelig lader, usb kabel, BG-E3 originalt batterigreb der kan tage 2 batterier der medfølger også indsats så det kan bruge almindelige batterier, 1GB og 4GB CF kort medfølger også, 18-55mm EF-S objektiv, standen på kameraet er fin, man kan se det har været brugt da det jo ikke er noget nyt kamera men ingen grimme ridser eller buler, kun almidelige brugstegn. Objektiv og batterigreb fremstår nærmest som nye.
    HBO 1300


    Kører også på hwt :)

    50 kr er lidt lavt men meget mere end 100 kr skal du ikke regne med, men smid dog lige det fulde model nr...kunne være jeg så var interesseret :)

    Som overskriften siger vil jeg sælge eller bytte min iMac, dejlig maskine meeen det kniber sq lidt når man også gerne vil game lidt af og til, så jeg vil skifte til macmini + en pc til gaming, macmini'en køber jeg ny så bytte med sådan en har ikke interesse, det har derimod et bytte med en pc der ca har samme værdi som min imac altså omkring 4000,-, hvilket i sagens natur også er hvad jeg vil ha' for den i rent salg.


    Specs:
    24" IKKE glossy skærm 1920 x 1200
    Core 2 Duo 2.16 gHz
    4 GB ram
    Geforce 7600GT 256mb
    1.5 TB HD
    Standard superdrive
    Der medfølger alt originalt tilbehør, remote, hvidt keyboard og mighty mouse(der medfølger også det lille alu keyboard og magic mouse), osx leopard, kasse og kvittering(24/1-07), derudover er der tilkøbt snow leopard og den kan også leveres med Lion da det er hvad den pt kører med.


    Kom frisk med bud/bytte tilbud og vi tar det derfra :D

    Har ikke rigtig nogen ide om hvad et rimeligt bud ville være, men #0 har du et bud på hvad du vil ha for hele maskinen gerne uden skærm da jeg ikke rigtigt har noget at bruge den til :)

    Mon ikke snart det er ved at være nok med at du laver den ene tråd efter den anden om de ting du har til salg ? du har lavet 3 tråde på kort tid om salg af en stationær og nu er du allerede på tråd nummer 2 med din bærbare..... Du sælger ikke hurtigere af at spamme med nye tråde, heller ikke når dine priser er helt ude i skoven.

    Som overskriften siger vil jeg sælge mit BBA 4870 1GB, det er fra 18/12-08 og har kun kørt ganske få timer, der er kvittering, kasse og alle stik medfølger, kan ikke umiddelbart finde et link men det er jo reference kort, der er så en artic køler på som standard der ikke gir meget lyd fra sig.


    Sælges grundet jeg praktisk talt aldrig gamer mere så faktisk er ved at nedgradere.


    Jeg håber på at det ikke er nødvendigt med HBO, satser på folk kan komme med rimelige bud, de latterlige bliver ignoreret, simple as that ;-)


    PS. Har ikke været oc'et så aner ikke hvad det kan på den front ;)


    Kører på hwt og tweak.

    Hvad der virker mens man lvler/ laver sub 80 instances og hvad der virker som lvl80 i endgame instances er 2 meget forskellige ting w00tage.


    PS. Jeg havde heller ingen problemer med at være nr 1 på dmg meter mens jeg lvlede....som tank med 2-handed ;)

    Som overskriften siger sælger jeg mit 4850 pga skifte til 4870 :)


    Kortet er fra 9/9-08 så under 4 mdr gammelt. Der er kvittering og org. kasse + tilbehør, jeg smider også en CF bro med (medfølger sært nok ikke til dette kort normalt)


    Link: http://www.palit.biz/main/vgapro.php?id=853


    Forbeholder mig retten til whatever :))


    Byd løs :D


    PS. Kører også på HWT, vil ofc holde bud opdateret begge steder.

    Kan da godt irritere mig lidt at man ikke tar bud efter tidspunkt når man sælger samme varer på flere sites feks gav jeg bud på P45 mobo over en time før Drashil på HWT og fik at vide de var solgt....just my 10 cent

    Christ hvad pokker skal du med alt det gold Happy ? lol


    Jeg har vist omkring 9.5k atm og gider ikke farme , har så også kun 2 x lvl70 nu, begge med epic flying ofc :$